MuscleMeat

Manboobs😣

Nee ben het niet eens met cutten. Ik zie nog geen reden. Meer spiermassa helpt later met cutten. Maar kweek eerst spiermassa.

• Topic Starter Topic Starter
Je hebt gewoon nog weinig spiermassa, en licht vrouwelijke bouw. Waarschijnlijk slanke bouw en amper vorming is benen, maar wel buikje en male boobs.
Zou diep gaan cutten tot onder de 10% en dan leangainen. (jarenplan)
Yes. Heb ook redelijk dikke bovenbenen trouwens. Zojuist m'n eerste fasted homework gedaan dus de push ups, chin ups, burpees en 20 min wandeling. 💪 Voelt goed.

Nee ben het niet eens met cutten. Ik zie nog geen reden. Meer spiermassa helpt later met cutten. Maar kweek eerst spiermassa.
Bij minstens 20% bf zelfs ja? Ik ben liever dan maar dun eerst en van die man boobs af en daarna lean bulk. Ik train al een jaar.

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt door een moderator:
Is moeilijk te zien maar heb het ff omcirkeld:
Bekijk bijlage 584786
Jaaa, maar nog steeds heb ik dezelfde mening:
Natty test verhogende protocollen, check Huberman slaap en supplementen. Ik denk dat je beetje veel oestrogeen hebt, maar ook gewoon meer eet en minder (effectief) traint dan je denkt.
En compounds. Zware shit optillen.
En probeer af en toe een vrouw te versieren.
Uitdagingen aangaan en dan weer nieuwe.
Genoeg vitamine D.
Zoiets, dan na een jaartje misschien klein beetje cutten. Denk dat het een stuk makkelijker is en op lange termijn beter resultaat geeft.

Jaaa, maar nog steeds heb ik dezelfde mening:
Natty test verhogende protocollen, check Huberman slaap en supplementen. Ik denk dat je beetje veel oestrogeen hebt, maar ook gewoon meer eet en minder (effectief) traint dan je denkt.
En compounds. Zware shit optillen.
En probeer af en toe een vrouw te versieren.
Uitdagingen aangaan en dan weer nieuwe.
Genoeg vitamine D.
Zoiets, dan na een jaartje misschien klein beetje cutten. Denk dat het een stuk makkelijker is en op lange termijn beter resultaat geeft.
Ik snap waar je op doelt. Maar ik heb al sinds mijn 12e last van man boobs he... ik ben nu 28. Dus ik wil nu even een wat meer rigoreuze aanpak uitproberen. Ik train nu ook al een jaar met periodes van maintenance eten en licht overschot. Al zie ik eruit als een soepstengel, ik wil van die man boobs af en daarna lean bulken. Ik ga inderdaad mijn bloed laten checken binnenkort. Verder rook ik niet, drink ik niet etc. Ik neem al lang supplementen elke dag: vitamine d3, k2, creatine, omega 3. Qua meiden versieren, tja... rond mijn 20e elke week meermaals de kroeg in en vaak beet, maar die man boobs zaten toen ook mooi rond te dwarrelen hoor, haha. Afgelopen jaren ook veel in de horeca gewerkt en dat is constant flirten met collega's of gasten, haha. Dit jaar gestopt met dat werk. Zeker gezond, maar niet de oplossing denk ik hahah. Verder ben ik sowieso wel wat meer androgyn dan de gemiddelde man. Dat is nu eenmaal wie ik ben, dat is niet een resultaat van bepaald tekort ofzo. Verder helpt semen retention ook trouwens, dat doe ik soms langere periodes. Je voelt gewoon de testosteron groter worden in je lijf. Echt wonderbaarlijk.

Zal hij niet in een deficit wat spier kunnen pakken? Ik denk dat het voor ts nog wel mogelijk is.

Nu cutten, beetje spier pakken (is uiteraard wel 100% inzet voor nodig) en verder cutten tot quasi marathonloper. Dan leangainen. Dat zou mijn plan zijn.

Jouw manier is zeker minstens even goed. Maar duurt wat langer voor de zichtbare resultaten die ts graag wil.

Dit is wat Mike Israetel van RT Periodization ook zegt. Zie filmpje wat ik eerder postte.
Jouw manier is zeker minstens even goed. Maar duurt wat langer voor de zichtbare resultaten die ts graag wiwil.
Beide manieren zijn geen snelle oplossing, het is hoe dan ook een proces van 1 of meerdere jaren. Op zijn lengte is hij erg licht.

Als hij nu eerst gaat cutten blijft er ook weinig over. Er is in zijn geval wel iets voor te zeggen, want mogelijk raakt hij zijn vet ook daar kwijt en hij zal best een beetje massa pakken.

Met kleding aan zal hij met goed eten op onderhoud en goed trainen sneller resultaat laten zien.

Zolang hij niet te heftig gaat cutten of aan bulken gaat denken zal er vooruitgang zijn.

@Appelstroop
Zie net je foto, en komt aardig overeen wat ik al zei. Ga eens flink opdrukken, echt opdrukken dus. Hoe je niet een voor naar de sportschool.
Optrekken aan kozijn of buiten aan stang van waslijn etc.

@Appelstroop
Zie net je foto, en komt aardig overeen wat ik al zei. Ga eens flink opdrukken, echt opdrukken dus. Hoe je niet een voor naar de sportschool.
Optrekken aan kozijn of buiten aan stang van waslijn etc.
Ik weet niet of je hebt gelezen maar ik ben sinds vandaag begonnen met phrak gslp. Oftewel elke dag opdrukken en optrekken.

Dit is wat Mike Israetel van RT Periodization ook zegt. Zie filmpje wat ik eerder postte.

Beide manieren zijn geen snelle oplossing, het is hoe dan ook een proces van 1 of meerdere jaren. Op zijn lengte is hij erg licht.

Als hij nu eerst gaat cutten blijft er ook weinig over. Er is in zijn geval wel iets voor te zeggen, want mogelijk raakt hij zijn vet ook daar kwijt en hij zal best een beetje massa pakken.

Met kleding aan zal hij met goed eten op onderhoud en goed trainen sneller resultaat laten zien.

Zolang hij niet te heftig gaat cutten of aan bulken gaat denken zal er vooruitgang zijn.
Ja, ik heb heel mijn leven niks met mijn lichaam gedaan qua spieren. Echt een gamer lifestyle gehad. Wel veel gelopen/gewandeld, dus mijn benen zijn wel redelijk sterk denk ik, in vergeleken met de rest. Dan maar weinig over... nu is er ook niks over en zit er vet op. Ik voel mij daar totaal niet prettig bij. Voel me net een baby, die is ook ongespierd met vet. Ik ga zodra het kan z.s.m. in lean bulk. Verder met kleding aan heb ik sowieso geen onzekerheid, met kleding zie ik er prima uit. Verder heb ik afgelopen jaar zeker wel wat spiermassa erbij gekregen, maar voordat mijn manboobs weggaan, moet ik echt eerst een cut fase in denk ik. Anders gaat het echt veel te langzaam weg.

Oh yeah, science baby!

Ja, ik heb heel mijn leven niks met mijn lichaam gedaan qua spieren. Echt een gamer lifestyle gehad. Wel veel gelopen/gewandeld, dus mijn benen zijn wel redelijk sterk denk ik, in vergeleken met de rest. Dan maar weinig over... nu is er ook niks over en zit er vet op. Ik voel mij daar totaal niet prettig bij. Voel me net een baby, die is ook ongespierd met vet. Ik ga zodra het kan z.s.m. in lean bulk. Verder met kleding aan heb ik sowieso geen onzekerheid, met kleding zie ik er prima uit. Verder heb ik afgelopen jaar zeker wel wat spiermassa erbij gekregen, maar voordat mijn manboobs weggaan, moet ik echt eerst een cut fase in denk ik. Anders gaat het echt veel te langzaam weg.
Prioriteit is dus bye bye boobies.
Dan wordt het cutten, maar die conclusie had je al getrokken. De adviezen hier zijn perfect, maar gaan veelal uit van een andere doelstelling. Die kennis kun je wel weer mooi meenemen naar de toekomst.
Zou leuk zijn om nog eens een phrak greyskull logje te zien:eyebrow: (bokito heef dit dacht ik lang geleden gedaan, zo ben ik er op gekomen)

Voor de geïnteresseerden even laten zien wat ik vandaag heb gegeten. Mijn doel is 2100 calorieen.
Screenshot_20230609-193122_Lifesum.jpg
Screenshot_20230609-193130_Lifesum.jpg
Screenshot_20230609-193135_Lifesum.jpg
Screenshot_20230609-193142_Lifesum.jpg

Prioriteit is dus bye bye boobies.
Dan wordt het cutten, maar die conclusie had je al getrokken. De adviezen hier zijn perfect, maar gaan veelal uit van een andere doelstelling. Die kennis kun je wel weer mooi meenemen naar de toekomst.
Zou leuk zijn om nog eens een phrak greyskull logje te zien:eyebrow: (bokito heef dit dacht ik lang geleden gedaan, zo ben ik er op gekomen)
Hmm. Misschien wel leuk ja. Maar moet ik dan elke training opschrijven? Kan ook dit topic gebruiken om te laten weten dat ik weer detransitioned ben naar man. 😆

Terug
Naar boven