XXL Nutrition

Ludo's Log 2007

• Topic Starter Topic Starter
stromba only is ook niet echt een super formule,qua kracht zal je wel redelijk vooruitgaan maar qua kilo's zal je toch niet veel gaan winnen,van stromba word je zelfs wat droger.;)
i know. het is mijn bedoelling ook om iet wat droge massa te pakken en daarbij ook iet wat vet te verliezen. ik hoef geen grote gains lekker een Stanozolol beginners kuurtje om te kijken hoe ik er op reageer en als het bevalt zien we wel wat ik de volgende keer erbij wil nemen of mischien helemaal iets anders :D

kuur luppie gaat het niet hard genoeg voor je!!!

toch succes hoop dat je nu wel wat vooruitgang boekt in je fisiek

borst

benchpress
1x15x20 opwarmen
1x10x50
1x8x60
1x6x70

incline benchpress
3x5x70 pr

Nu volg ik je log niet op de voet ofzo, dus mss heb ik wat gemist, maar gezien je onderschrift neem'k aan dat je al 6 jaar traint? En je 1RM op BP is 82,5kg (niet eens je eigen LG). Algemeen vind ik je krachtstats wel zéér laag... Of heb ik iets gemist ??? (blessures, lang stil gelegen, etc.)
Soit, niet m'n bedoeling om je af te breken ofzo, ik vond 't gewoon vreemd en vroeg't me af. ;)

Nu volg ik je log niet op de voet ofzo, dus mss heb ik wat gemist, maar gezien je onderschrift neem'k aan dat je al 6 jaar traint? En je 1RM op BP is 82,5kg (niet eens je eigen LG). Algemeen vind ik je krachtstats wel zéér laag... Of heb ik iets gemist ??? (blessures, lang stil gelegen, etc.)
Soit, niet m'n bedoeling om je af te breken ofzo, ik vond 't gewoon vreemd en vroeg't me af. ;)

jij en daarbij veel anderen :o

Hoe gaat je kuur eruit zien? Ik raad je sterk aan voor een eerte keer met synthol only te beginnen en dan week 8-12 50mg creatine erbij. Mss een na kuur met tribilus. Je kunt anders altijd bij ene paar mods van dit forum terecht! Die begonnen ook met 70kg bij 1.80 de spuit erin te zetten!

Jonge hou gewoon je bek als je niet weet waar je over praat, je loopt het forum echt te verpesten met je slechte adviezen.

Iedereen weet toch dat je een synthol cycle moet nakuren met dianabol.

i know. het is mijn bedoelling ook om iet wat droge massa te pakken en daarbij ook iet wat vet te verliezen. ik hoef geen grote gains lekker een Stanozolol beginners kuurtje om te kijken hoe ik er op reageer en als het bevalt zien we wel wat ik de volgende keer erbij wil nemen of mischien helemaal iets anders :D

Ik zou toch naar alex tee zijn advies luisteren. Aleen geen creatine, dat werkt contra productief met synthol. Als nakuur zou ik voor een vetcel verplaatsende operatie gaan zoals in het nieuws was de afgelopen week.

Wat doet hij eigenlijk precies verkeerd volgens jullie?
Over zijn krachtstats zeiken is voor mij moeilijk omdat ik alleen met DL beter ben en op de rest,misschien als we er een puntentelling naar gewicht op loslaten maar daar ben ik uit principe op tegen :D

Maar kan me wel voorstellen dat er wat van te zeggen valt.Alleen lijkt hij toch zijn best te doen,al is hij wel het heilige PLschema vergeten :D, maar de meeste halen met dezelfde soort training ook betere krachtstats.Of zie ik iets over het hoofd? Over het algemeen lijken zijn trainingen toch niet bijzonder slecht,als je even ophoudt met het beoordelen van zijn trainingsgewichten.Dus wat doet hij verkeerd?

Over zijn krachtstats zeiken is voor mij moeilijk omdat ik alleen met DL beter ben en op de rest,misschien als we er een puntentelling naar gewicht op loslaten maar daar ben ik uit principe op tegen :D

Maar kan me wel voorstellen dat er wat van te zeggen valt.Alleen lijkt hij toch zijn best te doen,al is hij wel het heilige PLschema vergeten :D, maar de meeste halen met dezelfde soort training ook betere krachtstats.Of zie ik iets over het hoofd? Over het algemeen lijken zijn trainingen toch niet bijzonder slecht,als je even ophoudt met het beoordelen van zijn trainingsgewichten.Dus wat doet hij verkeerd?

Alles, jij bent een meisje.

Hoe gaat je kuur eruit zien? Ik raad je sterk aan voor een eerte keer met synthol only te beginnen en dan week 8-12 50mg creatine erbij. Mss een na kuur met tribilus. Je kunt anders altijd bij ene paar mods van dit forum terecht! Die begonnen ook met 70kg bij 1.80 de spuit erin te zetten!

:roflol::roflol:

Zijn bench is laag, dat is er mis!

:roflol: sorry

Zijn bench is laag, dat is er mis!

:roflol: sorry

LOL idd maar bij bb gaat het niet om kracht. en als je gaat kuren gaat het ook niet om kracht. komt erop neer bij een aantal mensen hiero dat je pas mag kuren als je 150kg+ kunt benchen en een monster van 100+kg bent. in mijn ogen mag je gaan kuren als je zelf denkt dat je er klaar voor bent en er genoeg over weet.

Ik zou toch naar alex tee zijn advies luisteren. Aleen geen creatine, dat werkt contra productief met synthol. Als nakuur zou ik voor een vetcel verplaatsende operatie gaan zoals in het nieuws was de afgelopen week.
jij moet helemaal wegwezen hiero met je pas 9 posts, jij weet niet eens waar je over praat

edit>
als mijn topic langer verziekt word
maak ik een nieuwe aan dus ontopic blijven graag !!

ehh bro dat je bench niet hoog is hoeft niets uit te maken als je maar een dikke volle borst heb toch.

ik kan net na 2 jaar trainen 6x120 benchen na revalidatie van schouder,
maar dat hoeft nog niet te zeggen dat men borst super is.

als je wil gaan kuren moet je dat helemaal zelf weten,
en je bent voor je zelf bezig niet voor dit forum.!!!!

LOL idd maar bij bb gaat het niet om kracht. en als je gaat kuren gaat het ook niet om kracht. komt erop neer bij een aantal mensen hiero dat je pas mag kuren als je 150kg+ kunt benchen en een monster van 100+kg bent. in mijn ogen mag je gaan kuren als je zelf denkt dat je er klaar voor bent en er genoeg over weet.

Maar toch vriend, om Kale maar even te citeren: Wie er sterk uit ziet moet ook sterk zijn! Imo

Kloten rug

Heb vanaf begin zomer al helemaal niet lekker kunnen trainen. Spit wat zomaar na een aparte beweging op komt zetten Mijn squat en deads zal ik dus helemaal weer opmieuw op moeten bouwen. Voor diegene die niet weet wat spit is: lopen gaat amper,rechtop staan, je bed uitkomen wil bijna ook niet. Met veel moeite eerst de knieen op de grond, en dan op proberen te staan door jezelf mee te helpen door op het bed te steunen. Ik heb heel onregelmatig kunnen trainen. Soms een week niet dan weer een paar dagen wel. Ik moet heel rustig aan doen vooral met benen en onder rug trainen.
Ik heb het de afgelopen tijd bij veel cardio gehouden en rek en strek oefeningen. En mischien hier door minder last van mijn rug ?? Dus vanaf vandaag ga ik maa weer benen proberen te trainen. Gister heb ik iig wel mijn boven lichaam kunnen trainen. En het verbaarst me nog dat ik niet veel ben achteruit gegaan.

Workout van gisteren:
Borst voor en zijkant schouders, triceps, buik en kuiten

Benchpress
2x6x70
1x8x60
1x10x50

Incline smit press
6x65
8x55
10x45

Incline db flyes
8x20
8x18

Cuban press + uitstoten (lijkt me efectiever dan Mp en een stuk zwaarder)
10x20
8x25
6x30

Side raises
6x12
8x10
10x8

Scull crucher
8x30
2x6x35

Reverse grip tri pushdown
10x20
8x25
6x30

Zittende crunches
3x20x5

Standing Calfraises
15x50
12x60
10x70
8x80

Training ging vlot en heerlijk +- 1uur

Ik wil ff een tijdje Cuban press+press doen ipv mp omdat bij deze oefening mijn schouders meer te voorduren hebben dan bij Mp. Dus ik denk efectiever voor groei. En het is ook nog een goede oevening voor je Rotor cuffs.
Zoals ik al zij eerder in mijn verhaal, vandaag zijn de benen, rug en biceps aan de beurt.

EDIT>
Ik doe het ff een hele tijd zonder sups behalve whey na de training. Merk geen verschil als ik nou wel dextrose vreet of niet na de training. Ik neem liever een stuk vruit want dat is veel voedzamer.

Laatst bewerkt door een moderator:
Laatst bewerkt door een moderator:
Gesloopt door 2 grote spiergroepen

Er is niets zo fijn om gesloopt te zijn door het trainen van benen en rug in één trainings workout :D
Heb net weer heerlijk de benen en rug opgepakt na een paar weken blessure :cool: En ben blij dat ik nergens last van heb gehad tijdens het trainen. Deads en squats nog ff kalm aan en weer langzaam opbouwen.

Workout 2 benen, rug en biceps

Squat
10x60
8x70
6x80
4x90

Legpress
10x130
8x140
6x150
4x160

Leg extentions
10x50
8x60
6x70

Deadlift (revalidatie Fase)
5x60
5x70
5x80

Latpully
6x70
8x60
10x50

Cable row
4x80
6x70
8x60

Rear delt row
10x40
8x50
6x60

Ez-bar curl
8x25
8x30
6x35

Machine preacher curl
8x25
8x30
12x20

Erna naar huis gefietst, wei eiwitten met water gepakt en een appeltje.
En nu zit ik hier mijn log in te vullen.:D

Zaterdag eerst rug en dan benen. Iedere training om en om zodat beide groepen goed gepakt worden

Voor de rest ben ik me aan het voorbereiden kwa conditie, spierconditie en snelkracht voor de 24 uurs mtb marathon volgend jaar. En dat word afzien en grenzen verleggen.

Vandaag rustdag. Dus vanaaf lekker joggen of fietsen.

Terug
Naar boven