Fitness Seller

Mass Confusion

Bezoekers in dit topic

Blegh, ik ben ziek , heb ik altijd als ik rust neem, misschien ook wel ffn goed misschien :D Ik blijf wel eten zo ver dat mogelijk is.
Dus even geen training komende dagen :(
Feel Better Get Well Soon GIF by MyPostcard
 
Deze week is dan ook mijn deload, eten gaat moeizaam en veel naar de wc rennen of erboven hangen. Het is niet anders ik verwacht wel dat ik Maandag weer kan trainen, misschien wat minder volume even kijken hoe ik me voel. Werk ook maar afgezegd. Net wel even stukje moeizaam gefietst 10 km en het voelt als 70 + haha :P
 
Deze week is dan ook mijn deload, eten gaat moeizaam en veel naar de wc rennen of erboven hangen. Het is niet anders ik verwacht wel dat ik Maandag weer kan trainen, misschien wat minder volume even kijken hoe ik me voel. Werk ook maar afgezegd. Net wel even stukje moeizaam gefietst 10 km en het voelt als 70 + haha :P
Da’s vervelend! Lichamelijk is het wellicht verstandig om eerst te herstellen. Geestelijk kan het een ander verhaal zijn. In ieder geval beterschap!
 
Deze week is dan ook mijn deload, eten gaat moeizaam en veel naar de wc rennen of erboven hangen. Het is niet anders ik verwacht wel dat ik Maandag weer kan trainen, misschien wat minder volume even kijken hoe ik me voel. Werk ook maar afgezegd. Net wel even stukje moeizaam gefietst 10 km en het voelt als 70 + haha :P
Buikgriep ?
Hoor van meer mensen dat ze dit nu hebben
 
Update: veel geslapen en weinig gegeten afgeleopen week maar ik ga zo wel naar the gym
 
Hopelijk aan de betere hand. Succes alvast
 
Borst/Beetje triceps
(ging beter dan verwacht)

60 graden incline tot de nek
opw 5x60 5x90
werksets 5x110 > 6x130

flat ground smith press
opw 3x100 3x120
werksets 5x130 x 5x150 , 4x160

incline cable fly geen rust one arm
30x10 20x20 15x25

decline cable press / bent over one arm
2x30x40

cable push down one 3 dropsets
cable extension 3 dropset


comment: heerlijk om weer trainen , morgen rug. cijfer 8+
 
Laatst bewerkt:
15 min HITT 15 min liss (snelheden tussen 15 en 43 kmpu)
 
  • Like
Waarderingen: horn
lats/shrugs/rear delts/biceps
(ego aan de kant :P )

pullup wide 5x15 5 sec negative
Pulldown one arm 5x15 5 sec negative
High cable row 5x15 5 sec negative
CHinup 5x5
rear cable fly 5x20
Bent over cable curl 5x20
cable shrugs 5x20
standing concetration curl 5x20
 
gewicht is stabiel 120 kg laatste dagen.
 
  • Like
Waarderingen: horn
De lichamelijk/psyche controle is uitgesteld naar begin juni, alleen maar beter kunnen de waardes weer herstellen.
tot de zomer blijf ik gestopt met de drank en als ik op vakantie ga wil ik wel een paar drankjes doen omdat ik bijna nooit op vakantie ga :D
 
Maar hoe kan er nou 25% eiwit in brood zitten?
Er zit eiwit in tarwe, en daarnaast wordt er denk ik vrij veel de sojameel doorheen gemengd, en dingen als extra gluten en”bropdverbeteraar” om ervoor te zorgen dat het wat luchtig blijft en nog enigszins op brood lijkt.

Inmiddels bak ik al redelijk wat jaren m’n eigen brood en voor ongeveer een euro zet ik een biologisch volkorenbrood op tafel. Water, tarwemeel, wat roomboter, gist, een tabletje vitamine c en zout is alles wat er nodig is voor een goed brood.

Naar aanleiding van dit bericht ben ik alleen wel op het idee gekomen om te kijken of ik de kilo’s sojaproteïne die ik nog heb liggen erdoor kan mengen.
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels bak ik al redelijk wat jaren m’n eigen brood en voor ongeveer een euro zet ik een biologisch volkorenbrood op tafel. Water, tarwemeel, wat roomboter, gist, een tabletje vitamine c en zout is alles wat er nodig is voor een goed brood.
Vit C?? Dat hoor ik voor het eerst.
EKO meel bij de molen is idd 5,- voor 2.5 kg, gist 1,- voor 3 zakjes , scheutje olie en schepje zout => 1,05 ingredienten. Wel nog stroom en afschrijving voor de broodbakmachine erbij tellen.
 
Vit C?? Dat hoor ik voor het eerst.
EKO meel bij de molen is idd 5,- voor 2.5 kg, gist 1,- voor 3 zakjes , scheutje olie en schepje zout => 1,05 ingredienten. Wel nog stroom en afschrijving voor de broodbakmachine erbij tellen.
Vitamine C, in de vorm van ascorbinezuur, zorgt ervoor dat het brood beter rijst en langer houdbaar is.
Voor het meel heb ik de laatste keer €0,75 per kg betaald (wel even sneupen) en de Jumbo heeft een eigenmerk gist, wat een stuk goedkoper is. Daarvan gebruik ik een half zakje.
Je zegt olie, en dat vind ik ook wel een goed idee. Ik zal eens kijken of lijnzaadolie geschikt is.

Edit; Lijnzaadolie mag niet worden verhit.
 
Laatst bewerkt:
Schouders/Borst/Triceps

seated smith shoulder press 3x6x110
incline smith press 3x6x120 (45 gr)
cable bent over side raises 3x6x25
incline pronated db fly 3x6x32
rear delt cable fly 3x6x15
Incline french press 3x6x32
Lying tate press 3x6x28
 
Schouders/Borst/Triceps

seated smith shoulder press 3x6x110
incline smith press 3x6x120 (45 gr)
cable bent over side raises 3x6x25
incline pronated db fly 3x6x32
rear delt cable fly 3x6x15
Incline french press 3x6x32
Lying tate press 3x6x28
Man.. hoe breng je dat op zo vroeg in de ochtend?
 
Back
Naar boven