MuscleMeat

Marjolein46 haar foto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat is de overeenkomst tussen een oude renault 19 met airco en marjolein met een gezond verstand?

Zit er allebei niet standaard in maar het zou wel lekker wezen

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:haha::haha::haha::haha::haha:

Ik merk hier best wel veel negatieve en kinderachtige reacties over marjolein, meerbepaald over haar lichaamsgewicht. 115kg is natuurlijk best wel veel voor iemand van 1.70m maar nu toch ook niet kollosaal.

right...:rolleyes:

en de empire state building is eigenlijk ook niet zo hoog...

WrongAnswer.jpg

WeekendWarrior
Dutch Bodybuilder

Geslacht: M

Spreek voor jezelf ofzo. Van alle DBB leden hier behoor jij toch wel tot de top 3 mislukkelingen, sniperX is je net voor.
Hou dit level van irritatie vol en je zult spoedig boven sniperx staan in mijn top 3 mislukkelingen lijstje.

En om over die eerste zin nog even commentaar te geven:

Jij geeft een ZEER grote bijdrage aan de retardedness van dit forum. Ga net als sniperx maar naar dat andere forum, hebben we rust.

Hoewel ik vrij ambitieus ben geloof ik echt niet dat ik ooit irritanter dan sniperx kan worden. Maar toch bedankt dat je in me gelooft.

noem je mij kwantiteit? wtf dude!! :D

Tuurlijk. Geile Gijs schat ik zo'n 75 kilo tops, jij zit aan de 100+. Zie het als een compliment. Je bent iig geen fail BBer van 1.85 en nog geen 70 kg. Mn drollen wegen nog meer dan sniperx bijvoorbeeld, en die hebben minder commentaar.

Ik merk hier best wel veel negatieve en kinderachtige reacties over marjolein, meerbepaald over haar lichaamsgewicht. 115kg is natuurlijk best wel veel voor iemand van 1.70m maar nu toch ook niet kollosaal. 93kg is al iets beter, maar probeer en streef ernaar je vetpercentage tussen 15 en 25% te houden ;)

Dat is echt wel ****ing kolossaal gast. Iemand van 1.70 hoort gewoon 55kg te wegen. 115kg niet kolossaal :roflol: - t*ring man, je hebt dan een BMI van 40. Dan heb je morbide obesitas. Je kan mij veel vertellen, maar dan ben je echt ****ed up.

Dat is echt wel ****ing kolossaal gast. Iemand van 1.70 hoort gewoon 55kg te wegen. 115kg niet kolossaal :roflol: - t*ring man, je hebt dan een BMI van 40. Dan heb je morbide obesitas. Je kan mij veel vertellen, maar dan ben je echt ****ed up.

+1

Ik ben trouwens weer bij met lezen was net even gaan trainen potverdomme ik ga helemaal kapot hier :roflol:

Wat een top topic! Het is net een aflevering van de tokkies maar dan de online DBB tokkies....

Ik merk hier best wel veel negatieve en kinderachtige reacties over marjolein, meerbepaald over haar lichaamsgewicht. 115kg is natuurlijk best wel veel voor iemand van 1.70m maar nu toch ook niet kollosaal. 93kg is al iets beter, maar probeer en streef ernaar je vetpercentage tussen 15 en 25% te houden ;)

ik wil niemand beledigen maar 115kg bij 1.70 is gewoon kollosaal.. voor een meisje/vrouw hoort een gewicht van max 60kg, en misch 70kg mits gespierd.

Komt marjo ook nog met een reactie? Op msn heeft ze me ook geblokt, niet dat ik nu nog geinteresseerd ben maar toch.

Ik ben DBB'ers geen enkele uitleg verschuldigd, vooral niet omdat er gewoon respectloos word gereageerd.

Ik ga gewoon lekker verder met trainen, en ik open soon mijn eigen logje waarin ik mijn progressie bij wil houden. SuperKnurft kan me erg goed helpen met mijn doel te bereiken.

Marjolein, out!

denk het niet nee

Hey jongens geef deze karmaslet eens karma heb ik weer een volle punt gehaald:)
Yep yep Marjolein is here...

Momenteel bekijken: 24 (20 leden en 4 gasten) gebruikers dit onderwerp ,*, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,, ,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven