XXL Nutrition

Madness Bulking Phase

Lekkere DL bro! Hoe ga je de DL opbouwen naar 200kg?

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere DL bro! Hoe ga je de DL opbouwen naar 200kg?
Ik verhoog hem wekelijks met 5kg en volg het 5x5 principe maar op de deadlift doe ik 1x5. Het gaat nu nog zo soepel en 'gemakkelijk' dat ik die 200kg ga breken en vernietigen over 7 weken! :)

Daar hou ik je aan!

Zondag: 15-09-13

Overhead press: 5x5x55kg (pr, strict) vernietigen volgende week!
Incline db press: 1x6x34 1x5x34&paused 1x6x34 1x5x34&paused
Dips: 4x12xbw+6.25kg
Chin-ups: 8-6-6-8explosive
Shrugs: 10x3(3)x24kg dbs
Pendlay row: 4x8x60kg
Bb Row: 3x12x30kg

Wederom een goeie training, ben klaar voor volgende week om strict een nieuwe pr overhead press te breken. Chin-ups maar is wat explosiever uitvoeren in het vervolg wel met full rom. Verder ook nog vandaag de bor en facepulls vervangen. Beast mode on!

image.jpg

Sterke training!

Ja man, toen ik Wendler deloads deed, deed ik mijn werksets op 50 a 60% van mijn max. 60% is inderdaad prima.

Nieuwe meting vandaag ten opzichte van vorige week i.v.m. nieuwe trainingsdagen en high/mediumn/low carb dagen, dus om alle fluctuaties daarvan te vermijden. De oorspronkelijke begin meting was genomen na een high carb dag genomen.

Vorige meting (zal ik ook meteen aanpassen in begin post)
79.7 kg

Vandaag 16-09-13 tweede week
80.0 kg

Week resultaat: +0,3 kg

Ik ga geen aanpassingen maken in mijn high/medium/low carb dagen noch het aantal kcals. Het gaat goed zo.

Deload week: 60%

Maandag: 16-09-13
Squat: 5x5x75kg
Lunges: 4x8x50kg
Standing calf raises: 3x12(2)x50kg
Stiffed-leg deadlift: 3x8x70kg
Leg press: dropset 3-5-7-9x118kg

Abs: 3x25 & 3x1min

Morgenochtend kan ik de eerste gym meting doen,ben benieuwd.

in welke gym train je

flinke squats man.

Gym meting van gisterochtend gepost; zie begin post. Dit ga ik over een aantal maanden weer doen, het is niet correct maar geeft me wel een beeld van waar ik nu sta. Benen willen maar niet groeien.. We geven niet op, 2x pw en nog een HiiT sessie, groei!

Morgen is mijn laatste dag van de deload week, kan niet wachten om weer op heavy weights te gaan in de gym!

Maandag; ''We Squat in Hell', beast mode on!

Eens maar weer gerechten posten.
Tuna groente omelet

image.jpg

Nice! Voeg zeker Widowmaker sets toe! :fire:
Hehe zal ik doen :) Trouwens, ik heb een vraag: Waar begin je na je deload week? Weer bij het gewicht waar je was gebleven of doe je er een stap bovenop? Dus in mijn geval deed ik niet afgelopen week maar de week daarvoor 125kg squat, ga ik nu weer naar dat gewicht of doe ik morgen er een stapje bovenop dus 130kg?

Hehe zal ik doen :) Trouwens, ik heb een vraag: Waar begin je na je deload week? Weer bij het gewicht waar je was gebleven of doe je er een stap bovenop? Dus in mijn geval deed ik niet afgelopen week maar de week daarvoor 125kg squat, ga ik nu weer naar dat gewicht of doe ik morgen er een stapje bovenop dus 130kg?

Iets zwaarder idd. Ik volgde het Wendler programma, na elk cyclus verhoogde ik mijn 1 rep max (100% voor het desbetreffende cyclus) met 5kg op de SQ en DL en 2.5 op de OHP en BP. Vanuit daar kijk je naar de percentages van de werksets.

Damn, omelet ziet er goed uit!

-D

Iets zwaarder idd. Ik volgde het Wendler programma, na elk cyclus verhoogde ik mijn 1 rep max (100% voor het desbetreffende cyclus) met 5kg op de SQ en DL en 2.5 op de OHP en BP. Vanuit daar kijk je naar de percentages van de werksets.

Damn, omelet ziet er goed uit!

-D
Thnx bro!

Haha niet zo goed als jou monster meals! Net een boerenkool stampot gemaakt van zoete aardappel, geroosterde kip, boerenkool en een sausje van chilli en mosterd, behoorlijk lekker! :D

Terug
Naar boven