Ik ben Magnus en dit is mijn log. Mijn doel is vooral om bij te komen in massa. Heb vroeger aan bodybuilding en fitness gedaan,maar sinds een jaar zit ik (vanwege omstandigheden) wat stil.
Sinds februari ben ik terug beginnen sporten,het varieerde wat van rollerbladen tot jogging,pingpong,zwemmen en krachttraining. Echt serieus bezig was ik echter niet,soms deed ik weken langs niets en leefde praktisch op chips en chocolade,om daarna terug wat meer te gaan sporten. Mijn gewicht is echter vrij constant gebleven.
Ik ga me vanaf nu vooral op KT richten en regelmatiger trainen. Doel zou zijn om toch zeker 16 kg bij te komen tot 1 oktober
Vandaag heb ik dus getraind. 2 km gelopen naar de fitness club,2 km gewandeld en hetzelfde op de weg terug,in totaal dus zo n 4 en half uur bezig geweest.
Zo zag mijn training in de fitnessclub er uit:
(ik weet niet of men de oefeningen gegroepeerd per spiergroep geacht is te posten of in chronologische volgorde. Ik ga voorlopig voor het laatste,geeft meer inzicht in hoe mijn training er uit ziet.) Met ''1x-2x'' etc doel ik op het aantal sets,reps tel ik niet maar liggen altijd wel boven de 10 of 20 bij quads en abs
1X decline crunches
2X shoulder raise machine 16 kg
1x shoulder raise machine elbow twist 22.5 kg
1x shoulder raise machine elbow shove
1x shoulder raise machine minireps 15 kg
------------------------------------------------
1x decline crunches
1x machine crunches
2x incline chestpress zonder gewicht
2x incline chestpress 2.5 kg langs elke kant
2x incline lying one arm side raises 4kg
-------------------------------------------------
2x one arm overhead triceps extensions 5 kg
2x one arm overhead triceps extensions 2.5 kg
1x deadlift 25 kg 7 reps
1x rows 25 kg 7 reps
-----------------------------------------------------
1x incline lying one arm side raises 4kg
2x incline chest press 5 kg langs elke kant
4x one arm overhead triceps extensions 2.5 kg
------------------------------------------------------
1x crunches
1x machine crunches
2x hyperextensions
3 x sled leg press supersetted met reverse calf press
Heb vooral wat geexperimeenteerd met nieuwe oefeningen en toestellen en bepaalde spiervezels beter te ''targeten''. De oefeningen voer ik traag en erg strikt uit behalve als het over abs of bepaalde varianten van de shoulder raise gaat. Ik kan zeker en vast meer gewicht pakken maar doe dit voorlopig niet omdat ik dan mijn onderkin te hard aanspan(zie ''dubbele kin door te benchen topic'') en graag eens erg strict en traag wil trainen met minder gewicht en zien wat daar van komt. De burn voel ik in ieder geval wel,de pomp wat minder maar toch..
Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het verder evolueert.
Magnus,
Sinds februari ben ik terug beginnen sporten,het varieerde wat van rollerbladen tot jogging,pingpong,zwemmen en krachttraining. Echt serieus bezig was ik echter niet,soms deed ik weken langs niets en leefde praktisch op chips en chocolade,om daarna terug wat meer te gaan sporten. Mijn gewicht is echter vrij constant gebleven.
Ik ga me vanaf nu vooral op KT richten en regelmatiger trainen. Doel zou zijn om toch zeker 16 kg bij te komen tot 1 oktober
Vandaag heb ik dus getraind. 2 km gelopen naar de fitness club,2 km gewandeld en hetzelfde op de weg terug,in totaal dus zo n 4 en half uur bezig geweest.
Zo zag mijn training in de fitnessclub er uit:
(ik weet niet of men de oefeningen gegroepeerd per spiergroep geacht is te posten of in chronologische volgorde. Ik ga voorlopig voor het laatste,geeft meer inzicht in hoe mijn training er uit ziet.) Met ''1x-2x'' etc doel ik op het aantal sets,reps tel ik niet maar liggen altijd wel boven de 10 of 20 bij quads en abs
1X decline crunches
2X shoulder raise machine 16 kg
1x shoulder raise machine elbow twist 22.5 kg
1x shoulder raise machine elbow shove
1x shoulder raise machine minireps 15 kg
------------------------------------------------
1x decline crunches
1x machine crunches
2x incline chestpress zonder gewicht
2x incline chestpress 2.5 kg langs elke kant
2x incline lying one arm side raises 4kg
-------------------------------------------------
2x one arm overhead triceps extensions 5 kg
2x one arm overhead triceps extensions 2.5 kg
1x deadlift 25 kg 7 reps
1x rows 25 kg 7 reps
-----------------------------------------------------
2x incline chest press 5 kg langs elke kant
4x one arm overhead triceps extensions 2.5 kg
1x crunches
1x machine crunches
2x hyperextensions
3 x sled leg press supersetted met reverse calf press
Heb vooral wat geexperimeenteerd met nieuwe oefeningen en toestellen en bepaalde spiervezels beter te ''targeten''. De oefeningen voer ik traag en erg strikt uit behalve als het over abs of bepaalde varianten van de shoulder raise gaat. Ik kan zeker en vast meer gewicht pakken maar doe dit voorlopig niet omdat ik dan mijn onderkin te hard aanspan(zie ''dubbele kin door te benchen topic'') en graag eens erg strict en traag wil trainen met minder gewicht en zien wat daar van komt. De burn voel ik in ieder geval wel,de pomp wat minder maar toch..
Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het verder evolueert.
Magnus,

.