XXL Nutrition

Mark VS Gravity!

Bezoekers in dit topic

Bedankt voor de tip, dat is misschien wel een idee :thumbs:. Komende week ga ik sowieso mijn knie zoveel mogelijk rust gunnen, maar misschien dat ik de week erna wel ga zwemmen dan.

En oja, welkom in mijn log! :)

thanks;) leuk logje heb je!
 
Plotseling toch nog plannen gemaakt voor morgen. Ik ga namelijk samen met mijn vader naar de Visma, de grootste hengelsportbeurs van europa (als ik het affiche mag geloven :D). Een jaarlijks vader en zoon mannentripje bij mij thuis, altijd gezellig :).
Helaas zal mijn knie dus niet de geplande rust krijgen, maar ik denk niet dat het erg veel kwaad kan.
 
Zolang je niet gaat squatten op de hengelbeurs denk ik dat het wel goed komt met die knie ;)

Veel plezier morgen!
 
Zoo ben jij elke zondag zo vroeg wakker? Iig een fijne dag vandaag, niet squatten met 30 hengels op je rug he? :P
 
Zoo ben jij elke zondag zo vroeg wakker? Iig een fijne dag vandaag, niet squatten met 30 hengels op je rug he? :P

Jazeker, ben een ochtend mens. Vooral met vissen kun je dan een flink voordeel hebben.

Verder een hartstikke leuke dag gehad vandaag, gelukkig niet erg veel last van mij knie :).
 
Helaas geen keus, dus weer een superdude training:

close grip bench: 10 8 5 X 70kg (pr op reps)
dippen 10-8-7 bw (pr op reps)
skull crushers 10-7 (pr op reps)

barbell curl 10-6-7 40kg

Training ging lekker, misschien omdat ik me de afgelopen dagen vrij passief heb moeten gedragen. Het kan ook komen omdat ik triceps deze week eerder getraind heb dan borst (hoewel daar normaal wel 3 dagen tussen zitten).

De rest van de week weet ik nog niet wat ik ga doen qua training. Waarschijnlijk wordt het donderdag weer biceps/triceps en neem ik de rest van de week vrij.
 
Laatst bewerkt:
:sd:

Lekkere training weer hoor, mooie pr's ook :) Ben je al naar iets van een fysio geweest ofzo met je knie dan?
 
:sd:

Lekkere training weer hoor, mooie pr's ook :) Ben je al naar iets van een fysio geweest ofzo met je knie dan?

Thanks. Ben nog niet naar de dokter of fysio geweest, bij de dokter ben ik sowieso pas 2 keer in mijn leven geweest, bij de fysio nog nooit. Ik ben zo iemand die gewoon net zo lang wacht tot zijn been zwart wordt en er bijna afvalt voordat hij eindelijk eens hulp gaat zoeken :D.

Maar nu even zonder gein, het woord blessure klinkt misschien iets erger dan het in werkelijkheid is. Tijdens het normale leven heb ik er eigenlijk vrijwel geen last van, en ik heb ook het idee dat het deze week nog over is :).
 
Hmm misschien een beetje overbelast dan?

Beter trouwens dat je er nog maar 2 x bent geweest, ik dit jaar alleen al 4 x :cry:
 
Gewoon wat overbelast waarschijnlijk inderdaad.

4 keer is al wel vaak zeg, zwaarder squatten jij! Dat voorkomt ziektes, al denk ik niet dat het veel kan doen aan tussenschotjes :D (want daar ging het om neem ik aan?).
 
Haha ik zal eens vragen of dat een goed medicijn is tegen huidinfecties, misschien knappen al die plekken dan opeens wel spontaan open, zal de gymeigenaar blij mee zijn :D
 
Haha ik zal eens vragen of dat een goed medicijn is tegen huidinfecties, misschien knappen al die plekken dan opeens wel spontaan open, zal de gymeigenaar blij mee zijn :D

Brrrr huidinfectie, dat klinkt niet erg gezellig.
 
Lekkere superdude training, zomaar brutaal werksetjes met 70kg CG bankdrukken!
 
Net (half) getraind:

dumbbell shoulder press: 8-6 X 27.5 kg
side raises 3x10 ?? (zal iets van 12 kg geweest zijn)

close grip bench 6x75 kg

Toen schoot er een steek van mijn onderarm tot aan mijn schouders, en had ik het helemaal gehad. Hoewel de gewichten wel okee waren, had ik er totaal geen gevoel bij vandaag. Doortrainen had dus ook geen zin meer, erg klote, maarja shit happens......:(

Tevens mijn laatste training deze week, mijn lichaam heeft er echt geen zin meer in :mad:, mijn hoofd natuurlijk wel.
 
Laatst bewerkt:
Volgende training gaat weer beter :thumbs:
 
Back
Naar boven