AndroidHealthClinic

MagnusZ's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Meen je dat nou serieus van die biceps curls ?? die deed ik nog wel zwaarder toen ik net begon met kt..

• Topic Starter Topic Starter
Meen je dat nou serieus van die biceps curls ?? die deed ik nog wel zwaarder toen ik net begon met kt..

Die van 10 kg!?

Training van eergisteren:

Shoulder presses

2x12x 3,75kg
2x10x 7,75kg

Arnold's presses

1x9x 3,75kg

Upright row

1x21x 3,75kg
1x12x 7,75kg

Side raise

12x 3,75kg

Walking lunge (zonder extra gewichten): 16 stappen
Long range lunge ('' '' '') 20x
Medium range lunge 40x

---------- Toegevoegd om 00:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:57 ----------

Training van vandaag:

5x12/16x 10/15 kg triceps overhead cable extension

2x10x 20kg rear delt row

5x12/13x 5kg cable side raise

2x10x 20kg upright row

5x20x20/25kg abductor(voor zitvlak)

1x12x 35kg lat pulldown/row voor lower traps

2x8x 35kg rope pulldown (abs)

Fake accountje dit.

Zelfs sniperx is sterker, wat theoretisch onmogelijk is.

Fake accountje dit.

Zelfs sniperx is sterker, wat theoretisch onmogelijk is.

Voor de 20ste keer..Ik KAN meer pakken,ik doe het gewoon niet. Ik doe de oefeningen traag en gecontroleerd(sommige spiergroepen lopen wel wat achter) en NEEN ik ben geen fake.

In principe ben ik nu pas ook echt begonnen met te trainen,wat ik de afgelopen maanden deed was gewoon te onregelmatig om echt veel effect te kunnen hebben(behalve dan op mijn onderkin). Ik heb vroeger wel getraind,maar dat is ook te lang geleden.

Voor de 20ste keer..Ik KAN meer pakken,ik doe het gewoon niet. Ik doe de oefeningen traag en gecontroleerd(sommige spiergroepen lopen wel wat achter) en NEEN ik ben geen fake.

In principe ben ik nu pas ook echt begonnen met te trainen,wat ik de afgelopen maanden deed was gewoon te onregelmatig om echt veel effect te kunnen hebben(behalve dan op mijn onderkin). Ik heb vroeger wel getraind,maar dat is ook te lang geleden.

haha ja met je 98kg kun je zeker niet zwaarder dan 4kg curlen en ondertussen wel 2.9km in 12 minuten lopen :o

vind je verder wel een lache cloon. ga zo door zou ik zeggen!

haha ja met je 98kg kun je zeker niet zwaarder dan 4kg curlen en ondertussen wel 2.9km in 12 minuten lopen :o

vind je verder wel een lache cloon. ga zo door zou ik zeggen!

Ik heb toch 10 kg gecurld,mijn 1RM is 16kg;die 4kg was maar een opwarming.

Prachtig dit!:D Heeft Bryan een kloontje aangemaakt ofzo?:D

Fake :)

dit komt niet heel erg echt op mij over xD
maar wie weet.

en arnold press van 3,75 kg? dat heeft toch geen nut om met zo weinig gewicht die oefening te doet. een kind van 10 pakt hem nog wel met dat gewicht

Beest! Je bent goed bezig, ga zo door! :thumbs:

Dan kun je nooit veel mee pakken dan 10kg, anders heeft dit gewicht ook geen nut... en ik geloof echt helemaal niks van die 2,9km in 12 minuten!! Ja als je rolt misschien.

Haha, dit is echt zo'n grappige kloon.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven