Fitness Seller

Mass Confusion

Je kunt ook voor deze gaan. Is met 1,59 nog redelijk betaalbaar als halfje brood. (de volkoren is 1,99)
vLabel=1&rendition=800x800_JPG_Q90&fileType=binary.jpg

Ingrediënten​

Ingrediënten: water, volkoren tarwemeel, tarwegluten, 7,7% lijnzaad, sojabloem, sojagrut, tarwevezel, 2,3% zonnebloempit, tarwezemel, 1,7% sesamzaad, bakkersgist, erwtenvezel, volkoren moutmeel (gerst, tarwe), gejodeerd zout, verdikkingsmiddel (cellulosegom [E466]), meelverbeteraar (ascorbinezuur [E300]), aroma (gerst), conserveermiddel (calciumpropionaat [E282]).
Waarvan toegevoegde suikers 0.00g per 100 gram en waarvan toegevoegd zout 0.81g per 100 gram

Allergie-informatie​

Bevat:Sesamzaad, Glutenbevattende Granen, Soja, Gerst, TarweKan bevatten:Melk, Lactose

Voedingswaarden​

Deze waarden gelden voor het onbereide product.
SoortPer 100 Gram
Energie996 kJ (238 kcal)
Vet8.7 g
waarvan verzadigd1.1 g
waarvan onverzadigd7.2 g
Koolhydraten16 g
waarvan suikers1.6 g
Voedingsvezel12 g
Eiwitten18 g
Zout0.9 g

Bij Lidl NL moet deze liggen, maar weet er zo geen prijs van

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.924
Bedankt voor de tip!

Heb bij Lidl ook zo een brood. Zal er eens naar kijken als ik er aan denk

ik eet eigenlijk bijna geen brood meer, alleen havervlokken/havermout/ rijst en al helemaal geen kant en klare producten :D mijn natrium levels waren veel te laag dus ik moest op advies van de psychiater 1 klein lepeltje zout bij het avondeten gooien indien ik die dag veel gezweet had.
Gebruik je dan wel gejodeerd zout? In bakkerszout zit jodium en dat heb je ook nodig. Misschien even vragen als je weer een checkup hebt of ze ook jodoium willen meten.

ik eet eigenlijk bijna geen brood meer, alleen havervlokken/havermout/ rijst en al helemaal geen kant en klare producten :D mijn natrium levels waren veel te laag dus ik moest op advies van de psychiater 1 klein lepeltje zout bij het avondeten gooien indien ik die dag veel gezweet had.
Maar ik kijk wel mee uit ik gooi geen hele bus (Zout) in mijn WOK maaltijd :P. Maar thanks voor het meedenken.

Ik besloten om vandaag ook nog even complete rustdag te nemen want ik merk dat nog niet 100% hersteld ben.
Ook ga ik alle spiergroepen maar 1 keer trainen, maar dan uitgebreider. i.p.v. 2x veel volume.
Cardio ook minder , kijk nog wel even wanneer en hoe.
(Want ik neem altijd 5 stappen vooruit en dan 3 achteruit)
Het zou mooi zijn als ik 2 stappen vooruit kan doen in vervolg en 1 terug, en daar mijn balans in vinden)
Paar dagen geen huishouden gedaan dus dat kunnen we mooi vandaag doen :D
Geen brood.. denk je wel om je jodium? Eventueel zou je gejodeerd zout kunnen gebruiken..

Ik had de laatste berichten niet gezien😅

Lidl heeft koolhydraat arm brood. Zit ook meteen iets van 18 gr eiwit in per 100 gr.
Ze hebben ook proteine brood. Zit rond de 21 gr eiwit in.
Zit in t standaard assortiment.

• #2.931
Lidl heeft koolhydraat arm brood. Zit ook meteen iets van 18 gr eiwit in per 100 gr.
Hahah nooit gezien, ik heb in de supermarkt altijd haast als het druk is. Ik ga morgen even halen :D

Aldi ook, bijna elke supermarkt wel tegenwoordig. Samenstelling en prijs van de AH is goed.

Bijlagen

• IMG_0366.jpeg
    IMG_0366.jpeg
    82,8 KB · Weergaven: 13
  • #2.940
Blegh, ik ben ziek , heb ik altijd als ik rust neem, misschien ook wel ffn goed misschien :D Ik blijf wel eten zo ver dat mogelijk is.
Dus even geen training komende dagen :(

Terug
Naar boven