AndroidHealthClinic

Mark VS Gravity!

Bezoekers in dit topic

Goeiemorgen Japie :wave:, jij bent er ook al vroeg bij.

Doe ze nu nog met een rechte, ez is in december besteld maar nog steeds niet binnen ???. Die borst oefening lijkt me erg zwaar :zweet:.

Goeiemorgen Markie, inderdaad ochtend mens! ;) Je kunt dat principe op meer oefeningen toepassen, is lekkah!

Zit net even bij je foto's te kijken........:eek!::meal::heart:

Houdt van bodybuilding, koken + is erg knap = Perfecte vrouw :yarly:.

Ik had het niet beter kunnen verwoorden :thumbup:
 
:o

en nou weer trainen :whip:
 
Wordt voor mij ook de eerste keer, ben benieuwd hoe dat bevalt :D.
 
vandaag lekker die benen dood maken man
 
vandaag lekker die benen dood maken man

Zie je zo. Nog even kijken wat ik ga squatten vandaag:

optie 1: 3-2-1 100kg
optie 2: 3x5 90kg

Even kijken hoe het loopt. Voeding was deze week helaas erg crappy door de drukte met school :(.
 
Laatst bewerkt:
wanneer komt die ****ing vette benentraining op je log?
 
Wat de F**k doe ik mezelf aan training:

squat

3x 100kg (pr op reps)
2x 100kg (vpr)
1x 105kg PR!

frontsquat

2x6 60kg
1x8 60kg

stiff leg deadlift

10x90kg

En toen haalde ik het in mijn botte kop om nog een rondje van 5 km te gaan strompelen. En dat heb ik geweten ook, met tranen in mijn ogen, al bloed kotsend heb ik uiteindelijk de finish weten te halen. Het vreemde is dat het nog een nieuw record is ook 35 minuutjes, ipv de 40 van de vorige keer ???.

wanneer komt die ****ing vette benentraining op je log?

Hier dus, denk dat ik morgen overal spierpijn heb, zelfs in mijn hartspier. :D Maar ik ga er vanuit dat jij morgen ook je bed uit strompelt, sterke training hebben we weer neergezet :).
 
Laatst bewerkt:
Zo te lezen zijn je benen wel op nu ja :P
En blijkbaar zijn er meer die hier morgen strompelend o.a. ook moi :roflol: niet zulke dikke gewichten als die van jullie maar ga ook graag tot wanneer ik op ben o_O, zal aan jullie denken :P hahaha
 
Zo te lezen zijn je benen wel op nu ja :P
En blijkbaar zijn er meer die hier morgen strompelend o.a. ook moi :roflol: niet zulke dikke gewichten als die van jullie maar ga ook graag tot wanneer ik op ben o_O, zal aan jullie denken :P hahaha
That's the spirit!

Ik kan alle steun gebruiken, probeerde net van mijn stoel af te stappen en zakte bijna door mijn beentjes van de pijn :D. Jij ook succes met de spierpijn ;).
 
Laatst bewerkt:
Vraag me af hoeveel (negatieve) invloed cardio na zware benentraining heeft op herstel eerlijk gezegd...

Feli met je PR's trouwens ;)
 
Vraag me af hoeveel (negatieve) invloed cardio na zware benentraining heeft op herstel eerlijk gezegd...

Feli met je PR's trouwens ;)
Ik heb mezelf wijsgemaakt dat het onder actief herstel valt :D.
Thanks:).
 
Maar ik ga er vanuit dat jij morgen ook je bed uit strompelt, sterke training hebben we weer neergezet :).
hehe ja ik weet het wel zeker:D naja pijn is fijn en no pain no gain hé
hoop alleen dat ik morgen de koppeling nog 'rustig' op kan laten komen tijdens het lessen:rolleyes:

snel weer samen trainen man

laaater
 
hehe ja ik weet het wel zeker:D naja pijn is fijn en no pain no gain hé
hoop alleen dat ik morgen de koppeling nog 'rustig' op kan laten komen tijdens het lessen:rolleyes:

snel weer samen trainen man

laaater

Doe je voorzichtig, denk niet dat de rechter het excuus: "ik heb gister zwaar gesquat" voldoende vindt om de zaak te seponeren, wanneer je uitlegt waarom je die club padvinders plat reed.
 
Doe je voorzichtig, denk niet dat de rechter het excuus: "ik heb gister zwaar gesquat" voldoende vindt om de zaak te seponeren, wanneer je uitlegt waarom je die club padvinders plat reed.

:D

Mag je eerst voor gaan doen in de rechtszaal wat squatten is denk ik :p
 
Haha is dat de sniperx van dit forum? :roflol:?
 
The one and only, R.I.P. sniperx :sad:.
 
hahahahahhahah hoe kom je in godsnaam aan dat filmpje van onze kleiner sniper?
 
Back
Naar boven