Fitness Seller

MagnusZ's log

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Voor de 20ste keer..Ik KAN meer pakken,ik doe het gewoon niet. Ik doe de oefeningen traag en gecontroleerd(sommige spiergroepen lopen wel wat achter) en NEEN ik ben geen fake.

In principe ben ik nu pas ook echt begonnen met te trainen,wat ik de afgelopen maanden deed was gewoon te onregelmatig om echt veel effect te kunnen hebben(behalve dan op mijn onderkin). Ik heb vroeger wel getraind,maar dat is ook te lang geleden.

Hahahahahaha what the ****.:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag wat cardio gedaan

2.5 km gelopen,4km gewandeld (ongeveer)

Plande nog een training,maar heb het na 2 sets opgegeven(voel me zo moe en sloom)

1x12x 8kg one arm biceps dumbbell curl
1x15x 8kg

Morgen meer hopelijk..

It''s amazing Mike!!!!

:roflol:

30x4kg dumbbell curl elleboog en lichaam tegen de kast,wijd
12x10kg dumbbell curl
8x10kg dumbbell curl

12x4kg side raise
10x8kg lying triceps extension

onder het motto ''om maar iets te hebben gedaan''..de pees van mijn rechter triceps is gezwollen en voelt wat raar aan(pijn kan ik het niet echt noemen)..voel me verder echt lui en moe...

Vind je het gek op dat tijdstip ;)

Waarom kom je eigenlijk uit het niets hier ineens op DBB? Niet dat dat verkeerd is, maar je hebt ontzettend veel nogal 'rare' posts in zo'n korte tijd.

3km op 12min? Even kort door de bocht zou je dan op een uur 15km kunnen
Oftewel tegen 15km/u lopen gedurend 12min? Op een meter 68 groot en 98kg? :roflol:

Vind je het gek op dat tijdstip ;)

Waarom kom je eigenlijk uit het niets hier ineens op DBB? Niet dat dat verkeerd is, maar je hebt ontzettend veel nogal 'rare' posts in zo'n korte tijd.

Welk tijdstip? Ik post niet direct na mijn trainingen ofzo?

Ik zit gewoon met veel vragen die vaak betrekking hebben tot BB..

3km op 12min? Even kort door de bocht zou je dan op een uur 15km kunnen
Oftewel tegen 15km/u lopen gedurend 12min? Op een meter 68 groot en 98kg? :roflol:

Het was 2.9 km en ik gaf echt alles wat ik kon. (voelde me erna misselijk en ik gloeidde helemaal),het dateert ook van..midden/eind april..nu zou ik het niet meer kunnen denk ik..

KT gedaan vandaag..zit nu met erg onaangename rugpijn in mn bovenrug..komt van te deadliften denk ik. Mijn bovenrug was niet helemaal recht denk ik.(onderrug wel)

Ik had gewoon op mijn manier moeten deadliften(wat meer op mijn tenen staan bij de beginpositie en met een wat wijdere grip) zoals ervoor. Zo n kerel ongeveer mijn leeftijd vroeg me wat ik aan het doen was en voor welke spieren het was. Ik legde uit wat een deadlift is;hij en zijn vriend leken dit voor de eerste keer in hun leven gehoord te hebben en zeiden dat de squat en leg press voor de spiergroepen in kwestie dienden. En dat dit ''slecht'' leek voor de rug.

Dan ging er eentje good mornings voordoen als oefening voor de onderrug dan. Ik verstond niet echt heel veel wat ze zeiden,ze konden niet goed nederlands. Toch raar..

Ik kan me vaak moeilijk concentreren op mijn training. Iedereen kijkt altijd naar mij(ofwel rechtsreeks ofwel via de spiegel) en uiteindelijk heb ik dat gevoel ook als het niet zo is. Erg onaangenaam..

Maar ja...wa wilde als ze al van een deadlift al gaan kijken van: ''wtf is die van plan ??? '' (dan kunde wel wat starend volk verwachten als ge een schouderoefening doet met 1 arm en met de andere uw onderkin vasthoudt..)

De training nu:

Deadlift

1x8x 25kg
3x8x 30kg

Abductor

4x22-24x 20kg

Lunge

eigen lichaamsgewicht,zijwaarts uitstappen

2x16x
1x20x

---------

Machine row

1x22x 30kg
2x16-22x 40kg
1x12x 50kg

Lat pulldown row(voor lower traps)

1x12x 35kg
--------

Cable side raise

5x12-16x 5kg

Cable one arm upright row

1x8x 15kg
2x13-16x 15kg
----------

One arm triceps cable overhead extension

6x12-16x 15kg

----------

Abs: wat sit-up geknoei(probeer een manier te vinden om de bovenste 2 te trainen)

Verder: 1 km gelopen,3 km gewandeld

van deze ochtend nog:

1x16x 8kg biceps dummbell curl

Meh..

Serieus, uw trainingen zijn zo zielig voor iemand van uw leeftijd.. kom terug met vragen als je wat meer ervaring hebt want dit moet gewoon een hoax zijn.

KT gedaan vandaag..zit nu met erg onaangename rugpijn in mn bovenrug..komt van te deadliften denk ik. Mijn bovenrug was niet helemaal recht denk ik.(onderrug wel)

Ik had gewoon op mijn manier moeten deadliften(wat meer op mijn tenen staan bij de beginpositie en met een wat wijdere grip) zoals ervoor. Zo n kerel ongeveer mijn leeftijd vroeg me wat ik aan het doen was en voor welke spieren het was. Ik legde uit wat een deadlift is;hij en zijn vriend leken dit voor de eerste keer in hun leven gehoord te hebben en zeiden dat de squat en leg press voor de spiergroepen in kwestie dienden. En dat dit ''slecht'' leek voor de rug.

Dan ging er eentje good mornings voordoen als oefening voor de onderrug dan. Ik verstond niet echt heel veel wat ze zeiden,ze konden niet goed nederlands. Toch raar..

Ik kan me vaak moeilijk concentreren op mijn training. Iedereen kijkt altijd naar mij(ofwel rechtsreeks ofwel via de spiegel) en uiteindelijk heb ik dat gevoel ook als het niet zo is. Erg onaangenaam..

Maar ja...wa wilde als ze al van een deadlift al gaan kijken van: ''wtf is die van plan ??? '' (dan kunde wel wat starend volk verwachten als ge een schouderoefening doet met 1 arm en met de andere uw onderkin vasthoudt..)

:roflol:

Ik zou persoonlijk ook best raar kijken als een volwassen man 30kg staat te deadliften, of zijn kin vasthoudt bij verschillende oefeningen :roflol:

Mij zou het juist opvallen wat hij toch verschrikkelijk dik lijkt door zijn afgetrainde obliques...

Dit is nog beter dan SniperX :P Die onaangename pijn heet spierpijn, dat krijg je als je boven de 30 deadlift, kijk maar uit!!! :rolleyes:

MagnusZ al gedoet?

(dan kunde wel wat starend volk verwachten als ge een schouderoefening doet met 1 arm en met de andere uw onderkin vasthoudt..)

Misschien moet je de volgende keer ook je penis vasthouden tijdens het trainen, door de zwaartekracht en het vrijkomen van hormonen tijdens de training kan het zo zijn dat hij langzaam krimpt.

MagnusZ is dit een grap?
30 KG deadlift kan niet echt zijn voor iemand van 37.
Ik ben 14 en DL nu 5x105 KG (nee geen verkapte kijk mij veel DL'en post, gewoon om het verschil aan te geven).
Pak minimaal 60 KG, dan heb je schijven van 20 KG aan elke kant en dat is wat aangenamer qua hoogte.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven