XXL Nutrition

Marvin's Log

ey dude al sth besteld, read my lips daar ga je van groeien!

Ik heb marvin net gesproken, en het is geen geintje ouwes

yeah hij is wel vastbesloten.
marv dbol rond 30-40 per dag slikken. als je gaat kuren. eventueel hcg achter de hand voor krimpende ballen of al gewoon meteen zetten zodat het niet gebeurd. enige nadeel is dat als je het mixt gekoeld bewaard moet worden. je zal maybe wat meer haargroei krijgen.. maar dat zou bij jou niet meer opvallen XD

maybe optie om voor de zomer eerst anavar kuurtje te doen om nog wat verder terug te cutten? kan je gewoon slikken en is wat makkelijker te verbergen dan injects. en misschien haal je dan het beoogde effect van het droog zijn, het sixpack, en de definitie van de spieren.

Laatst bewerkt:
yeah hij is wel vastbesloten.
marv dbol rond 30-40 per dag slikken. als je gaat kuren. eventueel hcg achter de hand voor krimpende ballen of al gewoon meteen zetten zodat het niet gebeurd. enige nadeel is dat als je het mixt gekoeld bewaard moet worden. je zal maybe wat meer haargroei krijgen.. maar dat zou bij jou niet meer opvallen XD

maybe optie om voor de zomer eerst anavar kuurtje te doen om nog wat verder terug te cutten? kan je gewoon slikken en is wat makkelijker te verbergen dan injects. en misschien haal je dan het beoogde effect van het droog zijn, het sixpack, en de definitie van de spieren.

Inderdaad, of een hcg only kuurtje (3000iu/dag) + 20mg dbol nakuur, lijkt me een uitstekende optie

Marvin als je hier serieus over bent dan is het niet bepaald slim van je om dit op internet te zetten.

Marvin is zeker nog werken ?

Marvin als je hier serieus over bent dan is het niet bepaald slim van je om dit op internet te zetten.
verklaar ja nader?
ik bedoel stel ik zou zodra ik ouder ben willen gaan kuren, en wedstrijden doen (waar ik nu al plannen over heb, maar wel natural) dan is het toch van zelf sprekend dan mensen het op DBB komen te weten.
(tenzij je het gewoon voor je zelf houd, en iedereen voor de gek houd)

kuren is imo geen schande, hoewel ik nu nog wel een (lange) tijd natural zal blijven!
(tenzij ronniej ook gaat kuren, ik moet hem bij houden:sd: )

Inderdaad, of een hcg only kuurtje (3000iu/dag) + 20mg dbol nakuur, lijkt me een uitstekende optie

hcg only zit je alsnog weer met je naalden en is 3000iu per dag niet beetje veel? ivm beschadiging van de leydig cellen?

dacht dat 500iu per week of om de week op preventieve basis al genoeg was (verschilt per persoon) en denk dat anavar kwa prijs en prestatie hcg wel verslaat betreft afvallen.

marvin was 6 uur klaar met werken XD is nu dus eten.. en kwart over 7 stapt hij bij me in de auto opweg naar de sportschool.

verklaar ja nader?
ik bedoel stel ik zou zodra ik ouder ben willen gaan kuren, en wedstrijden doen (waar ik nu al plannen over heb, maar wel natural) dan is het toch van zelf sprekend dan mensen het op DBB komen te weten.
(tenzij je het gewoon voor je zelf houd, en iedereen voor de gek houd)

kuren is imo geen schande, hoewel ik nu nog wel een (lange) tijd natural zal blijven!
(tenzij ronniej ook gaat kuren, ik moet hem bij houden:sd: )
Lol ik heb het over mensen IRL. Denk niet dat hij het leuk gaat vinden als dat eenmaal rondgaat als een brandend vuurtje.

Lol ik heb het over mensen IRL. Denk niet dat hij het leuk gaat vinden als dat eenmaal rondgaat als een brandend vuurtje.
van die kant heb je wel gelijk, veel mensen snappen zowiezo niet hoe hard jemoet werken voor een goed fysiek.
mensen denken zodra je een goed fysiek hebt dat je al kuurt, en shakes(:roflol:) gebruikt???
als je dan ook nog 'echt' gaat kuren, word het hellemaal hilarisch

denk dat er weinig mensen die hij irl kent hier op ddb zitten, en ik houd me mond verder wel, wist al ffkes van zijn plannen. en dan nog, boeiend wat andere denken jij gaat voor een bepaald doel, een bepaalde visie. een fysiek waar je trots op bent. elke pro spuit zowat. iedereen weet het en de mensen die deze levensstyle waarderen en uitoefenen begrijpen het.. mensen die het niet doen zien het als een sport. en denken meteen dat je dan een jay cutler of een greg valentino word als je over bodybuilding begint. enige wat outsiders over as "weten" is dat het illegaal is, je spier die je opbouwt maar tijdelijk zijn?, en je leuter krimpt.. maar de meeste hier weten wel beter denk ik. en dat a.a.s. veel dicipline en mentaal veel van je eist nog meer dan velen denken.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven