MuscleMeat

Ludo's Log 2007

Met zulke stats/instelling zou het verboden moeten worden om te kuren.

• Topic Starter Topic Starter
Met zulke stats/instelling zou het verboden moeten worden om te kuren.

het is verboden ;) onee word gedoogd tog ?

maar hoezo ik heb genoeg massa en trainings ervaring voeding ezv
vergeleken bij de mensen die wel kuren hiero op het forum zie ik mij niet echt als beginner in deze sport (vergeleken met stats komen ze niet aan mij stats)

kuren bro????

zou je niet eerst wat in sups gaan verdiepen voor je direct gaat kuren.

het is verboden ;) onee word gedoogd tog ?

maar hoezo ik heb genoeg massa en trainings ervaring voeding ezv
vergeleken bij de mensen die wel kuren hiero op het forum zie ik mij niet echt als beginner in deze sport (vergeleken met stats komen ze niet aan mij stats)

Met een 80 bench en 100 squat ben je niet klaar voor kuren, klaar, veel andere zijn er ook niet klaar voor en beginnen toch, maar daar zou ik gene voorbeeld aan nemen.

kuren bro????

zou je niet eerst wat in sups gaan verdiepen voor je direct gaat kuren.

sups is meer een aanvulling op je voeding, daar kun je geen betere gains van verwachten. teminste geen wonderen daarintegen aas wel, en heb er al vlink wat over gelezen mijn voorkeur ligt al bij winny en
nolvadex als nakuur kan er makkelijk aan komen. maar dit mag ik hiero niet bespreken als goed is ?

Met een 80 bench en 100 squat ben je niet klaar voor kuren, klaar, veel andere zijn er ook niet klaar voor en beginnen toch, maar daar zou ik gene voorbeeld aan nemen.

het gaat mij niet om mijn kracht stats maar om ervaring in bb en groei van spiermassa er zit tog geen kaartje aan kuren van je moet 200 squaten 120kg benchen ezv

het is ook nog niet zo ver dat ik er mee ga beginnen. daarvoor moet ik eerst klaar zijn met mijn cut. en weer op goed bulk nivau zitten. dan komt kracht ook wel weer

Waarom zou je niet mogen kuren als je bench op 80 ligt ??? Wat boeit het nou wat voor gewicht je tild als je op massa traint.. Als luppie zich goed georrienteerd heeft en voldoende info heeft over roids ed. Kan hij gewoon gaan kuuren. De een drukt gewoon meer als de ander. Bij mij in de gym zitten ook een paar beren en die drukken niet eens zoveel meer als ik..

Gr. :thumbs:

Als je veel ervaring en spiergroei zou hebben zou je ook wel degelijke krachtstats hebben.

het gaat mij niet om mijn kracht stats maar om ervaring in bb en groei van spiermassa er zit tog geen kaartje aan kuren van je moet 200 squaten 120kg benchen ezv

het is ook nog niet zo ver dat ik er mee ga beginnen. daarvoor moet ik eerst klaar zijn met mijn cut. en weer op goed bulk nivau zitten. dan komt kracht ook wel weer

Je was me net voor :D

sups is meer een aanvulling op je voeding, daar kun je geen betere gains van verwachten. teminste geen wonderen daarintegen aas wel, en heb er al vlink wat over gelezen mijn voorkeur ligt al bij winny en
nolvadex als nakuur kan er makkelijk aan komen. maar dit mag ik hiero niet bespreken als goed is ?

waarom niet het is je log

ik zelf heb er ook wel eens aan gedacht maar denk nu nog niet.

het gaat mij niet om mijn kracht stats maar om ervaring in bb en groei van spiermassa

Zou ik ook zeggen als ik na 6 jaar nog geen bw benchte. Zorg dan eerst dat je training op orde is, dan schieten die stats (en daarmee ook je massa) wel de lucht in.

ik ga wel een deel mee alext .
luppie je verandert heel vaak van schema zou het niet eens goed zijn een schema een tijd te volgen zodat je ook echt resutlaat kunt zien .
bijhouden op je pc hoeveel je elke keer omhoog gaat .
en je zelf dwingen te knallen op de dingen die je juist sterk wil hebben laat het andere maar rusten. jij wil je bench met elke reden omhoog hebben ik zou zeggen pas je schema zo aan dat je die optimaal traint

Als hij echt ze bench omhoog wilt moet hij bill star volgen. Maar als ze doel puur massa is waarom zou je dan perse een hoge bench willen?

Als je veel ervaring en spiergroei zou hebben zou je ook wel degelijke krachtstats hebben.

ik ben een klein mannetje van 172 kom van 60kg 19bf af ik heb dus dik 30kg vvm gegaind in die tijd als dat geen bodybuilding is weet ik het ok niet meer:(

show foto hoe je er nu bij staat bro

ik ga wel een deel mee alext .
luppie je verandert heel vaak van schema zou het niet eens goed zijn een schema een tijd te volgen zodat je ook echt resutlaat kunt zien .
bijhouden op je pc hoeveel je elke keer omhoog gaat .
en je zelf dwingen te knallen op de dingen die je juist sterk wil hebben laat het andere maar rusten. jij wil je bench met elke reden omhoog hebben ik zou zeggen pas je schema zo aan dat je die optimaal traint
jeps jimi ik weet het maar ik word snel flauw van een schema vandaar al die variaties but im lovin ub/lb dit soort schema's vind ik het mooist om toe te passen. maar massa is wel mijn nummer 1 doel natuurlijk kracht is ook wel belangrijk maar kan de goede reps niet vinde jah trippels dubbels en singels maar dat doet me niet zo veel . als ik maar bij een ub/lb methode keacht kan winnen zou ik het graag toepassen

ik kan hooguit nu een slim cam fototje posten :roflol:

hahaa
scheer die borst en post die pic bro ben benieuwd:D

Terug
Naar boven