Fitness Seller

Maarten's log :D

Bij jouw gewicht 12x80kg sq vind ik bijzonder goed. Is de uitvoering wel goed? Goed eiwit & kh blijven eten en in jouw geval mag je best behoorlijk vet erbij nemen.:)

• Topic Starter Topic Starter

Nee, ik heb 2 verschillende ontbijten, maar ze zijn ong gelijk aan kcal :)

Het ene is 45g brinta met 200ml melk en 30g vlees
Het andere is 35g havermout met 130ml melk, een appel en 35g vlees

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Bij jouw gewicht 12x80kg sq vind ik bijzonder goed. Is de uitvoering wel goed? Goed eiwit & kh blijven eten en in jouw geval mag je best behoorlijk vet erbij nemen.:)

Dank je! :D
Ja, ik heb hem laten goedkeuren door Knikker ^^
Hij zei wel dat ik mss wel nog net ietsje dieper mocht gaan :)

Ok, bedankt!
(moet het dan onverzadigd vet zijn of mag het ook verzadigd zijn?)

Mvg,
Maarten

Nee, ik heb 2 verschillende ontbijten, maar ze zijn ong gelijk aan kcal :)

Het ene is 45g brinta met 200ml melk en 30g vlees
Het andere is 35g havermout met 130ml melk, een appel en 35g vlees

---------- Toegevoegd om 11:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Dank je! :D
Ja, ik heb hem laten goedkeuren door Knikker ^^
Hij zei wel dat ik mss wel nog net ietsje dieper mocht gaan :)

Ok, bedankt!
(moet het dan onverzadigd vet zijn of mag het ook verzadigd zijn?)

Mvg,
Maarten

Zou proberen (als je er geen allergie voor hebt natuurlijk) wat cashew- en walnoten bij voegen. 100gram is ong. 650kcal en heeft veel eiwitten en goede vetten er in zitten. Ook kaas is een goede vet-eiwitleverancier.:)

Dan is het goed, maar ik hou je in de gaten. Ben je alweer wat aangekomen, of sta je 1x per week op de weegschaal?

Zou proberen (als je er geen allergie voor hebt natuurlijk) wat cashew- en walnoten bij voegen. 100gram is ong. 650kcal en heeft veel eiwitten en goede vetten er in zitten. Ook kaas is een goede vet-eiwitleverancier.:)

Bij mn ontbijt? Of gewoon verspreid over de dag?

Moet je weer een bepaald gewicht halen van je ouders? Heb je ook begeleiding voor je eetprobleem?

Ik moet over twee weken 43kg wegen...
Ja, ik krijg begeleiding.
Weet jij of het mogelijk is om zoveel bij te komen zonder al te veel vet-gain?

Is zeker mogelijk - niet al te druk over maken!
Daarbij kun je niet uitgaan van gewicht mbt vetaandeel - binnenkort je vet% laten meten?

Kijk maar naar de progressie die Yoshuba heeft gemaakt!

Ik moet over twee weken 43kg wegen...
Ja, ik krijg begeleiding.
Weet jij of het mogelijk is om zoveel bij te komen zonder al te veel vet-gain?

Hey Maarten,

Heb je log gelezen, moet volgens mij mogelijk zijn om die 43 kg te gaan halen over 2 twee weken. Je eet gezonde dingen en daarbij train je, over vet-gain hoef je je dan geen zorgen te maken. Voor de groei (zowel gewicht op korte termijn en gespierd raken op langere termijn) wel de focus op krachttraining leggen. Succes, ik zal je log blijven volgen!

Hey Maarten,

Heb je log gelezen, moet volgens mij mogelijk zijn om die 43 kg te gaan halen over 2 twee weken. Je eet gezonde dingen en daarbij train je, over vet-gain hoef je je dan geen zorgen te maken. Voor de groei (zowel gewicht op korte termijn en gespierd raken op langere termijn) wel de focus op krachttraining leggen. Succes, ik zal je log blijven volgen!

Dankje!
Ok zalik doen :)

Echt bedankt :)

Nou zit ik nog te wachten op foto's...
(ook om je vet% te schatten)

Niks is zo goed om progressie te zien als foto's.

wat heeft het voor nut om die jongens vet te schatten? Hij moet gewoon trainen en goed eten de rest komt vanzelf.

Zijn bf% weten kan enkel ten nadele gaan werken.

Als die jongen bang is veel vet te gainen dan kan 'ie maar beter nu beginnen met foto's te maken, zodat 'ie later kan vergelijken en zien dat het best meevalt om zo 'veel' te eten en niet vet te worden. Zonder meetbare en zichtbare resultaten heb je niks.

Het zien is voldoende.

Jij wilt schatten, niks meetbaars dus. En het meten kan weer tegenvallen, dus waarom meten. Nergens voor nodig.

Maar prima, jij hebt die jonge onder je hoede.

Succes maarten.

Met schatten meet je niks, daar heb je volledig gelijk in. Met een weegschaal wel, maar dat zegt niet zoveel.
Ik drukte me misschien wat ongelukkig uit, maar bedoel het goed. Op foto's is over het algemeen wel te zien of BF% oploopt of niet, en dat is eigenlijk wat ik bedoel: dat in de gaten houden.
Ik denk dat het belangrijk is dat Maarten niet alleen naar de weegschaal kijkt, maar ook naar de vormen van zijn lichaam. Vandaar foto's.

Hier zijn dan mn foto's
Niet verschieten he...

Vooraanzicht.jpg

Terug
Naar boven