DJR89
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 653
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik verhoog hem wekelijks met 5kg en volg het 5x5 principe maar op de deadlift doe ik 1x5. Het gaat nu nog zo soepel en 'gemakkelijk' dat ik die 200kg ga breken en vernietigen over 7 weken!Lekkere DL bro! Hoe ga je de DL opbouwen naar 200kg?

Thanks bro! Ik ga komende week even deloaden, even rustiger aan doen, daarna weer knallen. Enige tips? Wat raad je aan om te deloaden? Dacht zelf gewoon aan 60% van het gewicht nu, volume zelfde houden.
F4F bij lijnbaansgracht
Morgen is mijn laatste dag van de deload week, kan niet wachten om weer op heavy weights te gaan in de gym!
Maandag; ''We Squat in Hell', beast mode on!

Hehe zal ik doen
Trouwens, ik heb een vraag: Waar begin je na je deload week? Weer bij het gewicht waar je was gebleven of doe je er een stap bovenop? Dus in mijn geval deed ik niet afgelopen week maar de week daarvoor 125kg squat, ga ik nu weer naar dat gewicht of doe ik morgen er een stapje bovenop dus 130kg?Hehe zal ik doenTrouwens, ik heb een vraag: Waar begin je na je deload week? Weer bij het gewicht waar je was gebleven of doe je er een stap bovenop? Dus in mijn geval deed ik niet afgelopen week maar de week daarvoor 125kg squat, ga ik nu weer naar dat gewicht of doe ik morgen er een stapje bovenop dus 130kg?
Thnx bro!Iets zwaarder idd. Ik volgde het Wendler programma, na elk cyclus verhoogde ik mijn 1 rep max (100% voor het desbetreffende cyclus) met 5kg op de SQ en DL en 2.5 op de OHP en BP. Vanuit daar kijk je naar de percentages van de werksets.
Damn, omelet ziet er goed uit!
-D

Thnx bro!
Haha niet zo goed als jou monster meals! Net een boerenkool stampot gemaakt van zoete aardappel, geroosterde kip, boerenkool en een sausje van chilli en mosterd, behoorlijk lekker!![]()