appeltaart
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met zulke stats/instelling zou het verboden moeten worden om te kuren.
onee word gedoogd tog ?het is verbodenonee word gedoogd tog ?
maar hoezo ik heb genoeg massa en trainings ervaring voeding ezv
vergeleken bij de mensen die wel kuren hiero op het forum zie ik mij niet echt als beginner in deze sport (vergeleken met stats komen ze niet aan mij stats)
kuren bro?
zou je niet eerst wat in sups gaan verdiepen voor je direct gaat kuren.
Met een 80 bench en 100 squat ben je niet klaar voor kuren, klaar, veel andere zijn er ook niet klaar voor en beginnen toch, maar daar zou ik gene voorbeeld aan nemen.
Wat boeit het nou wat voor gewicht je tild als je op massa traint.. Als luppie zich goed georrienteerd heeft en voldoende info heeft over roids ed. Kan hij gewoon gaan kuuren. De een drukt gewoon meer als de ander. Bij mij in de gym zitten ook een paar beren en die drukken niet eens zoveel meer als ik.. het gaat mij niet om mijn kracht stats maar om ervaring in bb en groei van spiermassa er zit tog geen kaartje aan kuren van je moet 200 squaten 120kg benchen ezv
het is ook nog niet zo ver dat ik er mee ga beginnen. daarvoor moet ik eerst klaar zijn met mijn cut. en weer op goed bulk nivau zitten. dan komt kracht ook wel weer

sups is meer een aanvulling op je voeding, daar kun je geen betere gains van verwachten. teminste geen wonderen daarintegen aas wel, en heb er al vlink wat over gelezen mijn voorkeur ligt al bij winny en
nolvadex als nakuur kan er makkelijk aan komen. maar dit mag ik hiero niet bespreken als goed is ?
het gaat mij niet om mijn kracht stats maar om ervaring in bb en groei van spiermassa
Als je veel ervaring en spiergroei zou hebben zou je ook wel degelijke krachtstats hebben.

jeps jimi ik weet het maar ik word snel flauw van een schema vandaar al die variaties but im lovin ub/lb dit soort schema's vind ik het mooist om toe te passen. maar massa is wel mijn nummer 1 doel natuurlijk kracht is ook wel belangrijk maar kan de goede reps niet vinde jah trippels dubbels en singels maar dat doet me niet zo veel . als ik maar bij een ub/lb methode keacht kan winnen zou ik het graag toepassenik ga wel een deel mee alext .
luppie je verandert heel vaak van schema zou het niet eens goed zijn een schema een tijd te volgen zodat je ook echt resutlaat kunt zien .
bijhouden op je pc hoeveel je elke keer omhoog gaat .
en je zelf dwingen te knallen op de dingen die je juist sterk wil hebben laat het andere maar rusten. jij wil je bench met elke reden omhoog hebben ik zou zeggen pas je schema zo aan dat je die optimaal traint