- Waardering
- 1.093
Ik ook tjooky.. ik ook.. ik vrees wel dat we in de minderheid zijn.![]()
Nee gek, I love me a fat chick
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook tjooky.. ik ook.. ik vrees wel dat we in de minderheid zijn.![]()

Wat is de overeenkomst tussen een oude renault 19 met airco en marjolein met een gezond verstand?
Zit er allebei niet standaard in maar het zou wel lekker wezen
Haha zodra je van die "grappen die niet grappig zijn" krijgt zoals "peoples" post.. dan komt het slotje eraan idd.

Ik merk hier best wel veel negatieve en kinderachtige reacties over marjolein, meerbepaald over haar lichaamsgewicht. 115kg is natuurlijk best wel veel voor iemand van 1.70m maar nu toch ook niet kollosaal.

WeekendWarrior
Dutch Bodybuilder
Geslacht: M
Spreek voor jezelf ofzo. Van alle DBB leden hier behoor jij toch wel tot de top 3 mislukkelingen, sniperX is je net voor.
Hou dit level van irritatie vol en je zult spoedig boven sniperx staan in mijn top 3 mislukkelingen lijstje.
En om over die eerste zin nog even commentaar te geven:
Jij geeft een ZEER grote bijdrage aan de retardedness van dit forum. Ga net als sniperx maar naar dat andere forum, hebben we rust.
Ik merk hier best wel veel negatieve en kinderachtige reacties over marjolein, meerbepaald over haar lichaamsgewicht. 115kg is natuurlijk best wel veel voor iemand van 1.70m maar nu toch ook niet kollosaal. 93kg is al iets beter, maar probeer en streef ernaar je vetpercentage tussen 15 en 25% te houden![]()
- t*ring man, je hebt dan een BMI van 40. Dan heb je morbide obesitas. Je kan mij veel vertellen, maar dan ben je echt ****ed up.Dat is echt wel ****ing kolossaal gast. Iemand van 1.70 hoort gewoon 55kg te wegen. 115kg niet kolossaal- t*ring man, je hebt dan een BMI van 40. Dan heb je morbide obesitas. Je kan mij veel vertellen, maar dan ben je echt ****ed up.

Ik merk hier best wel veel negatieve en kinderachtige reacties over marjolein, meerbepaald over haar lichaamsgewicht. 115kg is natuurlijk best wel veel voor iemand van 1.70m maar nu toch ook niet kollosaal. 93kg is al iets beter, maar probeer en streef ernaar je vetpercentage tussen 15 en 25% te houden![]()
right...
en de empire state building is eigenlijk ook niet zo hoog...

Ik ben DBB'ers geen enkele uitleg verschuldigd, vooral niet omdat er gewoon respectloos word gereageerd.
Ik ga gewoon lekker verder met trainen, en ik open soon mijn eigen logje waarin ik mijn progressie bij wil houden. SuperKnurft kan me erg goed helpen met mijn doel te bereiken.
Marjolein, out!
+1
Ik ben trouwens weer bij met lezen was net even gaan trainen potverdomme ik ga helemaal kapot hier
Wat een top topic! Het is net een aflevering van de tokkies maar dan de online DBB tokkies....

Hey jongens geef deze karmaslet eens karma heb ik weer een volle punt gehaald![]()