XXL Nutrition

Ludo's Log 2007

• Topic Starter Topic Starter
ub2 week2

heerlijk getraind, ik kon ook direct merken dat het wat warmer is in de gym.
maar dat geeft niet, lekker zweten !! training ging heerlijk en heb weer enkele pr's in reps !! na mijn kracht worlout heb ik ook nog ff 20min cardio gedaan.

benchpress
1x10x50
2x8x60

cable row small
1x10x50
1x10x60
1x8x70

zittend oh db press
1x10x20
2x8x20

latpully front
1x10x60
2x8x70

bentover side raises
1x10x10
2x8x10

borst dippen breed
1x8xbw pr reps
1x6xbw
1x8xbw

straight arm pulldown
3x8x28

db preacher curl
2x10x10

machine preacher curl
2x8x20

dippen machine
2x8x100 pr reps

dippen bw
1x5xbw
1x4xbw

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie training, groot volume.

woot im back in business, heb gisteren wel een been training over geslagen, want kan nu wel merken dat ik af en toe een extra rustdag nodig ben, door al dat cardio. ik kan nu ook duidelijk zien dat mijn vet% naar beneden gaat !! en dat terwel ik vanweekend heb gejunkt niet normaal bbq, bier en van de snackbar een kleine maaltijd, maar wel onder onderhoud. straks ga ik ub1 trainen en vanaaf joggen, en morgen weer 2 uurtje atb'en, mijn benen hertellen nu wat langzaam dus ik denk aan een deload weekje of 1 dag ik de week lb schrappen zodat ik wat meer rust heb en tog hard aan kan pakken op 1 lb dag ik de week.

dat voel je wel he die extra cardio heb ik ook wel misschien moet je iets minder cardio doen op 1 dag en verdelen over de week.

neem na elke training 20 min cardio dat is voldoende.

ik doe momenteel als ik tijd heb wel 20 min na men training anders 20a50 min op andere dagen .zie dat jij 2 uur gaat knallen op die atb wat neem je dan wel niet voor je gaat fiesten binnnen een uur vraagt je lichaam alweer naar suikers en andere stoffen en ben je aan het breken in plaats van bouwen.

die barbeel hack squats heb je daar een link van

dat voel je wel he die extra cardio heb ik ook wel misschien moet je iets minder cardio doen op 1 dag en verdelen over de week.

ik doe momenteel als ik tijd heb wel 20 min na men training anders 20a50 min op andere dagen .zie dat jij 2 uur gaat knallen op die atb wat neem je dan wel niet voor je gaat fiesten binnnen een uur vraagt je lichaam alweer naar suikers en andere stoffen en ben je aan het breken in plaats van bouwen.

ik neem op mijn atb onderweg een dextrose shake mee, ik weet niet of dat voldoende is ?

dextrose shake en jij wil afvallen:mad:

weg met die troep.
neem voor je met cardio bezig gaat
(3bcaa's+watershake) kan je wel een 1,5 uur vooruit maar dan stoppen bro

ik neem op mijn atb onderweg een dextrose shake mee, ik weet niet of dat voldoende is ?

bb hack squat, lijkt een beetje op een deadlift http://images.google.nl/imgres?imgu...ages?q=bb+hack+squat&svnum=10&um=1&hl=nl&sa=N

dextrose shake en jij wil afvallen:mad:

weg met die troep.
neem voor je met cardio bezig gaat
(3bcaa's+watershake) kan je wel een 1,5 uur vooruit maar dan stoppen bro
er zit maar 30gr dextrose in word tog niet opgeslagen als vet ?
ik heb trouwens nog wel bcaa's liggen dus dat lijkt me een goed idee;)

als je onder je onderhoud eet bro lijkt me dextrose geen goed iedee.
alles wat snel gaat wodrt dan omgezet jah.en als je cardio doet moet je carb vrij zijn.zodat je optimaal vet verliest.

en geen carbs aanspreken maar vetmassa voor energie

benchpress
1x10x50
1x5x70
1x3x75
1x1x80
1x1x82,5 pr gewicht
1x6x70

chinnen
1x3
1x2
1x1
1x2
1x1
1x2
1x1
1x2
1x1
1x2
2x1

mp
1x10x30
1x10x35
1x10x40 pr reps
1x8x45 pr reps

bor
1x10x50
1x8x70
1x5x75
3x3x85

smallgrip benchpress
1x8x50
1x6x66
1x6x60
1x4x65

bb curl
1x12x30
2x10x30

side raises
1x10x12,5
2x8x12,5

training zegt genoeg ;)

Nette training weer

hoog volume op je chins

Goeie training, komt wel goed met die rug en borst zo.

Netjes Lupp,nog ff en je kan je chins weighted doen.:D

netjes luppie die bench en chins zijn top! ga zo door

thnx jongens en dame ;)
precies net 50min gejogged heerlijk zo savond's

jah heerlijk he wat heb je nu gehad voor je dat ging doen luppie

jah heerlijk he wat heb je nu gehad voor je dat ging doen luppie
niets want het was maar 55 min ofzo. wel heb ik ervoor een halfbakje kwark genomen en 2 rijstwafels en wat eieren en erna een half bakje kwark en even later naar bed

vanaf nu word er niet meer geblowd, of gerookt. puur om te kijken hoe mijn lichaam erop reageerd, kwa conditie en kracht, op langer termein zal het wel iet wat effect hebben denk ik ??

Terug
Naar boven