HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik krijg ook de indruk dat zware flys goed werken. Had ze tot voor kort alleen vrij licht, rond de 20kg, gedaan.shape gaat echt goed. stuk droger als 2 maanden geleden. krijg ook mooie chest door zware fly's
gewicht is 118,4 kg
van het zomer minimaal 110 kg dan ben al te vreden. dan weer clean bulk en dan weer cutten.
![]()
8+
en interval hellinglopen ook mediumGoed om te lezen dat het wat beter met je gaat.15 km medium sprint inteval 30 sec rust tussen sprint tot 32 kmpu(had nog veel over)
ik kan ook beter door mijn neus ademen merk wel weer lichte vooruitgang ondank de vele downers.
Thanks. elke dag weer iets beter. ik geef ook nooit op hoor, zit in mijn genen.

. 1rm doe ik heel af en toe om de programmering daarop aan te passen. dus je kunt het meer powerbuilding noemen. af en toe ook een deload week want dat voelt goed voor mijn pijntjes in schouder/traps/hamstring/knie.
Ik heb ook copd en heb na mijn krachtsporttijd (1977-1984) tientallen jaren toch vrij succesvol aan marathonschaatsen, wielrennen en mountainbiken gedaan, in wedstrijdverband. Kreeg echter steeds meer last van hoesten en kon op mijn 56ste vrij abrupt niet meer aan wedstijden of zelfs clubtrainingen meedoen. Meteen gestopt, ondanks dat ik net een speciale mountainbike in elkaar had gezet om aan het NK strandracen mee te kunnen doen. Ben toen maar weer gaan bodybuilden. Kwam er recent achter dat flink doorfietsen op de racefiets of mountainbike toch nog lukt, doelen beetje bijgesteld (geen doelen).ik heb de laatste jaren een pieptoon met ademhaling, net bij de dokter geweest en ik beginnende COPD heeft mijn moeder ook. Het enigste wat je kan doen is elke dag training. Stoppen wil ik graag maar ik nu gestopt ben met alcohol en wiet , teveel bij elkaar. Dus ik ga over een paar maanden proberen te stoppen. Volgend jaar iig longonderzoek bij ziekenhuis in zwolle met begeleiding van het ziekenhuis om te stoppen met roken. ik probeer iig nu zo min mogelijk te roken.![]()
En regelmatig fietsen!ik heb een winter fietspak gekocht met 50% nu alleen nog theromokleding en dan ben ik winter "proof"
ik ga welke dage fietsen ; weer of geen weer ik moet minimaal 20 km per dag halen.
het lieft lange afstanden maar mijn conditie laat het afweten door de medcijnen.
morgen wel geplaned 50 km ik ga het later nog na rekenen..