XXL Nutrition

M powerr's logje. Let the games begin.

Deze ga ik volgen :)
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Training Dinsdag 13-10-09.

Wat een k*ttekop training, maar het was verwacht.

Smith squat: (ding mag wel eens olie gebruiken, met de stang alleen gaat het al stroef...)

15x40.
12x60.
2x10x70.
1x8x80.

Nu was ik al moe.

Seated horizontaal legpress:

3x15x114. (kan niet zwaarder *zucht*)

Leg extensions:

1x15x60.
1x10x70.
2x8x85.

Leg curls(liggend):

3x12x45.

Seated calf raises:

15x40.
15x60.
2x12x75. (kan niet zwaarder...*zucht zucht*)

Standing calf raises(in de smith):

3x20x100.

Commentaar: Al met al k*t met peren,maar heb gedaan wat ik kon. Misschien zat het ook al in het koppie... Ik denk ook dat ik binnen nu en 2 dagen ziek ben, we zullen zien.:p Moet btw ook echt een andere sportschool zoeken...

Fijne avond.;)

Laatst bewerkt:
Wat lees ik nou allemaal?
K*ttekop training? K*t met peren?

Als ik je training zie dan ben je goed bezig, helemaal niks mis mee.
Lijkt me een succesvolle training die je weer een stapje dichter bij je doel brengt van groter worden en zwaarder pakken.

Goed gedaan en ga zo door!!

Haha dankje, ja dit was gewoon klote.. Het voelde niet geod en alles voelde zwaar. Maarja, die dagen zitten er ook tussen. Hopen dat ik niet ziek wordt.:rolleyes:

Toch een complete training afgewerkt is prima gozer niet elke is hetzelfde qua vorm maakt niks uit!

Waarom andere gym bro?

Dankje!:)

Deze gym ben ik een beetje zat aant het worden, tekort aan apparatuur, Oude bende, enorm veel superdudes die mijn stress gehalte omhoog brengen.:roflol:

Je hebt toch doorgepakt Sven, netjes. Ik vind dat je wel karakter hebt dat je ondanks dat jij je niet lekker voelt, toch trainen. Top kerel! :thumbs:

Knal er nou meteen ff 2x 1500mg vit c in, en vanaf morgen 3 per dag. Ben je het zo weer kwijt.

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Dankje!:)

Deze gym ben ik een beetje zat aant het worden, tekort aan apparatuur, Oude bende, enorm veel superdudes die mijn stress gehalte omhoog brengen.:roflol:

Ik wil die smith wel ff volspuiten hoor, dat heeft bij die chick van daarnet ook prima gewerkt :thumbs:

hehehe :P

ik vind je training ook best netjes, of is dit pas het topje van de berg ofzo?

Thx man, ja je wilt groot worden of je wilt het niet. In dit geval wil ik het wel.:D
Ik heb wel even door moeten bijten, maar zoals ik al zei hoort dat er ook bij he.:p

---------- Toegevoegd om 22:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

ik vind je training ook best netjes, of is dit pas het topje van de berg ofzo?

Nou... normaal moet er wel een stuk meer uit te halen zijn.;)

toch nog een nette training hoor.
en ik hoop voor je dat je niet te ziek wordt bro;)

Ik ook niet... Jij bent ook lekker aan het bulken zie ik!:thumb:

Oke, na verschillende meningen te hebben gehoord heb ik besloten om is 3x per week fb te gaan proberen. Meer rust is misschien wel een keer goed voor mij. Vanmiddag is een schema'tje maken.:)

lijkt me prima keuze, gewoon simpel, 3x per week full body + bulk

Benen trainen met crappy toestellen of gebrek aan toestellen sucked monkey balls.
Je hebt je toch nog goed uit de strijd weten trekken ;) :thumbs:

Blijven gaan!

waarom improviseer je gewoon niet een beetje bij die toestellen, hang er een schijf aan, gooi er een dumbbell op.. of doe de oef met losse gewichten waarbij je wel genoeg hebt :)

Ja, maar de meesten benen oefeningen staan beneden, en de meeste schijven/dumbbells boven. En als je je benen aan het trainen bent wil je het liefst mogelijk niet lopen.:p

Btw: ik ben over me fb schema aan het nadenken, ik ben er nog niet echt over uit... ik wil te veel. Iemand suggesties?

Squat
Deadlift
Benchpress
chin up
upright row
dippen

en dan ma: heavy
wo: light
vrij: medium

zo heb ik het volgens mij gedaan

Terug
Naar boven