MuscleMeat

Marjolein46 haar foto

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, hier word ik niet vrolijk van....

iemand een samenvatting van dit vette topic?

Dik veel karma die je dan krijgt!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Momenteel bekijken: 49 (38 leden en 11 gasten) gebruikers dit onderwerp
zitzakken, Arconis, B2006, baksteen123, bikerbabe, BoTo, checksor, Craze, EJdH, EPK, g3rr3, Gallanjo, gti, H3LLRAIS3R, joost||, JzN, kaluro, Lenn, MichaelSmink, Mikeh18, Minotaures, pr!tcorr3tor, Rebel_x, rivelino+, Rob G, Scrat, Shivo, SuperKnurft+, teh maniac, tiger4evaH, uncLez, vennie, Vipo, Voorarm, wezz

+++

WeekendWarrior
Dutch Bodybuilder

Geslacht: M

Spreek voor jezelf ofzo. Van alle DBB leden hier behoor jij toch wel tot de top 3 mislukkelingen, sniperX is je net voor.
Hou dit level van irritatie vol en je zult spoedig boven sniperx staan in mijn top 3 mislukkelingen lijstje.

En om over die eerste zin nog even commentaar te geven:

Jij geeft een ZEER grote bijdrage aan de retardedness van dit forum. Ga net als sniperx maar naar dat andere forum, hebben we rust.

Wat heb ik er weer mee te maken? Ga jij liever naar dat vriendje Kyro van je die zegt uit engeland te komen maar geen eens engels kan :roflol:

Marjolijn het maakt niet uit hoor, grote t**ten zijn grote t**ten.

kan het niet wat vriendelijker allemaal tegen marjolein??
anders zien we morgen in de krant staan dat er iets voor de trein gesprongen is, niemand nog enig idee wat het was dat zo`n grootte puinhoop heeft kunnen veroorzaken.

denk dat niemand daar op zit te wachten, en zeker de ns niet :p

pff...dat is k*t als je in die trein zit....wrs zou het meteen als terroristische aanslag worden gezien...

haha oke foto is mss niet echt goed gelukt maar daar was ik volledig van de kaart
anders moeten jullie E -hero's ( chase & rooke)eens jullie kankerkop tonen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven