AndroidHealthClinic

Ludo's Log 2007

• Topic Starter Topic Starter
jah voor joggen heb je toch wat energie en geen spierpijn voor nodig.
wat ik meestal doe na een beendag is fiesten om die spieren los temaken zodat ik bijv de volgende dag weer kan joggen of touwtje springen:D

ik heb nu 3 been dagen ghehe. maar over een tijdje gewoon weer 1 of 2

Je wilde toch sterker worden op de benchpress? En je doet 1 werksetje...

Je wilde toch sterker worden op de benchpress? En je doet 1 werksetje...
doe fullbody dan kan ik tog niet 3 keer per week een shit load aan volume toepassen ? maandag ga ik trouwens enkles dubbles en tripples doen en dan gaat het volumme wel omhoog

update cutten:
cutten gaat lekker, gewicht gaat niet snel naar beneej maar word wel duidelijk droger. ik heb nog wel wat vet aan de zij, ik snap ook niet dat dat weg gaat want iets erboven word ik wel smaller. vaag maar goed.

fullbody volume hangt me nu al de strot uit lol ik ga mooi trug dan ub/lb
maandag,

effe een vuilniszak om je middelbineden bro en dan met cardio bezig gaan moet wel wat helpen.

afro tip hhahahha

effe een vuilniszak om je middelbineden bro en dan met cardio bezig gaan moet wel wat helpen.

afro tip hhahahha
lol ik zal het eens proberen kan het ook als ik er mouwen uit knip en dan aantrekken ? anders lijk ik helemaal dik tijdens het rennen, omg met dit weer heerlijk

Laatst bewerkt door een moderator:
Incline bb bench press
1x10x30
1x10x40
1x10x50
1x8x60
1x6x65

Chinnen
5x2 bw

Bench press
1x6x70
1x9x60
1x12x50

Barbel bentover row
1x10x50
1x10x60
1x8x70
1x6x75

bb oh press reps wisselen van voor het hoofd met achter het hoofd
1x10x30
1x8x40
1x6x45 alleen voor het hoofd

Db front raises
2x10x10

Bent over side raises (row variant)
1x12x10
1x10x15

Tate press
2x8x15 pr reps
1x6x15

Concentration curls
3x6x15

geen commetaar

Gaat lekker man! Succes met droger worden!

en al wat droger?????

thnx, jah jimi al wat droger maar nog niet genoeg !! gaat helaas langzaam bij mij, maar dat geeft niet ik heb geduld :) toen ik wat meer cardio deed ging het wel rap maar mijn herstel ging toen minder, dus hou ik het weer bij max 3-4 dagen cardio. en na de training niet meer een uur cardio, want dat deed me de das om. ondertussen weeg ik 86-87.

netjes en wat is je bf denk je

oke dan nog effe volhouden kerel

oke dan nog effe volhouden kerel
komt wel goed heb de hele zomer nog:D maar na de zomer ga ik zeker weer meer eten, anders word mijn onderhoud te laag volgens mij ? ik moet trauwens wel toegeven dan ik niet zeer strict heb gecut tot nu toe (kwa voeding)

het gaat me trouwens ook niet meer om zoveel mogelijk kracht, ik ga puur voor massa en de gewonnen kracht is dan mooi meegenomen, ik weet dat ik een k*t bench heb en niet sterk ben maar het is me allemaal wel goed zo ik train lekker door zoals ik bezig, ben want massa blijft ik tog wel gainen en dit staat voor mij op nummer uno !! ik kijk er naar uit na de zomer eens een keertje lekker te gaan kuren en dan komt kracht vanzelf wel, ik train lang genoeg en heb genoeg gegaind om dat een keertje uit te gaan proberen.

vandaag train ik lb. wel vanavond om dat het dan op zijn warmst is want ik hou wel van wat zweten de een lekker hoog volume

Gaat lekker met de cut. Denk je niet dat je ook massa zou winnen door een tijdje helemaal op kracht te trainen? Daarna zou je eventueel met meer kracht reps kunnen gaan maken...

soort van billstar-achtig schema bedoel je guardian? iig ik heb dr goed mass mee gegaind :) en luppie je bench zal ook wel omhoog schiete dan!

Blijf gewoon naturel joh, met die bench mag je gewoon nog niet kuren:p;).

Terug
Naar boven