XXL Nutrition

luie ecto's log

• Topic Starter Topic Starter
heyyyyy zaterdag, lekker uitslapen tot 8 uur en ontbijten:D vanochtend weer getrained. Helaas ontbreekt er een Squatrack, dus een beetje inventief geweest en een ander toestel, waar je normaal shoulderpresses op doet, omgebouwd om lekker los te squatten met de Oly-Stang. Helaas komende tijd even geen beschikking over mijn homegym, dus dan maar sportschool in duiken om verder te gaan.

Here we go:

Squat
20x20 warmingup
8x40
8x50
8x60<<<deze moeten de volgende training verhoogd worden. Ging goed genoeg met mn knieen.

Benchpress
8x20
8x40
5x50
5x50
5x50
5x50

Dumbbellfly presses
8x6
8x8
8x12

side raises
8x4
8x6
8x6
8x6

curlbar curls (hoe noem je die gekromde stang en wat weegt dat ding) schijf gewicht opgeschreven, weet niet wat de gekromde stang weegt:(
lege stangx10
8x lege stang+ 5 kg
8x lege stang+10 kg
8x lege stang+10KG

pull up wide grip<<<< die had voor de armcurls gemoeten, helaas had ik dat effe niet door: ale kracht kwijt om nog lekker te kunnen chinnen.

standing calfraises
8x50 kg
8x50 kg
8x50 kg
8x50 kg

Ging allemaal behalve pull-ups goed genoeg, ben benieuwd hoelang ik een progressie kan gaan maken.

owja tis zaterdag: ik heb net lekker een patatje genomen;)

Ez-bar. Weegt waarschijnlijk 10kg. En 1 patatje per week kan wel toch :D Jammer van die pullups, was wel mooi geweest na al die oefeningen voor borst en schouders.

Ez-bar. Weegt waarschijnlijk 10kg. En 1 patatje per week kan wel toch :D Jammer van die pullups, was wel mooi geweest na al die oefeningen voor borst en schouders.

owja, ezbar, dat ding wat ik ooit nog moest aanschaffen voor de homegym:o, merk dat ik heel zwak in mn pullups ben, dus mss daar toch eens een keer op focussen.

Lekker bezig Robbie; das een tijd terug.:)

Lees mee. :)
gaat goed!

today: cardio 30 minuten hardlopen (interval) was makkelijk te doen, nog steeds geen last van mijn knieen, zou het dan echt mijn jaar gaan worden?

Leuk toch!!
Nu ik nog! :rolleyes:
maar komt misschien wel als ik nu met mijn nieuwe schema's goed massa aan kan gaan zetten. :)
haha je hebt fans zat;) massa aanzetten gaat jou wel lukken. doorzetten jij, dan doe ik dat ook:D

today: cardio 30 minuten hardlopen (interval) was makkelijk te doen, nog steeds geen last van mijn knieen, zou het dan echt mijn jaar gaan worden?

haha je hebt fans zat;) massa aanzetten gaat jou wel lukken. doorzetten jij, dan doe ik dat ook:D
Tuurlijk wordt het jouw jaar!!! We zetten allebei door en we komen er echt wel! :D
samen doen oke?

Gaat lekker hier! Zeker wel wennen in de gym als je normaal altijd thuis traint? :p

Zolang weg geweest dat je niet meer weet wat een ez bar is? :D

Nice work out mate

Gaat lekker hier! Zeker wel wennen in de gym als je normaal altijd thuis traint? :p

ja nogal, ik moet continu zoeken naar gewichten. wordt slecht opgeruimd daar. soms moet je wachten en zaterdag hadden ze soort van vage muziek beetje buitenlands zeg maar:D

ja nogal, ik moet continu zoeken naar gewichten. wordt slecht opgeruimd daar. soms moet je wachten en zaterdag hadden ze soort van vage muziek beetje buitenlands zeg maar:D

hahaha ja erg die muziek af en toe. Neem anders zelf een mp3speler mee? :cool:

gisteren workout day. onvoorstelbaar dat een medewerker van de sportschool zo graag een praatje komt maken als je bezig bent. dit snap ik nou echt niet. rot op met je blije harses! ja ik train, dat zie je toch, ben geen sudoku aan het doen.

Here we go:

Deadlift
8x40
8x60
8x60
4x60 sumodeadlift als instructie aan mn vriendin, zij heeft de neiging om rug te bollen als ze neer gaat.

Standing MP
8x20
8x20
7x30

BOR
10x20
10x25
10x30

upright row
10x15
10x15
10x20

Incline Benchpress
10x30
8x40
3x50
3x50

triceps (hier kreeg mn vriendin last van haar schouder, dus we gaan de oefeningen voor haar ook goed doorlopen op techniek de aankomende keer, dus minder gewicht voor haar)

toen was ik exhausted, naar huis en een shake laten maken door mn vriendin. lief he van dr;)

samen trainen is echt leuker!
Laat haar voor techniek en aanspannen eerst eens de beweging zonder gewichten maken. Ik heb nu geleerd dat je het dan ook al kan voelen en het extra gewicht alleen de spierspanning die je al creeert zonder gewicht kan versterken.

Lief van haar! :)

oh wat irritant dat ze dan komen kletsen ???

leuk dat jullie samen trainen! Erg fijn om een gemeenschappelijke passie te hebben :)

Terug
Naar boven