Fitness Seller

MADNESS 90 days CUT-cycling met foto's!

Lekker man, gewicht erbij!

• Topic Starter Topic Starter
Even een short update:

Vrijdag ochtend gewogen: 79.1

Ik ga aankomende week een UB/LB schema volgen, heb hem al gemaakt, bij de grote 4 ga ik een 5x5 hanteren.

Ik ga twee van die dagen op circa 2400kcals zitten en op de andere 2 gewoon 3200 nog.

Verder zal ik 1x in de week op donderdag buik en cardio doen gevolgd met sauna.

Zondag en maandag blijven rustdagen.

Mijn UB/LB Schema 4x per week

LB 1:
Squat 5x5: (begin op 105) 70% MR
Romanian deadlift: 3x8-12
Lunges: 4x8-12
Leg curl: 3x8-12
Seated calf raises: 3x20
Hanging leg raises: 3x25

UB 1:
Bench Press: 5x5 (Begin op 70) 70% MR
Close-grip press: 4x8-12
Shoulder press: 4x8-12
Pull-ups 4xstrictvormxfail (8>?)
Dumbbell row: 20-15-10
Bicep hammer curl: 3x10
Side-raises: 3x8-12
Flyes: 3x8-12 (superset)

LB 2:
Deadlift: 3x5 (2x warming up sets en dan 1x5) Ik begin op 120kg (70%MR)
Front squats: 4x8-12
Leg curl: 3x8-12
Leg press: 3x8-12
Standing calve raises: 3x15
Back extension: 3x8-12
Plank holds: (Three sides super set 1 min each)

UB 2:
Overhead Press: 5x5 Begin op 42,5
Inclince Dumbbell press: 4x8-12
Chin-ups: 4x6-10
Dips parralel: 15x10x6
Shrugs: 4x10 squeeze 2 seconds
Barbell row: 4x8-12
Face pulls: 3x15

Mijn eerste UB/LW schema, zou graag tips, feedback etc erover willen :)

Verder ook begonnen aan wat stretching, elke ochtend kleine warming up van 15 min dynamic flexibility gevolgd met wat static stretching circa 5 min. Ben totaal niet lening door het voetbal dat ik 10 jaar heb uitgeoefend. Ik wil daar nu maar verandering in gaan brengen.

Zou je adviseren om juist niet in de ochtend naar avond of namiddag te gaan rekken, dan zijn je spieren beter opgewarmd - leniger dus - minder kans op blessures.

Zou je adviseren om juist niet in de ochtend naar avond of namiddag te gaan rekken, dan zijn je spieren beter opgewarmd - leniger dus - minder kans op blessures.
Ja precies, ik ga ze ook zeker niet koud stretchen, heb een kleine warming up van 15 min :p

Ik ga zsm weer foto's posten, het proces staat een beetje stil, ik sta circa iets droger denk ik. Het gaat wat langzamer maar IF blijft geweldig. Ik eet, geniet, en cardio niet :p Vrijdag alles weer even analyseren en op een rijtje zetten. Examens gaan heel goed, morgen nog spaans en donderdag mijn laatste. Ik ga morgen ook het nieuwe UB/LB schema uitproberen, heb er zin in!

We gaan maar weer is de trainingen posten :D
Bench Press: 5x5 65kg
Close-grip press: 1x12x10; 1x10x12,5 1x8x13.75 1x10x12.5
Shoulder press: 4x10x24kg
Pull-ups 6-5-5-5 BW strict no movement
Dumbbell row: 20-15-10 (vergeten)
Bicep hammer curl: 3x8x14kg
Side-raises: 3x10x8kg
Flyes: 1x12x14 2x6x16kg (superset)

Energie was goed, flinke maaltijd erachteraan gegooid, status nu: moe :p

Foto's

Vrijdag nieuwe plannen maken. Dan heb ik in principe nog 2 weken voor het doel van 90 dagen. Doordat IF op mijn pad kwam, ben ik wel een andere weg opgegaan, neemt niet weg dat we gewoon lekker doorgaan. Buikvet vooral het onderste gedeelte gaat moeizaam weg. Ik zal meer cardio gaan toevoegen, maar eerst even de resultaten op vrijdag bekijken. Daarna de laatste twee weken volledig knallen, alles op alles, en dan weer foto's en vervolg plannen.

Oeps, vergeten foto's af te dekken, moet wel anoniem blijven :P

Dan hier de foto's:

image.jpeg

image (1).jpeg

image (2).jpeg

image (3).jpeg

image (5).jpeg

image (7).jpg

image (8).jpeg

image (9).jpeg

image (10).jpeg

image (11).jpeg

image (12).jpeg

Laatst bewerkt:
Nog even een heerlijke rijst/appel cake gemaakt!

image (4) applecake.jpg

image food.jpg

op hoeveel procent bodyfat sta je dit moment?
Ik ga je volgen man! Doe nu al 3 maanden IF en ik vind het een super protocol. Afvallen gaat hier heel lekker door, kan veel grote maaltijden pakken.
Sta op dit moment rond de 9% en ga nog 3 weken door met cutten. Dan sta ik hopelijk op 8 procent en zijn mn abs volledig zichtbaar!
24 Juli 8 dagen op vakantie en dat wordt elke dag genieten!

Laatst bewerkt:
op hoeveel procent bodyfat sta je dit moment?
Ik ga je volgen man! Doe nu al 3 maanden IF en ik vind het een super protocol. Afvallen gaat hier heel lekker door, kan veel grote maaltijden pakken.
Sta op dit moment rond de 9% en ga nog 3 weken door met cutten. Dan sta ik hopelijk op 8 procent en zijn mn abs volledig zichtbaar!
24 Juli 8 dagen op vakantie en dat wordt elke dag genieten!
Drie punts meting:
rechterkant onder Buik: puntwaarde> 10
Rechterkant borst: puntwaarde> 12
Rechter boven been: puntwaarde> 10

Totaal: 32 uitgerekend met leeftijd kom ik uit op een VP van: +/- >8% 8.5<

Huh vaag ik zie nu de rest van je post:P

Tof man dat je ook IF doet! Ik geniet er elke dag weer van echt super! Ja die maaltijden zijn perfect ik heb nooit meer honger wat ik voorheen altijd had met het traditionele 6-7 maaltijden concept.. Succes met je cut! Ik ga je volgen ben altijd benieuwd naar andere. Zeker man, sowieso vol op genieten van je vakantie en daarna weer knallen!

log bijhouden doe ik niet echt maar ga ik binnekort wel doen. Hoogstwaarschijnlijk pas na de vakantie.
Ik had mijn post bewerkt haha wilde nog wat informatie toevoegen.
Vooral ook meteen je posts van je meals is niceeee!

Hoelang train je al?

log bijhouden doe ik niet echt maar ga ik binnekort wel doen. Hoogstwaarschijnlijk pas na de vakantie.
Ik had mijn post bewerkt haha wilde nog wat informatie toevoegen.
Vooral ook meteen je posts van je meals is niceeee!

Hoelang train je al?
Haha bedankt, ik blijf nieuwe meals posten als ik die maak/verzin/kopieer hehe!

Ik train sinds mijn 16e en toen had ik als doel zo snel mogelijk afvallen ik begon rond de 98 kilo overgewicht en daar moest echt wat aan gebeuren, ik ging zowaar naar 75kg maar wel met een slecht dieet zonder enige informatie, knowledge over bodybuilding en voeding etc. Het afvallen ging toen redelijk snel, maar weinig behoud van spier en ik snapte niet dat ik geen six pack had enzo ik dacht nu ben ik goed dun en nog niks, toen kwam het moment dat ik elke dag op dutchbodybuilding mezelf ging informeren en heel veel informatie heb opgedaan over voeding en bodybuilding.

Ik ben echt serieus begonnen op de dag dat ik mijn voedingsschema's hierop posten en ook snel in enkele maanden van 75kg naar 83kg gainde! Ik denk dat ik zo'n 2 jaar serieus bezig ben als recreatieve bodybuilder. Ik ga na de zomer een flinke bulk inlassen met voor het eerst in gebruik creatine. Heb het ooit 1x heel kort gebruikt maar toen lag het mij totaal niet, tijdens een film moest ik 13 keer naar de wc ben direct gestopt haha. Dus ben heel benieuwd na de zomer, kan eigenlijk niet wachten! Ook zal mijn kracht flink omhoog gaan hopelijk, terwijl die al best goed is (denk ik), mag iig niet klagen :) We gaan lekker door!

