MuscleMeat

Magere franse kwark AH veranderd?

Ik heb 'm geproefd, scheelt volgens mij niet veel qua smaak maar mooi dat er meer eiwit in zit. Overigens ben ik wel benieuwd of er instanties zijn die dat soort samenstellingen controleren, ze kunnen het er ook gewoon opzetten volgens mij :)

Bump!

Kleine verandering aan de magere franse kwark vd AH weer. Vond em al wat smeriger smaken opeens.
0,5 gr minder eiwitzen en 0,5 gr meer koolhydraatzen per 100 gram.

Ik eet die groene bakjes niet meer. Ben nu over op Biogarde kwark van de AH, echt heel lekker, en minder koolhydraten en meer eiwitten per 100g. Wel iets duurder, maarja, er gaan toch maar 14 bakken per maand doorheend. Dus hooguit 5€ per maand meer.

Ik eet die groene bakjes niet meer. Ben nu over op Biogarde kwark van de AH, echt heel lekker, en minder koolhydraten en meer eiwitten per 100g. Wel iets duurder, maarja, er gaan toch maar 14 bakken per maand doorheend. Dus hooguit 5€ per maand meer.

als ik thuis ben eet ik die ook, was laatst op de helft toen die ineens compleet vloeibaar was..best ranzig

zaanse hoeven kwark is veel lekkerder dan die groene.

Ik ben ook over op die biogarde of de kwark van de lidl. Die laatste bevat 8,9 g eiwit per 100 gr.

zaanse hoeven kwark is veel lekkerder dan die groene.

Dit.

En bovendien meer eiwit; uit mijn hoofd 9 gram per 100 gram DZH versus 8,5 per 100 gram van huismerk. Neem voortaan alleen nog DZH, al zijn die dunne bakjes wel lastiger te vervoeren, pas eentje in mijn tas gescheurd :(

Toevallig kwam er vandaag tijdens mijn werkuren een brede kerel langs bij de Albert Heijn die met de opmerking kwam dat de smaak van zijn Magere Franse Kwark niet goed was. De supermarktmanager heeft hem een nieuwe bak meegegeven en hij liep met een glimlach de winkel uit! Klopt dus inderdaad dat er meer mensen last van.

Zelf eet ik die van De Zaanse Hoeve en die is prima te eten!

Terug
Naar boven