Ben je nu echt zo dom om niet te beseffen dat je niet in staat bent om te helpen

Je zegt ZELF dat je niets weet over techniek (en aan de TS zijn techniek te horen is die ronduit slecht). Verder ben je 14 jaar (ja ik weet het, herhaling) wat dus betekent dat je absoluut geen medische kennis hebt, zelfs amper levenskennis. How the **** denk jij dan te kunnen helpen?
Hij heeft wel een squat tutorial gepost waardoor ik toch van af kon leiden waar mijn squat uitvoering juist afwijkt.
Verder snap ik dit sniperx gedoe hier niet helemaal goed

. (een moderator die polls opent met ''ik ben sniperx'' als optioneel antwoord op een vraag die er niet echt verband mee houdt waarop dan 40 % ook op stemt?)
Vandaag geprobeert te trainen,ging flink mis:
Als opwarming: deadlift 15x 4kg dumbbells in elke arm (ging goed)
vervolgens: 9x 10kg
Werd toen opeens enorm slaperig,misselijk en duizelig(zo n beetje het headrush effect,maar dan uitvergroot) en moest gaan liggen. Zo n half uur in mijn bed gelegen,was daarna even opgestaan om iets te eten maar voelde me terug niet zo goed en bracht vervolgens nog een uurtje in bed door. Had na het opstaa eerst wat moeite om mijn benen gestrekt te houden,maar dat was gelukkig snel terug in orde..
Daarna wat gaan wandelen (25 min ong.),en toen ik thuis kwam dit nog even gedaan:
10x lunges op eigen lichaamsgewicht
20x aerobic lunges op eigen lichaamsgewicht
15x ''side raise'' met zo n roze elastiek
15x triceps extension met dezelfde elastiek
1x biceps dumbbell curl 10kg (ben gewoon benieuwd of dit enig effect kan hebben)
2x biceps dumbbell curl 10kg
Werd snel moe,de effecten van die deadlift zijn nog niet helemaal afgenomen precies.
Morgen volgt een serieuze training.