AndroidHealthClinic

Shocking News Man giet heet water over puppy....

inbe4 doodstraf etc.

Somebody has issues.....

Paar goeie rammen op z'n waffel geven :mad:

simpel toch, gewoon ook heet water over zijn bek heen gooien.

Jammer dat ik het niet zag :mad:
Heilig: Kinderen en dieren. Daar blijf je van af.

Kokend water rectaal bij hem inspuiten, is de enige juiste manier.

Had t al gelezen, werd er helemaal ziek van. Van dieren blijf je af ! Ik zeg martelen...

Jammer dat ik het niet zag :mad:
Heilig: Kinderen en dieren. Daar blijf je van af.

Idd. Kinderen en dieren mag je met geen vinger aanraken. Alle andere leeftijdsgroepen mag je dus als minderwaardig beschouwen en sommige dieren mag je wel eten.

OT: absolute r*tard maar honden en (huilende) babies horen niet in de supermarkt. Dat ze voor honden ook nog eens een dubbele standaard hanteren is ook belachelijk.

Geef hem maar therapie:)

Idd. Kinderen en dieren mag je met geen vinger aanraken. Alle andere leeftijdsgroepen mag je dus als minderwaardig beschouwen en sommige dieren mag je wel eten.

OT: absolute r*tard maar honden en (huilende) babies horen niet in de supermarkt. Dat ze voor honden ook nog eens een dubbele standaard hanteren is ook belachelijk.

haha zelf geen kinderen zeker, of laat je die buiten in de wieg staan??????

sukkel

Weet je wat pas leuk is? 12,5 uur met een jankende baby in het vliegtuig zitten. :)

Wat een t*fus homo, had hij bij mijn hond moeten flikken.

• Topic Starter Topic Starter
Zon tuig die heet water over mijn hond heen gooit, speelt een heel gevaarlijk spelletje. Ik ben een type die een vriendelijke en glimlachende gelaatsuitdrukking heeft maar ik kots alleen al op een mens zonder dat ik hem ken. Als ik ergens wel een hekel aan heb zijn het wel die maatschappij lijder uit jullie maatschappij. Alle meningen, normen en waarden uit jullie maatschappij die niet overeenkomen met die van mij, betekenen weinig tot niets voor mij. :)

Gozer, maak er niet zon probleem van joh. En als het je niet aanstaat dan verplaats je het toch lekker.

En zon tuig die heet water over mijn hond heen gooit, speelt een heel gevaarlijk spelletje. Ik ben een type die een vriendelijke en glimlachende gelaatsuitdrukking heeft maar ik kots alleen al op een mens zonder dat ik hem ken. Als ik ergens wel een hekel aan heb zijn het wel die maatschappij lijder uit jullie maatschappij. Alle meningen, normen en waarden uit jullie maatschappij die niet overeenkomen met die van mij, betekenen weinig tot niets voor mij. :)
http://www.youtube.com/watch?v=LFdb_5WmABc

Terug
Naar boven