Lorenzzzz
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 200
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja precies, ik ga ze ook zeker niet koud stretchen, heb een kleine warming up van 15 minZou je adviseren om juist niet in de ochtend naar avond of namiddag te gaan rekken, dan zijn je spieren beter opgewarmd - leniger dus - minder kans op blessures.

Vrijdag alles weer even analyseren en op een rijtje zetten. Examens gaan heel goed, morgen nog spaans en donderdag mijn laatste. Ik ga morgen ook het nieuwe UB/LB schema uitproberen, heb er zin in!

Drie punts meting:op hoeveel procent bodyfat sta je dit moment?
Ik ga je volgen man! Doe nu al 3 maanden IF en ik vind het een super protocol. Afvallen gaat hier heel lekker door, kan veel grote maaltijden pakken.
Sta op dit moment rond de 9% en ga nog 3 weken door met cutten. Dan sta ik hopelijk op 8 procent en zijn mn abs volledig zichtbaar!
24 Juli 8 dagen op vakantie en dat wordt elke dag genieten!
Haha bedankt, ik blijf nieuwe meals posten als ik die maak/verzin/kopieer hehe!log bijhouden doe ik niet echt maar ga ik binnekort wel doen. Hoogstwaarschijnlijk pas na de vakantie.
Ik had mijn post bewerkt haha wilde nog wat informatie toevoegen.
Vooral ook meteen je posts van je meals is niceeee!
Hoelang train je al?
We gaan lekker door!Pfff, dan ben je lekker bezig zeg! Ik ben nu ongeveer anderhalf jaar bezig. November 2011 begonnen met fitnessen. Jammer genoeg kamp ik nu met jumpers knee aan beide knieen. Dit is een peesontsteking van de patella pees. Heb al 3 maanden geen benen meer getraind ( ofjaa, heel er licht ) en t wordt maar niet beter. Baal hier enorm van joh.Haha bedankt, ik blijf nieuwe meals posten als ik die maak/verzin/kopieer hehe!
Ik train sinds mijn 16e en toen had ik als doel zo snel mogelijk afvallen ik begon rond de 98 kilo overgewicht en daar moest echt wat aan gebeuren, ik ging zowaar naar 75kg maar wel met een slecht dieet zonder enige informatie, knowledge over bodybuilding en voeding etc. Het afvallen ging toen redelijk snel, maar weinig behoud van spier en ik snapte niet dat ik geen six pack had enzo ik dacht nu ben ik goed dun en nog niks, toen kwam het moment dat ik elke dag op dutchbodybuilding mezelf ging informeren en heel veel informatie heb opgedaan over voeding en bodybuilding.
Ik ben echt serieus begonnen op de dag dat ik mijn voedingsschema's hierop posten en ook snel in enkele maanden van 75kg naar 83kg gainde! Ik denk dat ik zo'n 2 jaar serieus bezig ben als recreatieve bodybuilder. Ik ga na de zomer een flinke bulk inlassen met voor het eerst in gebruik creatine. Heb het ooit 1x heel kort gebruikt maar toen lag het mij totaal niet, tijdens een film moest ik 13 keer naar de wc ben direct gestopt haha. Dus ben heel benieuwd na de zomer, kan eigenlijk niet wachten! Ook zal mijn kracht flink omhoog gaan hopelijk, terwijl die al best goed is (denk ik), mag iig niet klagenWe gaan lekker door!
** Heb even terug gekeken wanneer ik echt serieus ben begonnen dat was op: 21 October 2011, 09:13
Thanks man!Pfff, dan ben je lekker bezig zeg! Ik ben nu ongeveer anderhalf jaar bezig. November 2011 begonnen met fitnessen. Jammer genoeg kamp ik nu met jumpers knee aan beide knieen. Dit is een peesontsteking van de patella pees. Heb al 3 maanden geen benen meer getraind ( ofjaa, heel er licht ) en t wordt maar niet beter. Baal hier enorm van joh.