Fitness Seller

Marjolein46 haar foto

Status
Niet open voor verdere reacties.
2igh92r.jpg

4uxncx.png

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tuurlijk verwachtte ik dat omdat alleen leden met een 'perfect' lichaam op dbb worden gerespecteerd.
???
Volgens mij ben je erg onzeker over jezelf, je wordt echt niet alleen gerespecteerd voor je lichaam, je persoonlijkheid is net zo belangrijk.

Mss moet je eens praten over je problemen met een therapeut oid, mss lucht het op.

gl

Is dat mannetje niet Maxiation ???

Ik ben DBB'ers geen enkele uitleg verschuldigd, vooral niet omdat er gewoon respectloos word gereageerd.

Ik ga gewoon lekker verder met trainen, en ik open soon mijn eigen logje waarin ik mijn progressie bij wil houden. SuperKnurft kan me erg goed helpen met mijn doel te bereiken.

Marjolein, out!

je tript
ga trainen dikz*k

ik had totaal een ander beeld van jou die is in duigen gevallen:(

Hoe kan je zulke "goede" foto`s van jezelf maken in je gebruikersprofiel?
Damn dat is echt knap als je je volledige pic ziet.

Train je wel? Je bent lid sinds 2007 wat is gebeurd in die twee jaar....

Momenteel bekijken: 53 (44 leden en 9 gasten) gebruikers dit onderwerp
Stahmixson, 18fitie, 515, 6garuda9, Avenge, bascross, billiejoe, Boscus, Bosje2, BoTo, Brolly, Bumfluff, chine, cutler, DikkeTrip, Gatespaaier, gta4jwz, guardian, JoertjuH, KaleHardloper, kareltje27, kazamafury, lorso, Lustig, MastaguyB, OneUp, PowerAnt, RaF007, rivelino, Sava, Shivo, SHUTTERSPEED, sniperx, spierpijn, Suicide Sid, supermario, Tiago, Tiagran, Timmeeh, Tractortje, Vipo, Yin Yang+

OMG:eek:

Gewoon de komende periode flink gaan knallen, neem dit topic als je motivatie om iedereen met je toekomstige lekkere lichaam de mond te snoeren.

:roflol::roflol::roflol:

OT: succes met trainen.

Ik geef dit topic 5 sterren . Bedankt jongens !

Momenteel bekijken: 58 (48 leden en 10 gasten) gebruikers dit onderwerp
billyangel, 18fitie, 515, 6garuda9, bascross, billiejoe, Boscus, BoTo, Bumfluff, calibre, Chase, cliko, cutler, Daan04, daan1988, DikkeTrip, el smurfo, Gatespaaier, gta4jwz, hardcorebuilder, helboy, Jesseh, KaleHardloper, kareltje27, kazamafury, KL1172, lorso, MastaguyB, Murk, OneUp, Phenochef, PowerAnt, RaF007, Realist, rivelino, Ryu, Sava, Shakawkaw, Shivo, spierpijn, supermario, The Rock, Timmeeh, Tjooky, tom_vt, Tractortje, ZoutZak

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven