Fitness Seller

MADNESS 90 days CUT-cycling met foto's!

Complimenten, gaat erg goed

Leuk log, maar wel een hoop broscience :D

• Topic Starter Topic Starter
Even een kleine update: Vandaag Chest day

Vanaf donderdag ben ik op vakantie voor enkele dagen tot en met maandag ivm familie.
Ook hier moeten we gewoon doorgaan, misschien 2 trainingen minder maar voeding strikt in blijven.

Foto

image.jpg

Lekker bezig :) ik ben ook bezig met dat laatste beetje rond de buik :s

Back relaxed and flexed

image.jpg

Flexed

image.jpg

Lees zoveel over dit onderwerp, cardio op lege maag.

Breekt spieren af-breekt geen spieren af...
Spreekt onmiddelijk je vet aan-spreekt je spieren en je vet aan...

?

Lees zoveel over dit onderwerp, cardio op lege maag.

Breekt spieren af-breekt geen spieren af...
Spreekt onmiddelijk je vet aan-spreekt je spieren en je vet aan...

?

Ik doe zelf nu na het avond eten geen koolhydraten meer, werkt ook best goed voor vet verlies

Merk je dat zo hard dan ? :-)

Ik eet nooit kh na het avondeten,... Laagje onderste buikvet gaat ook niet weg :-)

Wil ook graag cardio,op lege maag doen na opstaan maar ben wat bang dat het een aanslag op de spiermassa is. Bcaas nemen voor en na een optie ?

Merk je dat zo hard dan ? :-)

Ik eet nooit kh na het avondeten,... Laagje onderste buikvet gaat ook niet weg :-)

Wil ook graag cardio,op lege maag doen na opstaan maar ben wat bang dat het een aanslag op de spiermassa is. Bcaas nemen voor en na een optie ?
Wat ga doen: opstaan, whey shake, hardlopen 30 min. Eventueel muscle protect, maar niet per sé nodig. Bcaas voor en na werkt ook. Dit zal geen aanslag op je spiermassa zijn, maar bewaar het voor het allerlaatste moment als wapen.

Met als laatste wapen bedoel je mee : om het laatste eraf te krijgen dan?

Met als laatste wapen bedoel je mee : om het laatste eraf te krijgen dan?
Dat is juist :)

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 22:08 ----------

Ben in Polen gearriveerd, maandag terug. Heb al mijn boodschappen gedaan voor aankomende dagen. Verder kan ik ook hier trainen, beetje improviseren.

Net terug gekomen, vanaf morgen weer flink aan de bak! Vrijdag metingen doen, dan zal ook de laatste maand in gang gaan. Laten we zeggen even een cheat/onderhoud 4-daagse gehad wel 2x getraind.

Hmm rare dag, gisteren kapot thuis gekomen wat geslapen en vroeg naar bed gegaan uiteraard. Vanochtend slaperig suf en duf, dacht dat ik een klote training zou neerzetten. Nu komt het gekke, ik kreeg een soort van super man gevoel bij mijn eerste oefening: Bankdrukken, ik deed drie dropsets en lachte bij de laatste set het er zelfs uit van makkelijkheid. Toen dacht ik bij mijzelf waarom niet hoger gaan? Ik ging naar me oude PR (90kg) voor bankdrukken, ik knalde er 1x90 uit dacht oke oke lache heb weer me kracht terug na een 4 daagse vakantie, allemaal mooi, dacht ik ga er maar voor heb ik een PR behaald! 1x95kg kon er wel om lachen, de vakantie deed me niet goed qua cut, maar qua kracht deed het enorm goed en compenseert de schade toch wel een beetje haha.

Tevens hoop ik wel dat het veel vocht is, maar hoop ik ook weer niet dat mijn kracht volgende week weer is als voor de vakantie :p

NIEUWS:

Morgen:

Metingen doen: gewicht/omtrek/VP

Tevens ook een nieuw dieet volgen: IF, waarom?

Het dieet spreekt me aan omdat ik minder maaltijden hoef te maken en 3 grote voldane lekkere maaltijden kan eten die mij ook vol maken. Wat ik bij 6-7 kleinere maaltijden niet meer heb, cravings. verder heb ik ook energie problemen/futloosheid/dufheid, dit zal het vasten tot aan de training wegnemen. Ik zal verder ook geen krachtverlies meer maken omdat ik op trainingsdagen 10% boven onderhoud ga eten, ik schrap al mijn cardio en ga 4x per KT doen en that's sit. Op rustdagen hanteer ik een -30% onderschot, carbs laat ik weg. Hierdoor zal ik veel meer tijd en focus hebben voor andere dingen ipv steeds aan voedsel en koken te denken. Het proces zal weliswaar langzamer gaan, maar misschien in ruil daarvoor minimale massa gains maar zeker wel kracht gains, die ik weer her beleefde afgelopen dinsdag!

In conclusie denk ik dat dieet heel goed bij mij gaat passen, de eerste weken zullen misschien zwaar zijn omdat ik nooit eerder heb gevast, maar eenmaal erdoor denk ik dat het een heel fijn dieet is die vele voordelen kent. Zo niet, dan gaan we gewoon back to basic.

Ik hanteer het vasten vanaf 22:00 - 14:00, training begint om 12:00 en eindigt rond 13:30 (ik train met een ander). Daarna kan het eten beginnen!

Ik ben heel enthousiast en heb me er natuurlijk weer diep in verdiept voordat ik hier überhaupt aan ben begonnen. Verder lijkt het me ook grappig om nu echt op een hele lege maag een pre-workout te nemen en misschien dat de dexaprine dan wat beter gaat werken :-)

Ik zal mijn twee bijbehorende schema's dadelijk posten voor dit dieet.

Succes met IF, wilde het proberen maar heb gewoon te veel honger als ik wakker wordt, :p

@ Wieweet, het gaat uiteindelijk wel om de totale Kcals die je binnenkrijgt, maar ik merk toch wel duidelijk verschil als ik zoveel mogelijk van het totaal rond de training eet en savonds rustig aan doe

Hier dan de twee bijbehorende schema's voor IF.

Alles is uitgelegd in de sheets.

Ik train 4x per week: onderhoud 2950.

Op krachtrainingsdagen 10% boven onderhoud: 3200
Op Rustdagen 30% onder onderhoud: 2050

Ben heel erg benieuwd, ik begin vanaf vandaag 22:00.

*Ik kan het word document niet uploaden dan maar hieronder:

IF Aka Leangains
16 uur vasten 8 uur eten met trainen of rust
Vanaf 14:00 t/m 22:00 mag er gegeten worden bij mij.

Trainen begint om 12:30, 10g BCAA’s mocht het later uitkomen eet om 14:00 (40-60g carbs & 40-50g eiwitten & Appel/groente: 500kcals). Ga dan rond 16:00 trainen en dan de grootste maaltijd erin gevolgd door 1 andere maaltijden daarna.

Op KT dagen 3200kcals: Weinig vet & 1 stuk fruit, hoog in carbs
+10% kcals

Op Rustdagen/cardio circa 2050kcals: Middelhoog vet, 1 stuk fruit en veel groente, laag in carbs
-30% kcals

Onderhoud: 2950
4x per week trainen niveau 3, 1.55

KT: 3200 kcals
Eiwitten: 200g
Vetten:<30g
Carbs: langzame koolhydraten & 1 stuk fruit

Rust: 2050 kcals
Eiwitten: 240g
Vetten: 90g
Carbs: groente & 1 stuk fruit

Trainen rond 12:30 met 17,5g Muscle protect.

Trainen gebeurd fasted of met een kleine maaltijd van circa 500 kcals (20-25% total) met 40-60g carbs inclusief appel en groente, 40-50g eiwitten, geen vetten voor- en na de work-out ( zo min mogelijk ). Na het trainen je grootste maaltijd nuttigen. Veel complexe carbs en magere eiwitten.

Op rustdagen is je eerste maaltijd de grootste maaltijd minimaal 40% van total calorie intake. Vooral wat vettere eiwitten minimaal 100g verder 1 stuk fruit en veel groente geen carbs.

Laatste maaltijd moet op beide dagen veel langzame eiwitten (cottage cheese, kwark, egg protein) bedragen met groente en fibers.

http://www.leangains.com/2010/04/leangains-guide.html
http://www.leangains.com/2008/06/sure-fire-fat-loss.html

Bijlagen

Terug
Naar boven