HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Ik ben een ochtend mens

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben een ochtend mens

Dat dacht ik ook altijd van mezelf, maar daar denk ik nu ietwat anders over. Om 5u m’n huis opruimen vind ik prima, maar met zware gewichten smijten wordt ‘m echt niet🤣
Ik gebruik maiskiemolie, is neutraal van smaak en had ik nog staan. Maar heb er niet veel onderzoek in gestoken. We zullen er geen broodbakforum van maken hierJe zegt olie, en dat vind ik ook wel een goed idee. Ik zal eens kijken of lijnzaadolie geschikt is.
Edit; Lijnzaadolie mag niet worden verhit.

Ha ha, dat ben ik zeker niet. Maar wat een gewichten weer, nu de hele dag dikke schouders?
goede PUMP zekerHa ha, dat ben ik zeker niet. Maar wat een gewichten weer, nu de hele dag dikke schouders?

Excuseer? Hoe verdraag je in hemelsnaam 2 liter melk en 500g kwark, nog wat kaas.voeding momenteel.
2 blikjes tonijn met ui en mayo
500 gram kwark + banaan + 100 gr pindakaas - cruseli/havervlokken
4 stuk fruit
800 gram groente+rode parika+courgette+ui+champions+komkommer +800 gr pangafile
4 vol volkoren boterhammen met 100 gramkipfile + 100 gram kaas + 4 tomaten + tomatenpurree.
1 tot 2 liter melk per dag
1 ui per dag extra
1 komkommer per dag
4 liter weater

vindt ik gewoon lekker en is makkelijk en goedkoopExcuseer? Hoe verdraag je in hemelsnaam 2 liter melk en 500g kwark, nog wat kaas.
Nog nooit van men leven iemand zo gek veel melk zien consumeren![]()
Hoeveel keer per dag moet jij naar de wc? Als ik een halve liter melk consumeer met men ochtendyoghurt zit ik 4x/dag op de pot

heb ik ook
ik ben ook al ver doorgewinterd 
Dronk vroeger 4 liter verse melk elke dagExcuseer? Hoe verdraag je in hemelsnaam 2 liter melk en 500g kwark, nog wat kaas.
Nog nooit van men leven iemand zo gek veel melk zien consumeren![]()
Jezus christus, 2k kcal van melk alleen 😂
Ik heb een lichte lactose intolerantie, jij misschien ook, en krijg idd meteen de dunne na meer dan een glas melk. Maar @HardcoreMachine blijkbaar niet. Dan zijn het prima, en betaalbare eiwittenHoeveel keer per dag moet jij naar de wc? Als ik een halve liter melk consumeer met men ochtendyoghurt zit ik 4x/dag op de pot![]()