AndroidHealthClinic

Marjolein46 haar foto

Status
Niet open voor verdere reacties.
master topic!

seal-1.gif

Momenteel bekijken: 58 (48 leden en 10 gasten) gebruikers dit onderwerp
billyangel, 18fitie, 515, 6garuda9, bascross, billiejoe, Boscus, BoTo, Bumfluff, calibre, Chase, cliko, cutler, Daan04, daan1988, DikkeTrip, el smurfo, Gatespaaier, gta4jwz, hardcorebuilder, helboy, Jesseh, KaleHardloper, kareltje27, kazamafury, KL1172, lorso, MastaguyB, Murk, OneUp, Phenochef, PowerAnt, RaF007, Realist, rivelino, Ryu, Sava, Shakawkaw, Shivo, spierpijn, supermario, The Rock, Timmeeh, Tjooky, tom_vt, Tractortje, ZoutZak

Gaan we nu op elke pagina 3x vermelden wie er dit topic aan het bekijken zijn??

het gaat wel een beetje te ver om foto's van kids te posten....

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:01 ----------

Gaan we nu op elke pagina 3x vermelden wie er dit topic aan het bekijken zijn??

Het mag alleen vermeld worden als het boven het record-aantal heen gaat.

Dus over de 62 leden.

als het echt haar kids zijn vind ik het topic op dit punt erover gaan, zo'n zaken post je niet

DBB at its worst :D

ik ga helemaal kapot hier..........:roflol:

Is die chick waus of niet.......wie plaatst nou een full pic van jezelf met je ex-man of vriend en waarom in hemelsnaam. Hoe sick ben je dan wel niet?

Tijd voor een bezoekje bij een psychiater.

Samenvatting aub ??? = karma

Momenteel bekijken: 63 (56 leden en 7 gasten) gebruikers dit onderwerp
The Xtralarge*, 515, AboveGod, Akira, bascross, Big-T, billiejoe, billyangel, Boscus, BRUTAAL, Bumfluff, calibre, cliko, Corleoné, cuda, cutler, Daan04, daan1988, Daster, DikkeTrip, el smurfo, Gatespaaier, gta4jwz, guardian, hatchet, helboy, Interwise, Isnogood, JzN, KaleHardloper, Keranos, Kevin364, Legendi, lorso, marjolein46, mc. chick, mhr team, Mikeh18, OneUp, PowerAnt, Pumped, Realist, remon v, rivelino, Rooke, sachin531, Shakawkaw, spierpijn, The Rock, Timmeeh, Tjooky, Tractortje, Voorarm, Yoshuba, ZoutZak

new record

Oeii, dat Marjo-niet-lijn dik is, oke. Maar die kinderen posten vind ik wel iets te ver gaan.

respect idd je moet wel lef hebben om deze foto te posten!

Het spijt me dat ik ooit heb gezegd dat ik met je wil daten, mijn excuus.

Verder fijne avond nog.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven