Fitness Seller

Mark VS Gravity!

Bezoekers in dit topic

Nette training man, en die flys ga je inderdaad voelen als je ze nooit eerder (of een lange poos) niet gedaan hebt :D
 
Nette training man, en die flys ga je inderdaad voelen als je ze nooit eerder (of een lange poos) niet gedaan hebt :D

Ik voel een flinke spierpijn opkomen inderdaad :D.

Morgen komt mijn oude trainingsmaat weer eens meetrainen, dat wordt gezellig (en zeer waarschijnlijk ook flink afzien):). 130 kg deadlift op reps staat op de planning.
 
Hoe ging je 130kg deadlift Markie? ;)
 
Daar ben ik weer:

deadlift 5x130kg
goodmorning 2x12 60 kg
seated row 2x12 50 kg
lat pulldown 2x12 50kg
dumbbell row 1x12 42.5kg

+ mijn eerste keer cardio 5 km gelopen in 40 minuutjes. Conditie is nog verrassend goed :), liep precies dezelfde tijd vorig jaar toen ik nog 24 kg lichter was. Totaal niet buiten adem, alleen verzuren mijn onderbenen verschrikkelijk (slechte techniek + schoenen gok ik). Volgende keer dus nog een stuk harder lopen, zodat de intensiteit wat hoger wordt.

Hoe ging je 130kg deadlift Markie? ;)

5x dus, en het ging best lekker :).

Klein minpuntje, ik heb een gat in de vloer gemaakt met een iets te fanatiek negatieve fase op de 130kg deadlift :(.
 
Laatst bewerkt:
Klein minpuntje, ik heb een gat in de vloer gemaakt met een iets te fanatiek negatieve fase op de 130kg deadlift :(.

Haha lekker hardcore :wl:

Goeie training man, die lats ga je zeker wel voelen morgen! ;)
 
Haha lekker hardcore :wl:

Goeie training man, die lats ga je zeker wel voelen morgen! ;)

Laten we het hopen! Wordt sowieso uit bed kruipen, mijn kuiten + schenen zijn echt compleet kapot.
 
Goedemorgen,

Beetje normaal uit je bed weten te komen :P
Nice training gisteren! Maarruhh... gat in de vloer?, sportschool boos? :angstig: Lekker dat je je conditie hebt weten te houden! Maar de volgende keer let je dan wel wat meer op je techniek + betere schoenen? ;), dat is wel belangrijk...voor je het weet het je straks een blessure bij je knieën...dan word het geen < 130 kg DL :rolleyes:
Sterkte vandaag met de spierpijn :fire: :grinny:
 
Goedemorgen,

Beetje normaal uit je bed weten te komen :P

Het valt 100 % mee, gewoon vrolijk mijn bed uit kunnen springen. Verwacht later op de dag nog wel wat last te krijgen.

Nice training gisteren! Maarruhh... gat in de vloer?, sportschool boos? :angstig:

Homegym, dus dit kan ik zelf op gaan lossen :D.

Lekker dat je je conditie hebt weten te houden! Maar de volgende keer let je dan wel wat meer op je techniek + betere schoenen? ;), dat is wel belangrijk...voor je het weet het je straks een blessure bij je knieën...dan word het geen < 130 kg DL :rolleyes:
Sterkte vandaag met de spierpijn :fire: :grinny:

Moet daar inderdaad op gaan letten, mijn gewrichten krijgen een hoop te verdragen nu ik flink wat zwaarder ben geworden.

Gezellig dat je hier ook nog eens komt kijken :).
 
:fuu:!

Foto0166.jpg
 
WOW ****ed up zeg... bij je volgende gym maar een vloertje van beton storten XD
 
WOW ****ed up zeg... bij je volgende gym maar een vloertje van beton storten XD

:D, lijkt me een goed idee inderdaad. Gelukkig dat ik dit hok zelf gemaakt heb, en dat het niet de vloer van de zolder is ofzo, daar hadden mijn ouders vast niet om kunnen lachen :p
 
Het gat in de vloer is weer gefikst :), nu alleen nog even bedenken hoe ik het de volgende keer ga voorkomen. Heb een verschrikkelijke spierpijn in mijn onderrug (goodmornings hakken er flink in @12 reps).

Vanavond superdude training, biceps-triceps :rocker:.
 
Het gat in de vloer is weer gefikst :), nu alleen nog even bedenken hoe ik het de volgende keer ga voorkomen. Heb een verschrikkelijke spierpijn in mijn onderrug (goodmornings hakken er flink in @12 reps).

Vanavond superdude training, biceps-triceps :rocker:.

Zo snel al weer gefikst? doe je goed :thumbs:

Succes met je superdude training vanavond!!
 
je bent niet de enige die krom liep van de spierpijn na die rug training van dinsdag, mijn hamstrings onder en boven rug waren ook echt helemaal dood:P
(90kg deadlift 5x best goed voor deze ecto)
wanneer gaan we weer samen trainen marky?
 
Breezerboy training:

close grip bench 3x8 70kg (pr op reps)
dippen 4x5 bw
skull crusher 3x8 30 kg
1 setje rock and rolls (geloof ik???), wat inhoud: negatief = extension, positief
= close grip bench. Erg intensief, zeker een aanrader voor de dikke pomp :D.

Barbell curl 2x10 40 kg
incline dumbbell curl 2x10 17.5kg

Pfff een verschrikkelijke k*t dag op school (erg lang vooral) + flinke spierpijn in mijn onderrug en borst. Al met al mag ik over mijn training niet klagen :).

Zo snel al weer gefikst? doe je goed :thumbs:

Succes met je superdude training vanavond!!

Ja mijn homegym is natuurlijk prioriteit numero uno.

je bent niet de enige die krom liep van de spierpijn na die rug training van dinsdag, mijn hamstrings onder en boven rug waren ook echt helemaal dood:P
(90kg deadlift 5x best goed voor deze ecto)
wanneer gaan we weer samen trainen marky?

Wat had je verwacht :D, ooit wel eens een laffe training met mij meegemaakt? :D

Binnenkort weer lekker tentamens, dus genoeg tijd om samen te trainen.
 
Ahh k*t dat je zo'n lange dag school had, het weer was zo goed XD
Gelukkig wat eerder thuis...dus ook lekker kunnen fietsen naar de gym :D
Maarrr lente is coming...;)

Lekkere training hoor ;), suc6 met de spierpijn:P

Hé handige Harry die vloer heb je trouwens snel gefixt, hoe heb je dat gedaan dan..gewoon nieuwe spaanplaat neergelegd?
 
Ahh k*t dat je zo'n lange dag school had, het weer was zo goed XD
Gelukkig wat eerder thuis...dus ook lekker kunnen fietsen naar de gym :D
Maarrr lente is coming...;)
:cheer: jeeej lente :cheer:


Lekkere training hoor ;), suc6 met de spierpijn:P
Thanks :).

Hé handige Harry die vloer heb je trouwens snel gefixt, hoe heb je dat gedaan dan..gewoon nieuwe spaanplaat neergelegd?

Jup gewoon een deel van de splaanplaat eruit gezaagd en een nieuw stuk op maat gezaagd en erin gezet.
 
Goeie superdude training, en die rock and rolls ken ik wel. Doe jij ze met een rechte of EZ bar? ;)
Je kunt trouwens hetzelfde principe ook toepassen op dumbbell presses, en flys. Positief press, negatief fly.. ook een goeie chest burner!
 
Laatst bewerkt:
Goeie superdude training, en die rock and rolls ken ik wel. Doe jij ze met een rechte of EZ bar? ;)
Je kunt trouwens hetzelfde principe ook toepassen op dumbbell presses, en flys. Positief press, negatief fly.. ook een goeie chest burner!

Goeiemorgen Japie :wave:, jij bent er ook al vroeg bij.

Doe ze nu nog met een rechte, ez is in december besteld maar nog steeds niet binnen ???. Die borst oefening lijkt me erg zwaar :zweet:.
 
Ahh k*t dat je zo'n lange dag school had, het weer was zo goed XD
Gelukkig wat eerder thuis...dus ook lekker kunnen fietsen naar de gym :D
Maarrr lente is coming...;)

Lekkere training hoor ;), suc6 met de spierpijn:P

Hé handige Harry die vloer heb je trouwens snel gefixt, hoe heb je dat gedaan dan..gewoon nieuwe spaanplaat neergelegd?

Zit net even bij je foto's te kijken........:eek!::meal::heart:

Houdt van bodybuilding, koken + is erg knap = Perfecte vrouw :yarly:.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven