AndroidHealthClinic

Shocking News Man giet heet water over puppy....

waar baseer jij deze dingen op Hoody? elke tekst over psychologie die ik ooit gelezen heb zegt dat mensen die narcistisch overkomen meestal ook werkelijk enorm hoog oplopen met zichzelf, i.t.t wat meeste hollywood films je willen doen geloven. ik weet dat pesters en narcisten geen synoniemen zijn, maar naar mijn weten en ervaring vertoont de grote meerderheid van pesters wel degelijk veel narcistische kenmerken.

Waar baseer jij dat op, Angelus? Pesten met narcisme vergelijken is hetzelfde als appels en peren. Ja, ik weet dat jij die vergelijking niet direct trekt, maar jij zet het neer alsof narcisme een determinant van pesten is, wat natuurlijk onzin is.

• Topic Starter Topic Starter
tumblr_mi2h99x9QR1qcy4dgo1_500.gif
http://www.youtube.com/watch?v=9xgp5yGk9nY

hopelijk wordt ie opgepakt en gevierendeeld + film t please!!!

''De man ging er meteen vandoor, moeder en dochter ontfermden zich over de pup en hielden het beestje onder de kraan.''

En niemand die het zag en de man tegenhield?..

straks krijg je heet water over je heen kzou t ook niet durven

En niemand die het heeft over de waterverspilling.

Ken wel wat mensen die z'n behandeling goed kunnen gebruiken

Waar baseer jij dat op, Angelus? Pesten met narcisme vergelijken is hetzelfde als appels en peren. Ja, ik weet dat jij die vergelijking niet direct trekt, maar jij zet het neer alsof narcisme een determinant van pesten is, wat natuurlijk onzin is.

helemaal niet, jij bent degene die verkapte onzekerheid als determinant van pesten wilde neerzetten:rolleyes:

Belachelijke actie van die gast, maar er hoeft toch niet overdreven te worden. Het hondje heeft er niets aan overgehouden, dus gelukkig hoeft er niemand op de brandstapel en kunnen we allemaal met een gerust gemoed slapen.

Zon tuig die heet water over mijn hond heen gooit, speelt een heel gevaarlijk spelletje. Ik ben een type die een vriendelijke en glimlachende gelaatsuitdrukking heeft maar ik kots alleen al op een mens zonder dat ik hem ken. Als ik ergens wel een hekel aan heb zijn het wel die maatschappij lijder uit jullie maatschappij. Alle meningen, normen en waarden uit jullie maatschappij die niet overeenkomen met die van mij, betekenen weinig tot niets voor mij. :)

Shit just got real, watch out guyss bad ass over here:roflol:

''De man ging er meteen vandoor, moeder en dochter ontfermden zich over de pup en hielden het beestje onder de kraan.''

En niemand die het zag en de man tegenhield?..
Ik kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze de man niet tegen hielden. In dit land ga je namelijk zelf de cel in als je anderen verdedigd tegen onrecht of je krijgt te maken met wraakacties van het tuig terwijl de politie je laat barsten. Daarom zeg ik ook, kapot maken die lui via de publieke schandpaal. De publieke schandpaal is het hedendaagse instrument om tuig psychisch te martelen. Heerlijk. Het onrecht moet stoppen. :)
http://www.youtube.com/watch?v=RhgKmUZ7Iwc

Ik kan het mensen niet kwalijk nemen dat ze de man niet tegen hielden. In dit land ga je namelijk zelf de cel in als je anderen verdedigd tegen onrecht of je krijgt te maken met wraakacties van het tuig terwijl de politie je laat barsten. Daarom zeg ik ook, kapot maken die lui via de publieke schandpaal. De publieke schandpaal is het hedendaagse instrument om tuig psychisch te martelen. Heerlijk. Het onrecht moet stoppen. :)

Nja mensen kunnen natuurlijk gewoon proberen deze man aan te spreken of een burger arrest proberen uit te voeren. Ook kunnen ze de politie bellen en de man achterna lopen om te kijken waar hij heen gaat, wellicht stapt hij in de auto en kun je zijn kenteken overnemen.

Het is beter dan niks. Nu hebben ze aangifte gedaan en ze hebben een signalement, maar of hij gepakt wordt?

Nja mensen kunnen natuurlijk gewoon proberen deze man aan te spreken of een burger arrest proberen uit te voeren. Ook kunnen ze de politie bellen en de man achterna lopen om te kijken waar hij heen gaat, wellicht stapt hij in de auto en kun je zijn kenteken overnemen.

Het is beter dan niks. Nu hebben ze aangifte gedaan en ze hebben een signalement, maar of hij gepakt wordt?
Het heeft niet zoveel zin of zoiets gepakt wordt, de straffen stellen toch niks meer voor tegenwoordig. Net als dat stuk afval wat onlangs dat kind doodreed en die met een taakstrafje eraf dreigde te komen. Je kunt justitie niet meer voor vol aanzien. Gewoon zorgen dat je altijd een camera bij je hebt, zodat je beelden kunt maken en op internet kunt zetten. Beelden maken van alles. Als je gepest wordt op school, lok dan het groepje pesters in een candid camera val en laat je maar verrot slaan. Daarna zet je het maar lekker op internet. Publieke vernedering van tuig helpt heel goed! Het voordeel van tuig is dat ze meestal niet zo intelligent zijn, dus je kunt ze door middel van sluwheid en deceptie in de val lokken. Ik wil alleen maar dat er geen mensen meer gepest worden, by any means necessary.

Terug
Naar boven