AndroidHealthClinic

Mark VS Gravity!

Bezoekers in dit topic

Top dat je knie al opknapt, meestal duurt dat veel langer. Hopelijk snel weer squatten en je test niveau omhoog krikken :thumbs:
 
Heb zeker wel weer zin om wat te squatten inderdaad, maar het gaat me vooral om de cardio. Cutten zonder cardio is nogal uhmm.........cut.
 
gozer leef je nog?
wat lees ik nou allemaal is je lichaam aan het aftakelen?:P

volgende week weer keertje samen trainen hé
 
Neem ff je rust, je lichaam is blijkbaar duidelijk aan het protesteren...soms is het niet erg even echt rust te nemen om helemaal te herstellen. Beter daarna weer met volle moed en een goed hersteld lichaam knallen dan door gaan en zo steeds beetje bij beetje meer klachten te krijgen totdat je een chronische blessure hebt :(.

Beterschap :aai:
 
gozer leef je nog?
wat lees ik nou allemaal is je lichaam aan het aftakelen?:P

volgende week weer keertje samen trainen hé
Ja man, die oude botten van mij willen niet meer :roflol:. Weet nog niet of ik volgende week ga trainen, je hoort het wel.

Neem ff je rust, je lichaam is blijkbaar duidelijk aan het protesteren...soms is het niet erg even echt rust te nemen om helemaal te herstellen. Beter daarna weer met volle moed en een goed hersteld lichaam knallen dan door gaan en zo steeds beetje bij beetje meer klachten te krijgen totdat je een chronische blessure hebt :(.

Beterschap :aai:

Klopt helemaal, heb deze week dan ook amper getraind, maar hoop er toch stiekem op dat ik volgende week weer kan beginnen.

Thanks, :kiss:
 
Even een kleine blessure update:

Mijn knie is weer bijna zo goed als nieuw :woot:. Houd voor de zekerheid nog maar een weekje rust met mijn lowerbody, dus ook nog even geen cardio.
 
:woot:

doe nog maar even rustig aan en dan is het straks 100x dubbel :woot::lifter:
 
:hello: Goeiemorgen,

Inderdaad nog eventjes rustig aan, 1 verkeerde beweging en het is weer net zo hard terug waarschijnlijk. Komende week dus nog even totale rust, de week erna rustige cardio, de week daarna lichte beentraining. Dat is voor nu even het plan.
 
Goed zo ;)... maarruh niet te veel paaseieren eten hé ;)
 
Houd gelukkig niet zo van chocolade, maar pasen betekent wel onbeperkt gekookte eieren eten :meal:.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Eindelijk weer eens een training:

bench:
7x80
4x80 (verkeerde grip, te veel triceps :roflol:)
12x70

incline bench: (was minimaal 3 maanden geleden dat ik deze voor het laatst deed)
10x60
8x60
7x60
5x60

fly's:
12x17.5
8x17.5

skull crusher
14x30 (pr op reps)
8x30

Heerlijk, eindelijk weer eens echt kunnen trainen (was dik twee weken geleden). Doel was blessure vrij trainen, en dus wat meer volume en heel wat minder rust dan normaal. Al met al erg tevreden :D.
 
Laatst bewerkt:
Het werd hier inderdaad al te rustig ;)
Mooie training neergezet, en meteen een rep PR.. Mark is back in town!
 
Lats 'n traps:

bor:

3x10 70

lat pulldown:

2x12 50

seated row:

2x12 50

dumbbell row:

10x 42.5

barbell shrug:

10x90
2x12 100

2 weken geen lats getraind, dus het viel niet tegen.
 
Valt zeker niet tegen, heel netjes hoor! :thumbs:

Heb je nu ook meer spierpijn na twee weken 'niet' getraind te hebben?
 
Valt zeker niet tegen, heel netjes hoor! :thumbs:

Heb je nu ook meer spierpijn na twee weken 'niet' getraind te hebben?

Dat kun je wel stellen, had vandaag zelfs spierpijn in mijn hamstrings, terwijl ik gister borst getraind heb :roflol:.
 
Hoewel ik net doe of ik split train, weet ik zelfs van isolatie oefeningen een fullbody workout te maken :lol:.
 
Ik zie dat je al een tijdje geen rippetoe meer aan het doen bent, hoe komt het?

Ik zag ook dat je een barbarian multi-bench hebt, waarom bevalt die je niet? Zijn de scharnieren dan zo slecht? Het is toch voordelig om het voordeelpakket te kopen bij FS?
 
Back
Naar boven