KT gedaan vandaag..zit nu met erg onaangename rugpijn in mn bovenrug..komt van te deadliften denk ik. Mijn bovenrug was niet helemaal recht denk ik.(onderrug wel)
Ik had gewoon op mijn manier moeten deadliften(wat meer op mijn tenen staan bij de beginpositie en met een wat wijdere grip) zoals ervoor. Zo n kerel ongeveer mijn leeftijd vroeg me wat ik aan het doen was en voor welke spieren het was. Ik legde uit wat een deadlift is;hij en zijn vriend leken dit voor de eerste keer in hun leven gehoord te hebben en zeiden dat de squat en leg press voor de spiergroepen in kwestie dienden. En dat dit ''slecht'' leek voor de rug.
Dan ging er eentje good mornings voordoen als oefening voor de onderrug dan. Ik verstond niet echt heel veel wat ze zeiden,ze konden niet goed nederlands. Toch raar..
Ik kan me vaak moeilijk concentreren op mijn training. Iedereen kijkt altijd naar mij(ofwel rechtsreeks ofwel via de spiegel) en uiteindelijk heb ik dat gevoel ook als het niet zo is. Erg onaangenaam..
Maar ja...wa wilde als ze al van een deadlift al gaan kijken van: ''wtf is die van plan

'' (dan kunde wel wat starend volk verwachten als ge een schouderoefening doet met 1 arm en met de andere uw onderkin vasthoudt..)