JordiV
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m80
Ik probeer het nu al een tijdje maar het wil maar niet lukken!
Ik train als volgt:
Ma: Rug
Di: Borst
Woe: Been/Buik
Do: Schouders
Vrij: Biceps/Triceps
Ik heb een tijd getraint zonder gebruik te maken van de zo geweldige compound oefening de deadlift. Nu na het opstellen van mijn nieuwe schema toch netjes alle compound oefeningen erin verwerkt om tot een beter resultaat te komen.
Alleen het probleem is dat ik gewoon niet fijn kan trainen met mijn rug oefeningen, ik doe er namelijk vier in deze volgorde:
- Pull ups : 4 x 8 (meestal haal ik net de 5-6)
- Barbell Deadlift : 5 x 5
- One Arm Dumbbell Row : 4 x 8
- Wide Grip Lat Pulldown : 4 x8
Het belangrijkste probleem ''deadlift'' er zijn al zoveel topics en vragen over de deadlift waarvan ik al zoveel heb gelezen en bekeken. Maar mijn probleem is dat onze grootste schijf maar 15kg is en ik weet niet of dit een probleem is maar ik heb het idee dat de stang gewoon te dicht bij de grond komt of kan dit geen kwaad? Ik probeer het al een tijdje maar ik krijg de uitvoering maar moeilijk goed onder de knie.
Heb begeleider gevraagd om te kijken maar die weet er zelf ook niet veel van die blijft maar zeuren dat ik hem niet op de grond terug moet leggen.. Voor de rest is dat niemand de deadlift uitvoert
Dus wat zou ik het best kunnen doen ik doe naar mijn idee wel goed alleen bij het opkomen gewoon sterk idee dat ik met me rug snel weer voor over buig.. Enige tips zijn welkom!
Maar nu volgende is doordat mijn deadlift gewoon nog lang niet optimaal is komt hierdoor mijn rug niet achter te liggen door deze enkele paar oefeningen? Raden jullie mij misschien aan om er nog wat oefeningen bij te doen. Want me onderarmen komen hierdoor toch ook achterliggen?
Sorry voor het lange verhaal misschien ook beetje onduidelijk maar ik weet me geen raad meer op moment.
Ik train als volgt:
Ma: Rug
Di: Borst
Woe: Been/Buik
Do: Schouders
Vrij: Biceps/Triceps
Ik heb een tijd getraint zonder gebruik te maken van de zo geweldige compound oefening de deadlift. Nu na het opstellen van mijn nieuwe schema toch netjes alle compound oefeningen erin verwerkt om tot een beter resultaat te komen.
Alleen het probleem is dat ik gewoon niet fijn kan trainen met mijn rug oefeningen, ik doe er namelijk vier in deze volgorde:
- Pull ups : 4 x 8 (meestal haal ik net de 5-6)
- Barbell Deadlift : 5 x 5
- One Arm Dumbbell Row : 4 x 8
- Wide Grip Lat Pulldown : 4 x8
Het belangrijkste probleem ''deadlift'' er zijn al zoveel topics en vragen over de deadlift waarvan ik al zoveel heb gelezen en bekeken. Maar mijn probleem is dat onze grootste schijf maar 15kg is en ik weet niet of dit een probleem is maar ik heb het idee dat de stang gewoon te dicht bij de grond komt of kan dit geen kwaad? Ik probeer het al een tijdje maar ik krijg de uitvoering maar moeilijk goed onder de knie.
Heb begeleider gevraagd om te kijken maar die weet er zelf ook niet veel van die blijft maar zeuren dat ik hem niet op de grond terug moet leggen.. Voor de rest is dat niemand de deadlift uitvoert
Dus wat zou ik het best kunnen doen ik doe naar mijn idee wel goed alleen bij het opkomen gewoon sterk idee dat ik met me rug snel weer voor over buig.. Enige tips zijn welkom!Maar nu volgende is doordat mijn deadlift gewoon nog lang niet optimaal is komt hierdoor mijn rug niet achter te liggen door deze enkele paar oefeningen? Raden jullie mij misschien aan om er nog wat oefeningen bij te doen. Want me onderarmen komen hierdoor toch ook achterliggen?
Sorry voor het lange verhaal misschien ook beetje onduidelijk maar ik weet me geen raad meer op moment.