LuukFOD
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 124kg
117.3 vanmorgen
Hele lichte daling maar tis daling.
Vandaag met de leerlingen naar de sportschool geweest.
Fitnessen, Zumba etc gingen ze doen.
Ik heb lekker 2 uur kunnen trainen in de baas zijn tijd.
Allerlei spiergroepen meegepakt.
Zelfs nog stukje spinning gedaan.
Lekker bezig geweest.
Ga volgende maand overstappen naar andere sportschool. Mijn huidige beviel me al steeds minder maar nu
hebben ze krachttrainingsapparaten weggehaald omdat er een of andere E fit iets moest komen.
Ik werk in Drachten en een studiegenoot vertelde over een sportschool waar hij trainde waar veel krachttraining apparatuur was. Ik ben er wezen kijken en voelde me als een kind in de snoepwinkel.
Zoveel apparaten die bij de huidige sportschool niet aanwezig zijn. Ik had mijn keuze snel gemaakt.
Maandje uitzingen bij de huidige en dan gaan we overstappen naar een sportschool die redelijk hardcore schijnt te zijn!!
Hele lichte daling maar tis daling.
Vandaag met de leerlingen naar de sportschool geweest.
Fitnessen, Zumba etc gingen ze doen.
Ik heb lekker 2 uur kunnen trainen in de baas zijn tijd.
Allerlei spiergroepen meegepakt.
Zelfs nog stukje spinning gedaan.
Lekker bezig geweest.
Ga volgende maand overstappen naar andere sportschool. Mijn huidige beviel me al steeds minder maar nu
hebben ze krachttrainingsapparaten weggehaald omdat er een of andere E fit iets moest komen.
Ik werk in Drachten en een studiegenoot vertelde over een sportschool waar hij trainde waar veel krachttraining apparatuur was. Ik ben er wezen kijken en voelde me als een kind in de snoepwinkel.
Zoveel apparaten die bij de huidige sportschool niet aanwezig zijn. Ik had mijn keuze snel gemaakt.
Maandje uitzingen bij de huidige en dan gaan we overstappen naar een sportschool die redelijk hardcore schijnt te zijn!!