** Heb even terug gekeken wanneer ik echt serieus ben begonnen dat was op: 21 October 2011, 09:13

Haha bedankt, ik blijf nieuwe meals posten als ik die maak/verzin/kopieer hehe!

Ik train sinds mijn 16e en toen had ik als doel zo snel mogelijk afvallen ik begon rond de 98 kilo overgewicht en daar moest echt wat aan gebeuren, ik ging zowaar naar 75kg maar wel met een slecht dieet zonder enige informatie, knowledge over bodybuilding en voeding etc. Het afvallen ging toen redelijk snel, maar weinig behoud van spier en ik snapte niet dat ik geen six pack had enzo ik dacht nu ben ik goed dun en nog niks, toen kwam het moment dat ik elke dag op dutchbodybuilding mezelf ging informeren en heel veel informatie heb opgedaan over voeding en bodybuilding.

Ik ben echt serieus begonnen op de dag dat ik mijn voedingsschema's hierop posten en ook snel in enkele maanden van 75kg naar 83kg gainde! Ik denk dat ik zo'n 2 jaar serieus bezig ben als recreatieve bodybuilder. Ik ga na de zomer een flinke bulk inlassen met voor het eerst in gebruik creatine. Heb het ooit 1x heel kort gebruikt maar toen lag het mij totaal niet, tijdens een film moest ik 13 keer naar de wc ben direct gestopt haha. Dus ben heel benieuwd na de zomer, kan eigenlijk niet wachten! Ook zal mijn kracht flink omhoog gaan hopelijk, terwijl die al best goed is (denk ik), mag iig niet klagen :) We gaan lekker door!

** Heb even terug gekeken wanneer ik echt serieus ben begonnen dat was op: 21 October 2011, 09:13
Pfff, dan ben je lekker bezig zeg! Ik ben nu ongeveer anderhalf jaar bezig. November 2011 begonnen met fitnessen. Jammer genoeg kamp ik nu met jumpers knee aan beide knieen. Dit is een peesontsteking van de patella pees. Heb al 3 maanden geen benen meer getraind ( ofjaa, heel er licht ) en t wordt maar niet beter. Baal hier enorm van joh.

Pfff, dan ben je lekker bezig zeg! Ik ben nu ongeveer anderhalf jaar bezig. November 2011 begonnen met fitnessen. Jammer genoeg kamp ik nu met jumpers knee aan beide knieen. Dit is een peesontsteking van de patella pees. Heb al 3 maanden geen benen meer getraind ( ofjaa, heel er licht ) en t wordt maar niet beter. Baal hier enorm van joh.
Thanks man!

Oh wat k*t dat is wel heel zuur, in mijn hele periode hrb ik gelukkig geen blessure gehad. Op 1 best heftige schouderblessure na dan, waarbij ik me schouders voor een periode van 6weken niet meer omhoog kon tillen, langzaam maar zeker weer goed opgebouwd en hersteld. Veel sterkte met je knie en licht trainen is goed om het te herstellen/aan te sterken weer.

Benen

image.jpg

Training LB 1:

Squat 5x5 105kg
Stiff leg deadlift 12x75 1x10x100 2x10x120
Standing barbell lunges 12x20 12x40 12x45 10x60 (1e keer, uitproberen dus)
Standing calve raises 3x20x50
Leg press: dropset 3-5-7-9 max 182 164 145 127 2x 182 173 164 154
Seated calve raises 3x20x51
Hanging leg raises 3x30

Benen zien er echt al goed uit!
Wat is je trainingsschema als ik vragen mag ( geen zin om door je topic heen te bladeren, lazy me)
Zie dat je 5x5 doet op squats en rest wel hypertrofie.
Doe je dit op andere trainingsdagen ook?

goede legs bro

Terug
Naar boven