HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
hier nog geen omweer dus

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hier nog geen omweer dus

Jaloersweer lekker geslapen, slaap gewoon weer makkelijk 8 uur per nacht , mag van mij altijd wel zo blijven![]()
Zo.. wat heb je een rugzak zeg.. respect!echt sterke onderstorming hier in het kanaal 200 meter zwaarder als 1 km in het zwembar maargoed toch 5 rondes gedaan veel onderwater zwemmen ook voelt wel lekker om te doen![]()
ja ik zwem alleen in het water is niet echt koud ofsoZo.. wat heb je een rugzak zeg.. respect!
Zwem je alleen in dat kanaal?

dit las ik even helemaal verkeerd

haha ik was nog steeds niet helemaal wakker maar is aangespast
Dat het niet echt koud is scheelt wel. Ik houd wel van koude en heb er zelf ook wel over nagedacht om (dagelijks) buiten te zwemmen, maar heb zelf besloten om het er niet op te wagen. Sowieso goed voor je, dat zwemmen!ja ik zwem alleen in het water is niet echt koud ofso![]()
ik zit nu op dag 5.Clen moet je mee oppassen, ken er al die van 20mcg hartkloppingen krijgen.
Welke stad?Ffn de stad in net lekker visje gegeten en nu op het terras lekker een biertje gewoon omdat het kan. :d
zwolle.
Why de f**k zo snel verhogen? Of je nou wat merkt of niet :')ik zit nu op dag 5.
dag 1+2 40 mcg.
dag 3 60mcg
dag 4 80 mcg
dag 5 ( vandaag) tot nu toe 80mcg maar neem dadelijk nog een halve pil , word vandaag dus 100 mcg ,en ik voel geen fl**ker.
hoe kan dat nou?
Ik start op ~5 tot 10mcg ergens daar tussen in, moeilijk af te meten en kom niet hoger dan max 50mcg en dat is pas na 6 tot 8 weken. Meteen 20mcg en ik ga deud :')Clen moet je mee oppassen, ken er al die van 20mcg hartkloppingen krijgen.
mischien ligt de tolerantie van mijn lichaam wat hoger.Why de f**k zo snel verhogen? Of je nou wat merkt of niet :')
Idd, en heb je mensen die 40mcg tabs kopen en niet kunnen spliten.Ik start op ~5 tot 10mcg ergens daar tussen in, moeilijk af te meten en kom niet hoger dan max 50mcg en dat is pas na 6 tot 8 weken. Meteen 20mcg en ik ga deud :')
20 tot 40 mcg is toch een therapeutische dosis voor asthmapatienten, of vergis ik me hierin? ik lees overal dat je met 40 moet beginnen en om de 2 dagen moet verhogen tot maximaal 120 mcg. ( er zijn natuurlijk altijd wel helden die hoger gaan om voor ons de grens op te zoeken)Idd, en heb je mensen die 40mcg tabs kopen en niet kunnen spliten.
@amir1121 startdosis als hierboven 2 dagen, en dan verhogen dit 1 week aanhouden en volgende week weer iets verhogen, dan 2 weken niet en verder.
2w on
2w off
straks voel je het en kun je gelijk naar spoedopname !
Try it.20 tot 40mgis toch een therapeutische dosis voor asthmapatienten, of vergis ik me hierin? ik lees overal dat je met 40 moet beginnen en om de 2 dagen moet verhogen tot maximaal 120 mcg.
2 week on 2 week off
oh , snel aangepast...je weet maar nooit