AndroidHealthClinic

luie ecto's log

*begint heel hard te rennen*

• Topic Starter Topic Starter
k*tjes:D

squat

8x70
8x70
4x70

Benchpress flatbench
8x 50
8x 50
8x50

Dumblle fly fletbench
10x 12,5
8x 12,5
8x 12,5

pull up wide grip
3xbw
3xbw
3xbw
3xbw

niet al te best maar loggen is loggen. En gezien de omstandigheden vind ik het knap dat ik uberhaupt train maar dat terzijde.

Hee, lijkt verdacht veel op mijn borst workout :P

No train, no gain. Beter dan niks ouwe :thumbs:

Geen idee eigenlijk. Nu je het zegt joh, ik squat twee keer zoveel als ik bench :roflol: Ben ook met flyes begonnen, hoop dat t voor mij werkt. Bb benchen ligt me niet zo denkik. Ik pak 26s op db bench :p

Geen idee eigenlijk. Nu je het zegt joh, ik squat twee keer zoveel als ik bench :roflol: Ben ook met flyes begonnen, hoop dat t voor mij werkt. Bb benchen ligt me niet zo denkik. Ik pak 26s op db bench :p

effe benchen laten voor wat het is;) ga verder met andere borst oefeningen en pal het over week of 6 weer op.

zo, en dan wordt er ook even getraind zie ik :p

Goed begin.., wat ik zou doen als ik infrequent train is gewoon full body.
Als je het dan maar kunt opbrengen om 1x te trainen, heb je toch je hele lichaam gepakt :D... dit kan je natuurlijk opvoeren naar 3 tot 4x per week, suit yourself.

Mathijs, mocht je het niet door hebben, mijn trainingen zijn de hele log al fullbody en 3x per week;)

Mijn inspiratie komt van chat waterbury (nee geen catburry)

Dacht dat ik de rug miste, maar ik zag even de pullups over het hoofd :D (forget my post :D)... ik zal eens kijken wat die chat waterbury inhoud.

Dacht dat ik de rug miste, maar ik zag even de pullups over het hoofd :D (forget my post :D)... ik zal eens kijken wat die chat waterbury inhoud.

is goed joh, ik kan ietwat knorrig overkomen op het moment.

zoek maar op the waterbury method. Hij heeft meerdere schema's en visies.
Ik volg 3 daags fullbody vanwege mijn avond school. Maar die is nu ook weg gevallen:(

Terug
Naar boven