AndroidHealthClinic

Mark VS Gravity!

Bezoekers in dit topic

juist:P
aanstaande maandag weer samen trainen?
 
Daar bel ik dan nog wel over, even kijken hoe ik met school zit.
 
Zo dadelijk eens ochtend cardio (voor het ontbijt) uitproberen. Ik ben benieuwd hoe dat bevalt. Het is in ieder geval wat koeler, en daar houd ik wel van.
 
Nou suc6...liever jij vóór het ontbijt dan ik :p ;)
Wat staat er voorn cardio op de planning?
 
Ik zal maar weer eens een rondje gaan rennen, dat is altijd wel fijn 's morgens, dan wordt de natuur wakker (woon buitenaf). Wie weet kom ik nog wel een ree of ander mooi beest tegen.
 
Dat zou nice zijn, jij woont zo te horen ook dicht bij het bos :) :heart:
 
Daar ben ik weer, net een vrijwel perfect rondje gelopen. Amper verzuring, lekkere snelheid, en dus een nieuw pr 30 minuutjes op de 5 km. :cheer:

Dat zou nice zijn, jij woont zo te horen ook dicht bij het bos :) :heart:

Na de omheining van mijn tuin komt er direct een (mini) bos inderdaad :).
 
dat jij na die benentraining van vrijdag nu gaat hardlopen wdf man:eek:
ik kan nog steeds echt amper lopen:p
wel netjes van die tijd trouwens
 
dat jij na die benentraining van vrijdag nu gaat hardlopen wdf man:eek:
ik kan nog steeds echt amper lopen:p
wel netjes van die tijd trouwens

Tsja je bent hardcore of niet :lol:, misschien dat die cardio na de beentraining toch het herstel heeft bevorderd. Al moet ik er ook nog niet aan denken om nu weer te gaan squatten. Conditie valt echt totaal niet tegen, deze week van 40 > 30 minuten gegaan op de 5 km. Verwacht eigenlijk niet dat ik nog veel sneller kan.
 
Laatst bewerkt:
5 km in 30 minuten is best snel hoor en ik weet zeker dat je nog veel sneller kunt. Hardloopschoenen kopen is ook verstandig, mits je je enkels e.d. niet wil gaan vernken.

Ik liep in januari nog de 5 km in 19.11 minuten :D
 
5 km in 30 minuten is best snel hoor en ik weet zeker dat je nog veel sneller kunt. Hardloopschoenen kopen is ook verstandig, mits je je enkels e.d. niet wil gaan vernken.

Ik liep in januari nog de 5 km in 19.11 minuten :D

Moet inderdaad eens fatsoenlijke hardloopschoentjes kopen inderdaad, zat te denken aan een paar overjarige adidas ofzo.
Over die 30 minuten was ik zelf ook wel tevreden, zeker omdat dit pas de 3de keer was dat ik uberhaupt aan cardio deed. Heb van mezelf in de winter een vrij passieve levensstijl, de laatste keer dat ik hardliep is al minstens 10 maanden geleden. In de zomer wil ik nog wel eens een potje voetballen, en ik zwem dan bijna iedere dag.

Doel is binnen een paar weken/maanden onder de 25 minuten te lopen trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Hmm als dit je 3e keer nog maar is loop je misschien binnen een maand al wel onder de 25 minuten. Vooral in 't begin gaat het hard met de tijden.
 
durf te wedden dat hij elke dag dit forum nog leest

sja... of hij heeft een kloontje gemaakt en is nu 30 kilo aangekomen, puur spiermassa :eek: wahahaha :roflol:
 
Tussenstand cut (week1)

92 -> 90 kg
Vet % 19 -> 18
taille 92 -> 90

Vetpercentage meet ik zelf met een crappie meettang, dus het is verre van accuraat. Maar ja beter iets dan niets zullen we maar denken. Ben deze week flink wat vocht/darm en maag inhoud kwijt geraakt, vage omtrek van mijn abs begint nu weer zichtbaar te worden :).

Al met al niet ontevreden. Had het afgelopen week verschrikkelijk druk, dus voeding en rust waren verre van optimaal. Komende week hoop ik weer te gaan knallen. Helaas heb ik vandaag met hardlopen mijn knie wat overbelast :(, hopen dat het morgen weer weg is.

Morgen borst training :).
 
Back
Naar boven