Fitness Seller

Ludo's Log 2007

• Topic Starter Topic Starter
quads hams traps biceps en kuiten

parallel squat
1x15x20 opwarmen
1x8x60 opwarmen
1x5x90
1x5x100
1x5x110
1x5x120
1x5x130 pr +10kg

front squat
1x5x40
1x5x50
2x5x60

eerste keer front squaten is wel ff wennen (vooral het vasthouden)
vanaf nu in iedere been training, je quats werken meer heb ik het idee

leg curl
1x8x50
1x8x60
1x6x70
1x6x80 pr +10kg

legpress
1x15x100
1x15x120

zo diep tot ik niet verder kan

machine shrugs
1x8x120
2x6x150
1x6x160 pr +10kg

bb curl
1x8x30
1x8x35 pr +2 reps
1x6x40

incline db curl
3x8x12

goeie rek

machine preascher curl
1x8x30
1x15x20

standing calfraises
1x8x80
1x8x100
1x6x120
1x6x130

cardio
10min fietsen
10min roeien

training ging redelijk lekker in di hitte :cool:
front squat is ff wennen maar ga er denk ik snel mee omhoog

Laatst bewerkt door een moderator:
vandaag rustag of wat cardio. :cool:

na een paar week niet te hebben getraind en niet op mijn voeding gelet, vanwege vakantie, ga ik nu weer beginnen met bodybuilding training en voeding na. 2 weken alleen maar bier en slechte voeding :D
ik schat zo'n 1500cals per dag aan eten en de rest van de cals bier en sterke drank:D en dat deet me zeer goed :D (een mens moet tog af en toe genieten vind ik) mijn aankomende training bestaat uit cardio vor mijn conditie en krachttraining om mijn mischien verloren vvm weer trug te pakken.
ik ga intensief trainen. een 6 dagen split schema + 6 keer smorgens 30 min cardio voor een paar weekjes. en dan weer puur op kracht en massa trainen
+ 6 weken winstrol kuurtje over een kleine 2 maanden (kan me geen ruk schelen wat jullie er van vinden :D )

vandaag heb ik mijn eerste training gehad en kon merken dat ik wel wat kracht ben verloren

training: vanmorgen 30min cardio zo net: rug achterkant schouders en biceps
bor
12x50
10x55
8x55
6x60

latpully
12x10
10x55
8x55
6x60

low machine row cable
10x50
8x60
6x70

machine rear delt row
10x35
2x8x35

bb preacher curl
10x25
7x25
10x20

erna kon ik mijn biceps niet verder training vanwege een kompleete verzuring.
ik kom nog geen db van 10kg omhoog krijgen lol :D

morgen borst voorkant schouders en triceps

ik hoop dat ik snel weer op mijn oude gewicht zit !!

weak bastard;) lekkere vakantie gehad bro?.

Moet niet gekker worden:roflol:

idd :roflol: dave, alex, zullen wij ook een kuurtje nemen?

Ik kuur ook mee! :roflol:

Luppie, Luppie toch, wat is er met je fantastische zelf mismaakte Bill Star avontuur gebeurd? Zo wordt je nooit sterk!

Luister jongens laat al die bullshit maar gewoon achterwege. We weten allemaal dat we ons gruwelijk verheugen op de luppy winny log!

Het is wel erg stil hier. Luppy nog steeds depressief over de mislukte wietteeld? :D

weak bastard;) lekkere vakantie gehad bro?.
jah zeker. was echt toppie !!
deed me zeer goed. alles ff vergeten training en voeding enzo gewoon ff helemaal los !! kortom het was heerlijk.

mijn trainigen post ik trouwens nog maar een keer per week alles in een keer aan het einde van de week. ben namelijk druk met andere dingen bezig.
deze week pas echt weer mijn training opgepakt (gisteren). druk druk druk.

Het is wel erg stil hier. Luppy nog steeds depressief over de mislukte wietteeld? :D
nope ik heb wel mijn anti depresivia verminderd naar 10mg en voel me nu tog echt een stuk beter. over een paar weekjes helemaal stoppen en dan over op de winny :D

Hoe gaat je kuur eruit zien? Ik raad je sterk aan voor een eerte keer met synthol only te beginnen en dan week 8-12 50mg creatine erbij. Mss een na kuur met tribilus. Je kunt anders altijd bij ene paar mods van dit forum terecht! Die begonnen ook met 70kg bij 1.80 de spuit erin te zetten!

Hoe gaat je kuur eruit zien? Ik raad je sterk aan voor een eerte keer met synthol only te beginnen en dan week 8-12 50mg creatine erbij. Mss een na kuur met tribilus. Je kunt anders altijd bij ene paar mods van dit forum terecht! Die begonnen ook met 70kg bij 1.80 de spuit erin te zetten!

jongetje tog als je nix bijzonders te melden hebt ga dan je eigen topic eronder verfen

stromba only is ook niet echt een super formule,qua kracht zal je wel redelijk vooruitgaan maar qua kilo's zal je toch niet veel gaan winnen,van stromba word je zelfs wat droger.;)

Terug
Naar boven