MuscleMeat

Mass Confusion

Huh, dus jij doet 700 reps van verschillende oefeningen in 25min?

Ik moet iets over het hoofd zien?

Snel gerekend elke 2 sec een rep, zonder pauze tussen sets, zonder opbouw volgende set, zonder slokje water?
heb ik ook al vaker gezegd haha. ben heel benieuwd naar zijn trainingen.

@HardcoreMachine kan je eens een workout filmen of een keer naar een meet komen?
ben wel benieuwd namelijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.903
ik kom wel keertje naar de meet maar heb op het moment geen auto en weinig geld dus moet wel een keer in oost nederland zijn anders lukt het jammer genoeg niet :( .

• Like
Waarderingen: AK
  • #1.904
35 km gefietst gemiddeld 24 (medium) + 1000 meter gezwommen waarvan 300 met alleen met armen pfoef wat is dat zwaar als je krachttraining hebt gedaan maar wel lekker. :D
vanavond nog even lopen

• #1.905
ik weet dat ik extreem train maar ik doe dit met een rede ik heb 15 jaar bijna dagelijks extreem veel drugs gebruikt en ik zoek nu echt de extreme kant van de sport op zowel kracht als cardio en dat geeft mij voldoening. en ben nu al een tijdje clean alleen af en toe speciaal biertje en peukie en that's it. kan geen therapie tegen aan :D

• #1.906
morgen lange afstand fietsen gok richting de 70 weer is de bedoeling iig wel rustig tempo :D en met pauzes.
misschien onderweg nog ffn zwemmen als dat mogelijk is :D

ik weet dat ik extreem train maar ik doe dit met een rede ik heb 15 jaar bijna dagelijks extreem veel drugs gebruikt en ik zoek nu echt de extreme kant van de sport op zowel kracht als cardio en dat geeft mij voldoening. en ben nu al een tijdje clean alleen af en toe speciaal biertje en peukie en that's it. kan geen therapie tegen aan :D
Wat voor drugs gebruikte je en waarom? Hoe is dat gekomen.

• #1.908
te lang verhaal en wil ik hier niet delen.

• #1.910
alweer klaar wakker laatste tijd heb ik echt korte nachtjes de laaste paar dagen weet niet waardoor het komt. straks bij verveling stuk lopen of fietsen.
trouwens heerlijke spierpijn in quads/hams :D ga ik vaker doen high rep misschien 2 per week.
tevens ben ik sinds vandaag weer low dose clen gestart want de festivals komen er weer aan :D

Laatst bewerkt:
  • #1.911
20 km liss @ 17 kmpu, als het licht wordt ga ik nieuwe route fietsen op rustig tempo misschien nog even zwemmen :D

Laatst bewerkt:
dus je traint in de ochtend benen en heb in de avond al spierpijn?
en hoezo aan de clen? ben je al redelijk lean?

• #1.913
ik heb nog voor 2 weken clen en dan is het op ik zit denk op 15 of 18%. (ik kom van 35% af) Komt omdat ik al geslapen heb denk de spierpijn is nu al weer wat minder ik heb weer een paar uurtjes geslapen :D vandaag doe ik niet veel weinig energie dus even rustdag

ik heb nog voor 2 weken clen en dan is het op ik zit denk op 15 of 18%. (ik kom van 35% af) Komt omdat ik al geslapen heb denk de spierpijn is nu al weer wat minder ik heb weer een paar uurtjes geslapen :D vandaag doe ik niet veel weinig energie dus even rustdag
clen zijn niet zomaar snoepjes ofzo he ;)
als je op 15/18% zit zit je nog 10% af dat je pas aan clen moet gaan denken, en zelfs dan...

• #1.915
oke dat wist ik niet . thanks

• #1.916
jammer genoeg zit hier geen turkse slager en chinese winkel voor vlees/rijst dus binnenkort even naar de stad inkopen doen.
muscle meat is gewoon te duur voor mij :(

• #1.917
10km liss

• #1.918
pfoe weer eens te vroeg wakker wel zin in fullbody (low reps) / 1 - 2 min rest :D keer wat anders

uitldody

• #1.920
ja ik wordt snachts vroeg wakker maar net toch nog 4 uurtjes slaap gehad, goede maaltijd doet wonderen :D

Terug
Naar boven