Fitness Seller

Luuc's log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Top; lb dus; bedankt.:)

Jawel; weer 30 (2*15) kg aan gewichten erbij! :banana:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Even vergelijken met de 10 kg schijf:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

@Gillian: ik snap niet hoe jij ze zo duur koopt; 30 kg voor een tientje!!!
Dus prijs per kg: €0.33!! :banana:

Nette prijs, zou altijd naar 2dehands schijven zoeken en zeker niet meer dan 50ct per kg neerleggen.

:thumbs: Er zijn trouwens nog schijven van 25, 35 kg bij die kerel; zou ik ze kopen voor een leuk prijsje voor later?

Moet ze namelijk wel met de fiets ophalen...

nee zou ik niet doen, ik kan je, volledig zonder eigenbelang, aanraden mij het tel nr van die gast te geven.

:roflol: Als je zin hebt in een ritje naar Bergen op Zoom; het is een gym die aan het vernieuwen is, dus...
Hij zei trouwens wel dat die andere 'orgineel' waren; dus die zullen wat duurder zijn, maar ik wil best vragen om ze voor je apart te leggen.

Alsdie na jouw aankopen nog genoeg schijven over heeft (zeg 200kg:D) ben ik wel geintresseerd, heb je mss zn tel nr?

1 nadeel; hoe groot is de diameter van de stang waarvoor je ze wilt gebruiken?
Ze zijn namelijk net géén 30 mm; ik heb ze net een beetje uitgeslepen.

Ik moet olympische hebben, 50mm dus, een sportschool zonder olympische schijven:D?

Jep, sorry vriend; maar kan je niet gewoon een 30 mm bar kopen voor een tientje, zoiets kom je niet vaak tegen hé.

nee man dat moet je inderdaad niet doen is veel te duur man, maar wat is het adres?

hey das k*t.. dat ze oets te klein zijn

Jep, sorry vriend; maar kan je niet gewoon een 30 mm bar kopen voor een tientje, zoiets kom je niet vaak tegen hé.

Het punt is dat die dingen niet al te zwaar belastbaar zijn, m'n spullen moeten een tijd mee, wat ik over 3 jaar squat kan *hopelijk* een 30mm stang niet hebben.

Ik heb het ook niet over squaten; curlen kan toch best met 2*35 kg schijfjes? Toch?
:D

Waarom zou ik een extra stang kopen? Met een olympische stang kan je ook curlen.

precies

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven