- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Best logisch als je er vanuit gaat dat je elke log serieus moet nemen![]()
Ik heb marvin net gesproken, en het is geen geintje ouwes
yeah hij is wel vastbesloten.
marv dbol rond 30-40 per dag slikken. als je gaat kuren. eventueel hcg achter de hand voor krimpende ballen of al gewoon meteen zetten zodat het niet gebeurd. enige nadeel is dat als je het mixt gekoeld bewaard moet worden. je zal maybe wat meer haargroei krijgen.. maar dat zou bij jou niet meer opvallen XD
maybe optie om voor de zomer eerst anavar kuurtje te doen om nog wat verder terug te cutten? kan je gewoon slikken en is wat makkelijker te verbergen dan injects. en misschien haal je dan het beoogde effect van het droog zijn, het sixpack, en de definitie van de spieren.
Er zijn hier zoveel gasten die kuren en gewoon met hun kop op dbb staan...Marvin als je hier serieus over bent dan is het niet bepaald slim van je om dit op internet te zetten.
Ja maar blijkbaar wil Marvin het geheim houden.Er zijn hier zoveel gasten die kuren en gewoon met hun kop op dbb staan...
!
verklaar ja nader?Marvin als je hier serieus over bent dan is het niet bepaald slim van je om dit op internet te zetten.
)Hij begon er zelf over!
Ik weet niet wat ik moet geloven, gelukkig maar. I love grijze zone![]()

Inderdaad, of een hcg only kuurtje (3000iu/dag) + 20mg dbol nakuur, lijkt me een uitstekende optie
(tenzij ronniej ook gaat kuren, ik moet hem bij houden)
!
Lol ik heb het over mensen IRL. Denk niet dat hij het leuk gaat vinden als dat eenmaal rondgaat als een brandend vuurtje.verklaar ja nader?
ik bedoel stel ik zou zodra ik ouder ben willen gaan kuren, en wedstrijden doen (waar ik nu al plannen over heb, maar wel natural) dan is het toch van zelf sprekend dan mensen het op DBB komen te weten.
(tenzij je het gewoon voor je zelf houd, en iedereen voor de gek houd)
kuren is imo geen schande, hoewel ik nu nog wel een (lange) tijd natural zal blijven!
(tenzij ronniej ook gaat kuren, ik moet hem bij houden)
van die kant heb je wel gelijk, veel mensen snappen zowiezo niet hoe hard jemoet werken voor een goed fysiek.Lol ik heb het over mensen IRL. Denk niet dat hij het leuk gaat vinden als dat eenmaal rondgaat als een brandend vuurtje.
) gebruikt