MuscleMeat

Mass Confusion

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.942
weer lekker geslapen, slaap gewoon weer makkelijk 8 uur per nacht , mag van mij altijd wel zo blijven :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.944
15 km LISS @ 19 kmpu.
vanmiddag naar de stad dus weer 30-35 km.

Laatst bewerkt:
Clen moet je mee oppassen, ken er al die van 20mcg hartkloppingen krijgen.
ik zit nu op dag 5.
dag 1+2 40 mcg.
dag 3 60mcg
dag 4 80 mcg
dag 5 ( vandaag) tot nu toe 80mcg maar neem dadelijk nog een halve pil , word vandaag dus 100 mcg ,en ik voel geen fl**ker.
hoe kan dat nou?

ik zit nu op dag 5.
dag 1+2 40 mcg.
dag 3 60mcg
dag 4 80 mcg
dag 5 ( vandaag) tot nu toe 80mcg maar neem dadelijk nog een halve pil , word vandaag dus 100 mcg ,en ik voel geen fl**ker.
hoe kan dat nou?
Why de f**k zo snel verhogen? Of je nou wat merkt of niet :')

Clen moet je mee oppassen, ken er al die van 20mcg hartkloppingen krijgen.
Ik start op ~5 tot 10mcg ergens daar tussen in, moeilijk af te meten en kom niet hoger dan max 50mcg en dat is pas na 6 tot 8 weken. Meteen 20mcg en ik ga deud :')

Ik start op ~5 tot 10mcg ergens daar tussen in, moeilijk af te meten en kom niet hoger dan max 50mcg en dat is pas na 6 tot 8 weken. Meteen 20mcg en ik ga deud :')
Idd, en heb je mensen die 40mcg tabs kopen en niet kunnen spliten.

@amir1121 startdosis als hierboven 2 dagen, en dan verhogen dit 1 week aanhouden en volgende week weer iets verhogen, dan 2 weken niet en verder.
2w on
2w off

straks voel je het en kun je gelijk naar spoedopname !

Idd, en heb je mensen die 40mcg tabs kopen en niet kunnen spliten.

@amir1121 startdosis als hierboven 2 dagen, en dan verhogen dit 1 week aanhouden en volgende week weer iets verhogen, dan 2 weken niet en verder.
2w on
2w off

straks voel je het en kun je gelijk naar spoedopname !
20 tot 40 mcg is toch een therapeutische dosis voor asthmapatienten, of vergis ik me hierin? ik lees overal dat je met 40 moet beginnen en om de 2 dagen moet verhogen tot maximaal 120 mcg. ( er zijn natuurlijk altijd wel helden die hoger gaan om voor ons de grens op te zoeken)
2 week on 2 week off

20 tot 40 mg is toch een therapeutische dosis voor asthmapatienten, of vergis ik me hierin? ik lees overal dat je met 40 moet beginnen en om de 2 dagen moet verhogen tot maximaal 120 mcg.
2 week on 2 week off
Try it.
het is mcg niet mg bij Clen !

Terug
Naar boven