XXL Nutrition

Marjolein46 haar foto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een tijdje getwijfeld maar nu weet ik het toch heel zeker, sophiej is de mooiste chicka op het forum.

en wat hebben die kids daarmee te maken :rolleyes:

Geen idee.........ze post toch ook ongevraagd een foto van haar ex.
Heeft ze ook geen toestemming voor gekregen heeft ze misschien een idee hoe het voelt of zoiets? Ik heb hem niet gepost en zou hem ook niet posten. Not my cup of tea maar die chick is wappie en maakt haar toch niks uit.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik denk dat marjolein andere verwachtingen had toen ze het topic opende :P

DBB is de verkeerde plaats daarvoor haha

:roflol: die walvis

Ik denk dat marjolein andere verwachtingen had toen ze het topic opende :P

DBB is de verkeerde plaats daarvoor haha

Wat voor verwachtingen had ze dan eigenlijk?

Bullshit alarm went off;
Volgens mij wist zij precies wat er ging gebeuren ze kent inmiddels DBB van binnen en van buiten letterlijk! Durf erom te wedden dat ze al die aandacht heerlijk vindt.

ik ga helemaal kapot hier..........:roflol:

Is die chick waus of niet.......wie plaatst nou een full pic van jezelf met je ex-man of vriend en waarom in hemelsnaam. Hoe sick ben je dan wel niet?

Tijd voor een bezoekje bij een psychiater.

+1

Ik ben DBB'ers geen enkele uitleg verschuldigd, vooral niet omdat er gewoon respectloos word gereageerd.

Ik ga gewoon lekker verder met trainen, en ik open soon mijn eigen logje waarin ik mijn progressie bij wil houden. SuperKnurft kan me erg goed helpen met mijn doel te bereiken.

Marjolein, out!

Maar je vindt wel dat je ze foto's verschuldigd bent?
Niet om je aan te vallen, maar van wat ik zo lees heb je flink wat trieste dingen gedaan. Daarnaast kom je over als een behoorlijk instabiel persoon. Ik zou er inderdaad wat hulp bij zoeken, die krijg je niet door foto's te posten op een bodybuildingforum. Succes met afvallen en nog meer succes met het oplossen van je andere problemen...

Geen idee.........ze post toch ook ongevraagd een foto van haar ex.
Heeft ze ook geen toestemming voor gekregen heeft ze misschien een idee hoe het voelt of zoiets? Ik heb hem niet gepost en zou hem ook niet posten. Not my cup of tea maar die chick is wappie en maakt haar toch niks uit.

Haar ex heeft zelf die foto op internet gezet ;)

Maare leuk die rel, maar kindjes erbij betrekken is niet leuk.

Wat voor verwachtingen had ze dan eigenlijk?

Bullshit alarm went off;
Volgens mij wist zij precies wat er ging gebeuren ze kent inmiddels DBB van binnen en van buiten letterlijk! Durf erom te wedden dat ze al die aandacht heerlijk vindt.
Het leuk vinden dat je post na post de grond in wordt geboord :roflol:

Denk het niet toch ;)

2igh92r.jpg

4uxncx.png

Nu dus ook marjolein is je sig zetten uiteraars.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven