Fitness Seller

Luuc's log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oké; laat die kleine k*t spieren maar zitten; ik ga over op 3 keer fullbody in de week; basic compounds worden de hoofdlijnen van m'n training met een hoog volume.
Massa en kracht zijn de doelen; 2 keer in de week kracht, ik keer massa.

Dan kijk ik wel of ik doorga met kracht of massa; maar het plan is de komende tijd veel kracht voor een leuke basis voor de latere massa.:)

Going to the dark side!

:thumb:
Je kunt ook een cycle doen he. Bijvoorbeed 4 weken kracht en daarna 4 weken op massa trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja; maar ik denk dat dat gaat vervelen; 1 keertje per week iets anders lijkt me wel leuk.:)

Ben benieuwd hoe het gaat; morgen 1e fullbody :D

Grip ga ik trouwens ook wat proberen te verbeteren; ben me er nu in aan het verdiepen. (Klopt die laatste zin wel?:p)

Gewoon 3x pw zwaar fullbody doen icm 5000kcals per dag en je hebt er zo 20kg massa aan en een hoop kracht.

Hehe; oké, maar ik wil niet zo'n dikke pad worden hé.;)

Een echte powerlifter heeft geen abs!

Ik heb 25kg gegained in 1 jaar met een stijging in bf van ongeveer 3-4%, dat was er in een paar weken ook weer af, gewoon ookw at cardio doen en zorgen dat je trainingen ook goed zwaar zijn (dus 3x pw squatten) dan zul je echt niet snel vet worden.

Cardio? Ik fiets 175 km per week, minstens; dus dat zit wel goed.:)

Bunkeren dus.:meal:

Ik stel m'n training uit tot morgen; vandaag iets te fanatiek geweest; lats van m'n knieën en onderrug.

Dus donderdag kracht FB en zaterdag massa FB.

Wat is het verschil tussen kracht en massa in je workouts? Gewoon hoog volume draaien + hele zware gewichten + food = massa;)

Wat is het verschil tussen kracht en massa in je workouts? Gewoon hoog volume draaien + hele zware gewichten + food = massa;)

Wat versta jij onder groot volume dan?
Ik wil wel een beetje balans tussen die 2; als je een oplossing hebt; graag!

ik draai 4 - 5 sets met mn werkgewicht. werk ook in een drietal setjes op naar mn gewicht. (dit even terzijde)

Wat versta jij onder groot volume dan?
Ik wil wel een beetje balans tussen die 2; als je een oplossing hebt; graag!
groot volume=veel setjes5+

en zwaar gewicht gebruiken waar je tot je max gaat 6reps en minder

voorbeeld
5x5
of
2x8
of
3x10
wat jij wil

oké; zal eens kijken wat ik het beste vind; bedankt mensen.

Wat een k*t-log zeg; 8 bladzijdes vol onzin!

Ga een nieuw log maken; without the crap!

niet doen! komt vanzelf wel goed.. kun je later zien dat je in het begin nogal wat zat te klote en wisselen tussen/met schema's, je moet gewoon ff zoeken wat voor jou het lekkerst werkt

Kijk nou man; wat is er nu allemaal gebeurd in deze week? (Qua echt werk dan)

Ik ga niet de rest van m'n leven spenderen al wetend dat het begin van dit log zo ongelofelijk doeloos is geweest; ik wil een nieuw begin, en dat gaat niet midden in een log ergens op bladzijde 9.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven