Eens.
Eens.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haar ex heeft zelf die foto op internet gezet
Maare leuk die rel, maar kindjes er bij betrekken is niet leuk.

Maar wat vind jij er nou van dat je vriendin afgeslacht word hier

Maar wat vind jij er nou van dat je vriendin afgeslacht word hier
Geweldig hoe DBB'ers roddelen als een stel vrouwen met een libelle in de hand![]()
Geweldig hoe DBB'ers roddelen als een stel vrouwen met een libelle in de hand![]()

O mijn god is superknuft haar vriendje?
Dit wordt steeds hilarischer............ik dacht al hoe weet die gast nou dat haar ex dat heeft gedaan.
@ superknurft --> Gast zoek een nieuwe chick je bent jong je gaat toch niet een oude tweede hands auto met bagage en veel deuken rijden terwijl je gewoon een nieuwe frisse kan uitzoeken?
Wat doe je jezelf aan?
Dit wordt steeds hilarischer............ik dacht al hoe weet die gast nou dat haar ex dat heeft gedaan.
@ superknurft --> Gast zoek een nieuwe chick je bent jong je gaat toch niet een oude tweede hands auto met bagage en veel deuken rijden terwijl je gewoon een nieuwe frisse kan uitzoeken?
Wat doe je jezelf aan?

Wat doe je jezelf aan?
inderdaad...heeft Loo je dan helemaal niets geleerd ?Eens man. Superknurft ziet er niet eens zo heel slecht uit. Gaat 'ie een dikke moeder met twee kinderen nemen. Schandalig. Denk eens na man.

Wat doe je jezelf aan?
Wat doe jij jezelf aan dat je je hier druk om maakt?![]()
Stil eens! Ik hoor een ridder! Hee het is de moraalridder!
http://forum.berryth.nl/uploads/augustus2008/20081115_012827_moraalridder.jpg
Het spijt me dat ik ooit heb gezegd dat ik met je wil daten, mijn excuus.
Verder fijne avond nog.

ik las net de post van ryu
wat zit er allemaal in die bolle kop van jou mayonaise