okay, veel beterschap dan, verkoudheden sucken, vooral het hoesten en snotteren.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
okay, veel beterschap dan, verkoudheden sucken, vooral het hoesten en snotteren.

Vat je punt niet echt, als sets en herhalingen hetzelfde blijven kan je toch nog steeds gewicht verhogen? Dan is er toch ook progressive overload?
ahja nu vat ik emokee op bankdrukken kun je steeds per 5 kilo verhogen [2x2,5 aan elke kant]
jij gaat mij niet verellen dat als je de eerste training gelijk tot of bijna tot failure gaat jij 6 weken lang 5 kilo op je bench kan leggen
dan kan iedereen powerlifter worden.
mijn vraag is hoe hij hier dus mee om gaat.

Voorlopig dus 10*10 of 8*10 voor grote spiergroepen, voor kleinere: 3*10 of 3*8, volgens mij kan ik hier (zoals erca zegt) het gewicht best verhogen.
Omdat ik met een UB/LB schema train, denk ik dat ik 1 training gebruik met die 10*10, etc...
De andere training ga ik eens wat strikter een piramide-training doen; om te kijken hoe dat bevalt.

rnbflavour.. had jij niet hetzelfde? dat je na een tijdje bleef hanken op het gewicht en echt niet hoger kon? Je moet gewoon aardig laag beginnen..
Iets te hoog gepakt
ik zou de trainingen niet opsplitsen hoor.
als je te vermoeid bent zou ik er gewoon wat setjes van tss laten