AndroidHealthClinic

Shocking News Man giet heet water over puppy....

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat ik nog liever een nuttig insect zoals een bij of een spin red, dan een stuk tuig.

Ik denk dat het voor ONZE maatschappij het beste is dat we gewoon het tuig massaal aan de publieke schandpaal hangen en zoveel mogelijk bedreigingen op ze afsturen. Laat ze dezelfde angst maar eens voelen als hun slachtoffers. De klootzakken komen er niet meer mee weg nu. Het internet heeft veel achterbakse internetpesterijen veroorzaakt waar gepeste scholieren nog meer onder lijden dan toen ik nog op de middelbare school zat en een internetverbinding nog relatief weinig voorkwam. Het internet kunnen we ook gebruiken om pestkoppen en asociaal tuig, kopschoppers, dierenmishandelaars en kinderdoodrijdende straatracers en pedofielen het leven tot een ware nachtmerrie te maken. Een lijden dat legendarisch zal zijn, zelfs in de hel...

Have a nice day gentlemen! :)

Monster correlatie tussen pestgedrag en een puppy.

Ik denk dat ik nog liever een nuttig insect zoals een bij of een spin red, dan een stuk tuig.

Ik denk dat het voor ONZE maatschappij het beste is dat we gewoon het tuig massaal aan de publieke schandpaal hangen en zoveel mogelijk bedreigingen op ze afsturen. Laat ze dezelfde angst maar eens voelen als hun slachtoffers. De klootzakken komen er niet meer mee weg nu. Het internet heeft veel achterbakse internetpesterijen veroorzaakt waar gepeste scholieren nog meer onder lijden dan toen ik nog op de middelbare school zat en een internetverbinding nog relatief weinig voorkwam. Het internet kunnen we ook gebruiken om pestkoppen en asociaal tuig, kopschoppers, dierenmishandelaars en kinderdoodrijdende straatracers en pedofielen het leven tot een ware nachtmerrie te maken. Een lijden dat legendarisch zal zijn, zelfs in de hel...

Have a nice day gentlemen! :)

Trench, kan je op mijn post reageren.

Ik snap jouw visie en ik kan mij er wel in inleven(slechts minimaal, aangezien jij behoorlijk gekwetst werd). Het probleem alleen is, dat jouw haat voor hen, waarschijnlijk van hetzelfde niveau is als Vlads monsterlijke haat, aangezien jij over concentratiekampen begon, wat in principe wel het toppunt van haat is, mocht je iemand dat echt willen toewensen. Mijn vraag aan jou is dus, wil jij die tuigelijke haat blijven hanteren, wil jij echt voor de rest van je leven achtervolgd worden, door haat wat jou vroeger was aangedaan. Of wil je, hoe gek het ook klinkt, het die monsters vergeven, de monsters die jou zowel fysiek als mentaal jaar in en jaar uit hadden gemarteld, ben jij sterk genoeg om hun het te vergeven, zodat jij in rust verder kan met je leven, zonder haat en in een meer pure vorm van jezelf. Of is de vraag.. Ben jij sterker dan hen, of ben jij één van hen?
Aaah, een lekker psycholoogje. Ik ben al psychiatrisch patient sinds 1997 Hoody. En mijn antwoord is JA. Ik geniet van liefde voor de medemens en mededier en ik geniet van het lijden van pesters en tuig. Heerlijk gevoel is dat, zon hele roidrage. I love it. Ik geniet van haat en het lijden van mensen die anderen onrecht aandoen. De rest van mijn leven zal ik genieten van het lijden van tuig. Heerlijk!

Het komt erop neer dat je mensen wil beschermen tegen lijden door er nog meer aan te richten?

Aaah, een lekker psycholoogje. Ik ben al psychiatrisch patient sinds 1997 Hoody. En mijn antwoord is JA. Ik geniet van liefde voor de medemens en mededier en ik geniet van het lijden van pesters en tuig. Heerlijk gevoel is dat, zon hele roidrage. I love it. Ik geniet van haat en het lijden van mensen die anderen onrecht aandoen. De rest van mijn leven zal ik genieten van het lijden van tuig. Heerlijk!

Op diezelfde manier genoten jouw pesters er ook van, om jou te laten lijden... Wat jou spijtig genoeg nét zo erg maakt als hun nu. Die ''JA'' betekent dus dat jij toegeeft aan je pesters, jammer.

@hoody, Dat is onzin natuurlijk, want dan kan een crimineel ook vrijuit omdat anders de straf ook tegenstrijdig zal zijn.

Alleen gek genoeg is het in Nederland ook zo wat de straffen betreft.

Die vent opsluiten in de kleine ruimte met uitgehongerde dobermann's en rottweilers.

Op diezelfde manier genoten jouw pesters er ook van, om jou te laten lijden... Wat jou spijtig genoeg nét zo erg maakt als hun nu. Die ''JA'' betekent dus dat jij toegeeft aan je pesters, jammer.
Ga terug je hippy hoek in hoody, je bent een watje en je hebt wat mij betreft de discussie verloren.

Goodnight...

@hoody, Dat is onzin natuurlijk, want dan kan een crimineel ook vrijuit omdat anders de straf ook tegenstrijdig zal zijn.

Alleen gek genoeg is het in Nederland ook zo wat de straffen betreft.

Waar verdedig ik de huidige wetgeving, Johan? Als je mijn woorden als ''onzin'' bestempeld, doe het dan tenminste met een concreet voorbeeld.

één woord: brandstapel.

Laatst bewerkt:
Ga terug je hippy hoek in hoody, je bent een watje en je hebt wat mij betreft de discussie verloren.

Goodnight...

Beetje jammer dat jij dit als een discussie ziet, aangezien ik je gewoon wat advies/inzicht wou geven uit mijn perspectief. Trench, het gaat mij niet om het winnen of verliezen.

Waar verdedig ik de huidige wetgeving, Johan? Als je mijn woorden als ''onzin'' bestempeld, doe het dan tenminste met een concreet voorbeeld.

Dat maak jij er zelf van. Als jij onrecht goedkeurt zit ik er niet ver naast met mijn vergelijking. :)

Jahan, nog een keer, waar keur ik onrecht goed? En wees dit keer aub concreet.

Jij bent er tegen om de pesters te bestraffen. Als jij kinderen zou hebben die worden gepest zou je zeker ook zeggen: nee, niks terug doen, dat maakt jou net zo slecht als de pesters.

Helaas moet je geweld bestrijden met geweld. Respect moet je erin slaan, zo is het altijd al geweest.

Jij bent er tegen om de pesters te bestraffen.
Hier ga je al verkeerd, ik ben er namelijk op tegen pesters met het soortgelijk niveau te straffen. bv. Iemand die een pestkop pest, is zelf ook een pestkop en daarbij net zo laag.

Als jij kinderen zou hebben die worden gepest zou je zeker ook zeggen: nee, niks terug doen, dat maakt jou net zo slecht als de pesters.
Hier ga jij weeral verkeerd, ik had nergens geciteerd dat je ''niks'' moet doen, er zijn namelijk genoeg alternatieven waar mee je een pester op een volwassen manier kan confronteren.

Helaas moet je geweld bestrijden met geweld. Respect moet je erin slaan, zo is het altijd al geweest.

Non-argument.

Terug
Naar boven