Fitness Seller

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.501
morgen benen/calves/buikspieren helaas nog niet squaten maar dan ga ik wel wat zwaarder op de legpresses.
wel weer zin ik ga ook meer volume toepassen. indien ik geen kniepijn heb ga ik zaterdag of zondag nogmaals benen trainen even kijken hoe het gaat.

• #2.502
vroeg gaan slapen dus ook weer vroeg wakker , even opstarten en dan schoonmaken.
om 7 uur naar the gym :D

• #2.503
legs+calves +

=> Ik kan nog niet diep zakken i.v. knie dus short rom

- hamstring legpress met hakken

- warmup 15x120 (twee benen) 15x140
- one leg > 8x100 - 6x120 - 6x130

- quad focus legpress

- warmup 15x160 (twee benen)
- one leg > 8x110 > 6x120 > 6x130

- Legextensions ook kort rom
- ladder up > 20x65 > 20x75 > 10x95x2

- legcurl was hele tijd bezet overgeslagen

- adductors 3x15x125

- calves on lp giantset 100x100 (elke dag)

> buikspieren doe ik straks thuis.
> ik ga vanmiddag/vanavond en grote wandeling maken. 10km+

ZATERDAG toch licht benen oefeningen compound uit proberen en perfect form als dat lukt

Laatst bewerkt:
  • #2.504
shape gaat echt goed. stuk droger als 2 maanden geleden. krijg ook mooie chest door zware fly's
gewicht is 118,4 kg
van het zomer minimaal 110 kg dan ben al te vreden. dan weer clean bulk en dan weer cutten.
:D

shape gaat echt goed. stuk droger als 2 maanden geleden. krijg ook mooie chest door zware fly's
gewicht is 118,4 kg
van het zomer minimaal 110 kg dan ben al te vreden. dan weer clean bulk en dan weer cutten.
:D
Ik krijg ook de indruk dat zware flys goed werken. Had ze tot voor kort alleen vrij licht, rond de 20kg, gedaan.

• #2.506
vandaag even tot rust komen quiltity time met veel lekkere cheats. morgen weer low carb day
morgen schouders andere programma als anders meer voor spiergroei dan kracht.
:)

Laatst bewerkt:
  • #2.507
schouders

- hanging side delt cable fly;

- 30x5 > 20x10 > 10x15 > 6x17.5 > 5x21kg

- Front cable raises;

- 12x10 > 6x15 > 5x17.5 > ds 20x7.5 > ds 30x5

- rear delt cable fly;

- 10x10 > 2x6x15 > ds 15x7.5 > ds 30x5

- db rear delt kickback giansets
2x30x18

- Seated smith shoulder press 80 gr;

- 20x60 > 10x80> 8x90 > 5x110 (PR) ds 20x60

- LU Raises uitproberen 3x15x10

=> Goede training :D 8+

=> EDIT: planning voor deze week is vandaag stukje internval medium fietsen.
=> Vanavond even stukje wandelen
-> Morgen armen zin in :) en interval hellinglopen ook medium
=> Zondag onderamen / brachialis / en grip traininig

Laatst bewerkt:
  • #2.508
15 km medium sprint inteval 30 sec rust tussen sprint tot 32 kmpu(had nog veel over)
ik kan ook beter door mijn neus ademen merk wel weer lichte vooruitgang ondank de vele downers.

• #2.511
Morgen biceps+triceps even weer wat andere oefeningen en reps hanteren.
Ik heb rechter arm nog wel last van triceps dus ik ga niet te laag in reps.
Maar ik vindt armen training het leukste samen met rug+borst.

• #2.514
morgen armen i.p.v vandaag. zondag legs 2e training sessie

Laatst bewerkt:
  • #2.515
17 km gefietst tegen de koud wind in. morgen iets verder.
=> morgen is de bedoeling weer eens 50 km te fietsen met pauzes even kijken hoe ik kwa conditie toch voorruit ga.

Laatst bewerkt:
  • #2.516
Ik ga een tussenweg uitproberen kracht+massa dus 6-15 reps en voor mass 3-5 herhalingen voor kracht :) . 1rm doe ik heel af en toe om de programmering daarop aan te passen. dus je kunt het meer powerbuilding noemen. af en toe ook een deload week want dat voelt goed voor mijn pijntjes in schouder/traps/hamstring/knie.

morgen even speleen met JM press en close press is al maanden geleden hopelijk gaat oke mijn triceps/schouders.
dips - > sla ik even over ik weet dat het een goede massa bouwer is nu nog te gevoelig. ( ADEPT > OVERCOME)

Laatst bewerkt:
  • #2.517
ik heb de laatste jaren een pieptoon met ademhaling, net bij de dokter geweest en ik beginnende COPD heeft mijn moeder ook. Het enigste wat je kan doen is elke dag training. Stoppen wil ik graag maar ik nu gestopt ben met alcohol en wiet , teveel bij elkaar. Dus ik ga over een paar maanden proberen te stoppen. Volgend jaar iig longonderzoek bij ziekenhuis in zwolle met begeleiding van het ziekenhuis om te stoppen met roken. ik probeer iig nu zo min mogelijk te roken.

Ik voel mijzelf zo'n tikkende tijdbom, daarom leeft ik dag per dag!>
:)

Laatst bewerkt:
  • #2.518
ik heb een winter fietspak gekocht met 50% nu alleen nog theromokleding en dan ben ik winter "proof"
ik ga welke dage fietsen ; weer of geen weer ik moet minimaal 20 km per dag halen.
het lieft lange afstanden maar mijn conditie laat het afweten door de medcijnen.
morgen wel geplaned 50 km ik ga het later nog na rekenen..

ik heb de laatste jaren een pieptoon met ademhaling, net bij de dokter geweest en ik beginnende COPD heeft mijn moeder ook. Het enigste wat je kan doen is elke dag training. Stoppen wil ik graag maar ik nu gestopt ben met alcohol en wiet , teveel bij elkaar. Dus ik ga over een paar maanden proberen te stoppen. Volgend jaar iig longonderzoek bij ziekenhuis in zwolle met begeleiding van het ziekenhuis om te stoppen met roken. ik probeer iig nu zo min mogelijk te roken. :)
Ik heb ook copd en heb na mijn krachtsporttijd (1977-1984) tientallen jaren toch vrij succesvol aan marathonschaatsen, wielrennen en mountainbiken gedaan, in wedstrijdverband. Kreeg echter steeds meer last van hoesten en kon op mijn 56ste vrij abrupt niet meer aan wedstijden of zelfs clubtrainingen meedoen. Meteen gestopt, ondanks dat ik net een speciale mountainbike in elkaar had gezet om aan het NK strandracen mee te kunnen doen. Ben toen maar weer gaan bodybuilden. Kwam er recent achter dat flink doorfietsen op de racefiets of mountainbike toch nog lukt, doelen beetje bijgesteld (geen doelen).

Stoppen met roken is inderdaad het handigste.

ik heb een winter fietspak gekocht met 50% nu alleen nog theromokleding en dan ben ik winter "proof"
ik ga welke dage fietsen ; weer of geen weer ik moet minimaal 20 km per dag halen.
het lieft lange afstanden maar mijn conditie laat het afweten door de medcijnen.
morgen wel geplaned 50 km ik ga het later nog na rekenen..
En regelmatig fietsen!

Terug
Naar boven