Fitness Seller

MagnusZ's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

MagnusZ

Cool Novice
Waardering
0
Ik ben Magnus en dit is mijn log. Mijn doel is vooral om bij te komen in massa. Heb vroeger aan bodybuilding en fitness gedaan,maar sinds een jaar zit ik (vanwege omstandigheden) wat stil.

Sinds februari ben ik terug beginnen sporten,het varieerde wat van rollerbladen tot jogging,pingpong,zwemmen en krachttraining. Echt serieus bezig was ik echter niet,soms deed ik weken langs niets en leefde praktisch op chips en chocolade,om daarna terug wat meer te gaan sporten. Mijn gewicht is echter vrij constant gebleven.

Ik ga me vanaf nu vooral op KT richten en regelmatiger trainen. Doel zou zijn om toch zeker 16 kg bij te komen tot 1 oktober

Vandaag heb ik dus getraind. 2 km gelopen naar de fitness club,2 km gewandeld en hetzelfde op de weg terug,in totaal dus zo n 4 en half uur bezig geweest.

Zo zag mijn training in de fitnessclub er uit:

(ik weet niet of men de oefeningen gegroepeerd per spiergroep geacht is te posten of in chronologische volgorde. Ik ga voorlopig voor het laatste,geeft meer inzicht in hoe mijn training er uit ziet.) Met ''1x-2x'' etc doel ik op het aantal sets,reps tel ik niet maar liggen altijd wel boven de 10 of 20 bij quads en abs

1X decline crunches

2X shoulder raise machine 16 kg

1x shoulder raise machine elbow twist 22.5 kg
1x shoulder raise machine elbow shove

1x shoulder raise machine minireps 15 kg

------------------------------------------------

1x decline crunches
1x machine crunches

2x incline chestpress zonder gewicht
2x incline chestpress 2.5 kg langs elke kant

2x incline lying one arm side raises 4kg

-------------------------------------------------

2x one arm overhead triceps extensions 5 kg
2x one arm overhead triceps extensions 2.5 kg

1x deadlift 25 kg 7 reps

1x rows 25 kg 7 reps

-----------------------------------------------------

1x incline lying one arm side raises 4kg

2x incline chest press 5 kg langs elke kant

1x incline lying one arm side raises 4kg

4x one arm overhead triceps extensions 2.5 kg

------------------------------------------------------

1x crunches
1x machine crunches

2x hyperextensions

3 x sled leg press supersetted met reverse calf press

------------------------------------------------------

Heb vooral wat geexperimeenteerd met nieuwe oefeningen en toestellen en bepaalde spiervezels beter te ''targeten''. De oefeningen voer ik traag en erg strikt uit behalve als het over abs of bepaalde varianten van de shoulder raise gaat. Ik kan zeker en vast meer gewicht pakken maar doe dit voorlopig niet omdat ik dan mijn onderkin te hard aanspan(zie ''dubbele kin door te benchen topic'') en graag eens erg strict en traag wil trainen met minder gewicht en zien wat daar van komt. De burn voel ik in ieder geval wel,de pomp wat minder maar toch..

Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het verder evolueert.

Magnus,

25 kilo deadliften???

Jij bent SniperX? ???

• Topic Starter Topic Starter
Heb vroeger nooit echt gedeadlift,wou het een keer uitproberen,probeerde eerst een barbell van 50 kg op te tillen,maar kreeg deze niet van de grond;verder was het louter experimenteel(daarvan ook maar 1 set).

Wie of wat is sniperx?

sniperx = the man !!

Krachttraining en dan geen squat?

Ik heb ook last van m'n knieen bij het squatten, maar bij mij omdat ik in de groeispurt zit, is het echt zo erg????

''is het echt zo erg''?

Staat dat als bijvoegsel bij uw zin (om aan te tonen dat het erg is omdat ge in een groeispurt zit? Of stelt ge de vraag aan mij?

???

''is het echt zo erg''?

Staat dat als bijvoegsel bij uw zin (om aan te tonen dat het erg is omdat ge in een groeispurt zit? Of stelt ge de vraag aan mij?

???

Ik stel de vraag aan u, want in principe moet squatten toch een van de basisoefeningen zijn :).
Post eens een filmpje van uwe squat als u wilt, voor beoordeling van uwe techniek.

Kan zijn.

Kan ik ergens een tutorial vinden hoe ik het zou moeten doen?

En maakt het iets uit als ik squats gewoon door sled/leg presses en leg extensions vervang?

Squats > sled leg presses/extensions

Filmpje:

[Link niet meer beschikbaar]

Ik stel de vraag aan u, want in principe moet squatten toch een van de basisoefeningen zijn :).
Post eens een filmpje van uwe squat als u wilt, voor beoordeling van uwe techniek.

Ik ondervind het zelfs als ik met 8 kg dumbbells op elke shouder squat..

Zou ik kunnen doen,wel eerst mn camera zien vinden.

Ik ondervind het zelfs als ik met 8 kg dumbbells op elke shouder squat..

Zou ik kunnen doen,wel eerst mn camera zien vinden.

Dat is zeer appart. Heeft u ooit al foto's laten maken van uwe knieen? Misschien is het artrose of iets dergelijks.
Hoe diep squat u overigens?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven