- Waardering
- 2.065
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb ik ook al vaker gezegd haha. ben heel benieuwd naar zijn trainingen.Huh, dus jij doet 700 reps van verschillende oefeningen in 25min?
Ik moet iets over het hoofd zien?
Snel gerekend elke 2 sec een rep, zonder pauze tussen sets, zonder opbouw volgende set, zonder slokje water?

Wat voor drugs gebruikte je en waarom? Hoe is dat gekomen.ik weet dat ik extreem train maar ik doe dit met een rede ik heb 15 jaar bijna dagelijks extreem veel drugs gebruikt en ik zoek nu echt de extreme kant van de sport op zowel kracht als cardio en dat geeft mij voldoening. en ben nu al een tijdje clean alleen af en toe speciaal biertje en peukie en that's it. kan geen therapie tegen aan![]()
Nou chill dat dit werkt voor je ✅
ga ik vaker doen high rep misschien 2 per week.
clen zijn niet zomaar snoepjes ofzo heik heb nog voor 2 weken clen en dan is het op ik zit denk op 15 of 18%. (ik kom van 35% af) Komt omdat ik al geslapen heb denk de spierpijn is nu al weer wat minder ik heb weer een paar uurtjes geslapenvandaag doe ik niet veel weinig energie dus even rustdag

Het slapen valt weer beetje tegen laatste dagen of niet kerel?pfoe weer eens te vroeg wakker wel zin in fullbody (low reps) / 1 - 2 min restkeer wat anders
uitldody