HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik krijg het van de begeleiding, juiste dosis en tijdstip. dus dat kan niet verkeerd gaan.Hoop dat je nu niet teveel medicatie gebruikt, voorgeschreven hebt gekregen
ik kijk veel series daardoor wordt ik rustig. lezen kan ik niet helaas. maar bedankt voor de tip.Misschien ook een hobby naast het sporten zoeken, iets rustigs waardoor je wel bezig bent maar ook kunt herstellen van het sporten.
O jongen, doe wel voorzichtig met jezelf! Ik had al eerder begrepen dat het af en toe niet goed gaat met je, maar gewoon rustig aan doen. Ik hoop dat je die balans weer vindt.omdat ik echt al 10 jaar lang af te vallen en van alles tot het extreme aan toe en duizenden dieeten.
ik val wel goed af op zware interval trainingen en dat heb ik de laaste maanden veelste veel gedaan waardoor ik manisch ben geworden door een trigger van de extreme maatregelen. ik zat vandaag bijna in de crisis en ben op de grond gevallen en tegen een hart aanval. door de goede begeleiding ben ik nu weer iets rustiger, medicatie is flink opgehoogd het zat al op maxium dosis. Dus we beginnen voor de 1000 x opnieuw met balans vinden en gezond te blijven en hellemaal uit het gekkenhuis te blijven. >> Maar we geven nooit op!!!. (ik typ dit niet om stoer te doen maar ik moet het ergens kwijt.)