- Waardering
- 4.399
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 15%
thnx m8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb trouwens nog spierpijn in mijn borst door de training van vrijdag ghehe herlichthnx m8 donderdag moet ik borst trainen dus denk dat er wel een pr in zitnette PR's, en als je weer met twee PR's kan thuis komen van een training, njah dan heb je goed getraind he
suc6 nog
hoezo vind je dat jammer ik hoop hierdoor echt en keer meer te kunnen drukken
is gewoon kloten altijd maar rond de 70 kg te drukken terwel ik 91 kg weeghoezo vind je dat jammer ik hoop hierdoor echt en keer meer te kunnen drukkenis gewoon kloten altijd maar rond de 70 kg te drukken terwel ik 91 kg weeg
Heb je last van een sticky-point? Dan zou ik veel lock outs, dumbbell presses en small grip presses doen.
Zware lock outs zodat je CZS aan de grote gewichten 'gewend' raakt.
Je rug is gewoon bruut; da's op je kleine avatar al te zien!![]()
workout:
gewichten voelen zwaarder als de gewichten thuis en helaas geen pr's wat ik wel had verwacht![]()
bench press
1x10x50 opwarmen
1x6x70 failure
1x7x65 failure
1x7x60 failure
edit@hoezo vind je dat jammer ik hoop hierdoor echt en keer meer te kunnen drukkenis gewoon kloten altijd maar rond de 70 kg te drukken terwel ik 91 kg weeg
probeer andersdit eens grotere sprongen te maken met 10 ipv 5 heb ik ook gedaan en ik ging snel vooruit met de bench