XXL Nutrition

Magere franse kwark AH veranderd?

Ik zou Kassa inschakelen, wat een afzetters!!

:P

Ik heb thuis nog een paar verpakkingen zaanse hoeve staan die ik een weekje terug heb ingeslagen. Zal morgen ff kijken wat daar op staat...

• Topic Starter Topic Starter
Ieuw... die structuur... klonterige troep ... :( Dat vind ik nu echt goor, nee dan kwark... heerlijk !

---------- Post toegevoegd Tue 10 Apr 2012 om 21:06 ----------

Die van mij heeft nog steeds 9 gram / 100 gram ?

Fokkers ook zeg.. Het heet KWARK en dan met kleine letters "met magere yoghurt". En dan is het 51% kwark en 49% yoghurt.... dat grenst aan oplichting.

[Link niet meer beschikbaar]

Ik bedoel andere, niet van De Zaanse Hoeve, maar gewoon van AH merk. Was eerst 9e 3kh of zo en nu 7,5 om 4.
Was al helemaal blij dat de prijs omlaag was gegaan met 8 cent of zo maar ze hebben er gewoon een partij yoghurt/melk/water doorheen gedonderd.

Toen de franse kwark bij AH uit het assortiment was (tijdelijk) ben ik overgestapt naar de Milde kwark van de Jumbo (9,5g. eitwit) en smaakt prima! Cottage cheese is prima te doen, maar daar ga je toch niet een bak van leeglepelen (!?!?)

000211878_002_63453_200.jpg

Deze bedoel ik.
Heb net een klacht ingediend bij AH, omdat ik me toch verveelde.

Baal er wel van want die oude kwark at ik in 20 seconde leeg en nu doe ik er een kwartier over omdat ik na elke hap moet kokhalzen.

Deze is nu 7,5:

000211878_002_63453_200.jpg

... Of je leest pagina 2 voor je post

Bah!
Ik heb 'm nu ook geprobeerd en is echt niet te eten. Plus te weinig eiwitten.
Erg jammer dat de oude receptuur niet meer terugkomt. Die vond ik echt super super lekker.
Nu maar weer Lidl/Aldi kwark. Ik kom voorlopig niet meer bij AH.

Had nog antwoord gekregen op m'n klacht van AH.
De leverancier is veranderd en door middel van smaaktesten zijn ze tot de conclusie gekomen dat deze lekkerder is dan de oude. Ik weet niet wie ze hebben laten testen, maar ik verwacht dat het aan een groep rioolratten is gegeven.

Het eiwitpercentage had ze geen verklaring voor, maar daar ging ze naar 'kijken'.
Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ze het nu verdunnen met water/yoghurt om het goedkoper te maken, maar ja.

Ik pak altijd die van 65 cent, van de Albert Heijn. Lekkere Kwark, prima te doen!
Die van C1000 is echt ranzig (C1000 basis/eigen merk).

Het eiwitpercentage had ze geen verklaring voor, maar daar ging ze naar 'kijken'.
Ze had ook gewoon kunnen zeggen dat ze het nu verdunnen met water/yoghurt om het goedkoper te maken, maar ja.

Zo wordt je dus voor de gek gehouden in de supermarkt. Zogenaamd de prijs verlagen, maar stiekem gewoon minder geven.

Zelfde verhaal met houdbaarheidsdatum....

Klopt het is verandert. Zit minder eiwit nu in waardor het juist vloeibaarder is geworden.

Ik vind het nu juist makkelijker te eten en lekkerder, maar ja, smaken verschillen.

Wel beetje jammer van de eiwitten die nu omlaag zijn gegaan, maar eens kijken naar iets anders.

Biogarde van AH. Deze is minder zuur en heeft 10 gr. eiwitten.
Wel een stuk duurder als de Zaanse Hoeve

Ik had hetzelfde, hele ranzige kwark ineens, ik kocht hem in Den Haag.. weet niet of jij Eddine daar ook je kwark haalt? Nu neem ik de AH biogarde en die vind ik prima.

Maar niet alleen bij deze van AH merk ik veel verschillen.

Bij zowat alle merken zit er zo'n verschil in structuur etc. per bakje. Zelfde batchnummers maar toch zo'n verschil. Best vreemd!

kwark van de aldi ;)

Ja die groene Franse smaakte altijd echt heerlijk maar nu is ie minder.
Is idd iets veranderd aan de deksel.

Pak nu de Biogarde, blauwe verpakking. ook lekker.

Ja maar die biogarde is 1 euro of zo toch? Scheelt toch al 3 euro per week.

Er is toch niks mis mee met die van de Lidl?

Kopie van email?

Mss idee om meerdere mensen te laten mailen
Het is bagger geworden.
Slechtere waardes en minder smaak

Terug
Naar boven