- Waardering
- 27.827
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Moet je wel naar België fietsen Heb het in NL nog niet gezienGa ik eens proberen, ga normaal altijd naar LIDL, en daar hebben ze dit niet. Thank!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet je wel naar België fietsen Heb het in NL nog niet gezienGa ik eens proberen, ga normaal altijd naar LIDL, en daar hebben ze dit niet. Thank!
| Soort | Per 100 Gram |
|---|---|
| Energie | 996 kJ (238 kcal) |
| Vet | 8.7 g |
| waarvan verzadigd | 1.1 g |
| waarvan onverzadigd | 7.2 g |
| Koolhydraten | 16 g |
| waarvan suikers | 1.6 g |
| Voedingsvezel | 12 g |
| Eiwitten | 18 g |
| Zout | 0.9 g |
Gebruik je dan wel gejodeerd zout? In bakkerszout zit jodium en dat heb je ook nodig. Misschien even vragen als je weer een checkup hebt of ze ook jodoium willen meten.ik eet eigenlijk bijna geen brood meer, alleen havervlokken/havermout/ rijst en al helemaal geen kant en klare productenmijn natrium levels waren veel te laag dus ik moest op advies van de psychiater 1 klein lepeltje zout bij het avondeten gooien indien ik die dag veel gezweet had.
Ga ik doen!Gebruik je dan wel gejodeerd zout? In bakkerszout zit jodium en dat heb je ook nodig. Misschien even vragen als je weer een checkup hebt of ze ook jodoium willen meten.
Geen brood.. denk je wel om je jodium? Eventueel zou je gejodeerd zout kunnen gebruiken..ik eet eigenlijk bijna geen brood meer, alleen havervlokken/havermout/ rijst en al helemaal geen kant en klare productenmijn natrium levels waren veel te laag dus ik moest op advies van de psychiater 1 klein lepeltje zout bij het avondeten gooien indien ik die dag veel gezweet had.
Maar ik kijk wel mee uit ik gooi geen hele bus (Zout) in mijn WOK maaltijd. Maar thanks voor het meedenken.
Ik besloten om vandaag ook nog even complete rustdag te nemen want ik merk dat nog niet 100% hersteld ben.
Ook ga ik alle spiergroepen maar 1 keer trainen, maar dan uitgebreider. i.p.v. 2x veel volume.
Cardio ook minder , kijk nog wel even wanneer en hoe.
(Want ik neem altijd 5 stappen vooruit en dan 3 achteruit)
Het zou mooi zijn als ik 2 stappen vooruit kan doen in vervolg en 1 terug, en daar mijn balans in vinden)
Paar dagen geen huishouden gedaan dus dat kunnen we mooi vandaag doen![]()
Hahah nooit gezien, ik heb in de supermarkt altijd haast als het druk is. Ik ga morgen even halenLidl heeft koolhydraat arm brood. Zit ook meteen iets van 18 gr eiwit in per 100 gr.
Ze hebben ook proteine brood. Zit rond de 21 gr eiwit in.
Zit in t standaard assortiment.

Aldi ook, bijna elke supermarkt wel tegenwoordig. Samenstelling en prijs van de AH is goed.Lidl heeft koolhydraat arm brood. Zit ook meteen iets van 18 gr eiwit in per 100 gr.
Ze hebben ook proteine brood. Zit rond de 21 gr eiwit in.
Zit in t standaard assortiment.
Eiwitbrood van Lidl is soort roggenbrood, of cake. Geen normaal plak broodHahah nooit gezien, ik heb in de supermarkt altijd haast als het druk is. Ik ga morgen even halen![]()
Ken t niet.Eiwitbrood van Lidl is soort roggenbrood, of cake. Geen normaal plak brood
Ikke wa 😉Ken t niet.
T koolhydraat arm brood is "gewoon" brood qua structuur.
Telefoon + moe = kortaf taal en geen zin om de autocorrect te verbeteren.Ikke wa 😉
Soma heeft ook koolhydraat verlaagd en eiwitrijk. Lijkt op Duits brood.
oa bij Dirk, Jumbo, plus

Maar hoe kan er nou 25% eiwit in brood zitten?Ikke wa 😉
Soma heeft ook koolhydraat verlaagd en eiwitrijk. Lijkt op Duits brood.
oa bij Dirk, Jumbo, plus
Denk dat de bakker powerlifter is en er wat kwakjes in doet 😂
Er bestaat ook glutenarm brood, misschien pleuren ze dat hier weer in

Of dit iddDenk dat de bakker powerlifter is en er wat kwakjes in doet 😂