XXL Nutrition

MADNESS 90 days CUT-cycling met foto's!

• Topic Starter Topic Starter
Succes met IF, wilde het proberen maar heb gewoon te veel honger als ik wakker wordt, :p

@ Wieweet, het gaat uiteindelijk wel om de totale Kcals die je binnenkrijgt, maar ik merk toch wel duidelijk verschil als ik zoveel mogelijk van het totaal rond de training eet en savonds rustig aan doe
Haha ja ik hoop dat ik dat niet krijg, maar het zal sowieso wennen zijn in het begin maar daarna adapt mijn lichaam zich wel. Heb ook dexaprine, caffeïne pillen etc om de honger te stillen :p Veel drinken dan maar en lang slapen! Haha kijk er echt naar uit morgen!

Dag 1 van het fasten ging heel erg goed zelfs, me maag knorde wel maar ik had geen last van honger. De maaltijd die ik net heb genomen heeft me ook niet moe gemaakt of what so ever maar is goed opgenomen. Ben zeer tevreden tot zover!

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 14:17 ----------

Metingen gedaan:
79,5 kg
9%
Rechterkuit 39,5
Rechterbeen 61
Buik86,5
BOrst 100-99
Bicep 35/39
Pols 17,5

Elke keer als ik er meer overlees nu ook weer de hele pagina van stormTricks gelezen maakt het alleen maar mooier en beter het hele IF! GOTTA LOVE FOOD AGAIN

Wel epic verschil tussen linker en rechter biceps :eek:

Love intermediate fasting

image.jpg

o kurde, zajebiste nalesniki stary!.. ik bedoel, lekkere pannekoeken =)

in, ik ga je volgen omdat we vergelijkbare doelen hebben! succes!

o kurde, zajebiste nalesniki stary!.. ik bedoel, lekkere pannekoeken =)

in, ik ga je volgen omdat we vergelijkbare doelen hebben! succes!
Haha, ben echt vele malen gelukkiger met IF dan met het 'standaard' dieet. Geen cravings, ultieme verzadiging, en zelfs na dag 1 kon ik het al makkelijk volhouden! Het enige wat ik had was dat me maag knorde dat mensen het konden horen maar had zelf geen honger. Maar dan na de training kon ik all-out gaan wat weer genieten is. Geen 6-7x per dag meer koken wat een hoop scheelt en daar kreeg ik juist cravings van. Ik wil niks meer anders dan IF! :D

Ik hoop op 6-8% komen te staan heb nog minder dan 1 maand te gaan: Me dieet is wat minder strak qua kcal onderschot maar ik zal geen krachtverlies meer hebben(heb ik al gemerkt kwam weer terug op me oude PR van benchen (SUPERMAN feeling) en ik kan nu veel meer genieten zonder 'schuld gevoel'! En inderdaad ik heb je beide logs helemaal gelezen, ik ben het eens met wat je allemaal zegt en je gaat heel goed vooruit en knap van het over gewicht ik had hetzelfde je moet je vast super goed voelen tegenwoordig! Verder weet je veel van voeding, trainingen etc en je meals zijn ook epic :'). LET's DO THIS, SUCCES!

Uitleven met IF op rest day :D

image.jpg

Nice :p

Training day: Post-workout meal

Morgen cheesecake, pizza en omeletb:D epic restday meals!

image.jpg

AWESOME healthy restday recipies: cheesecake & ...

image.jpg

And pizzaaaa

image.jpg

Vandaag gewogen: 79.7
VP zelfde gebleven

PLEZIER omhoog gegaan!
Kracht omhoog gegaan!
0,2 spier gegained? :p
Massive mooie meals gemaakt!

We gaan het nog even doen op deze manier me onderschot is minimaal rond de 2000. Aangezien ik 3x per week een rust dag heb wat neerkomt op -3000 kcals. Maar heb 4 overschotten van 10% wat neerkomt op +1200kcals. Ik ga er wel een cardio dag neergooien op donderdag zodat ik mijn activiteits niveau van 3-5 x per week sporten volledig benut. Tevens ook een mooi moment voor de sauna.

Ik heb al voor volgende week, een medium IF schema gemaakt voor DI & VR op 2400 kcals als het VP nog wat te langzaam gaat. Dan zal ik -20% onder onderhoud eten, zonder cardio.

Dan heb ik het als volgt:
Rustdag 3x per week: -3000kcals & cardio donderdag (-500)
Medium dag 2x per week: -1000kcals
High dag 2x per week: +600

Wekelijks onderschot van: 3900kcals

Goed bezig!

O kurwwww, cheesecake!!! Moet ik ook eens maken, heb je toevallig een goed recept?

O kurwwww, cheesecake!!! Moet ik ook eens maken, heb je toevallig een goed recept?
Haha, Super pyszne ciasto!!

Dat heb ik zeker:

-500g magere kwark
-200g cottage cheese
-250g vanilla yoghurt mager
-2scoops whey protein (Chocolate coconut bounty had ik)
-3 eieren

Dit allemaal samen in een bak doen en vervolgens goed mixen giet het daarna in een taart vorm (zie afbeelding, hieronder)

Over voorverwarmen op 180 graden

Vervolgens 30-40 minuten in de oven, bij 30 minuten was het goed genoeg. Laten afkoelen en heerlijk genieten maar! Je kan hem ook warm eten (wat ik deed en vervolgens wat bevroren vruchten op/in doen, hele goeie combinatie)

Foto

image.jpg

Ziet er goed uit, thanks man!

Terug
Naar boven