XXL Nutrition

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Hoort de smaak zo chemisch te zijn? Heb net ff een test pack opgelost, om misch m'n whey + oats te vervangen. Maar er komt toch een sterke, bijna chemische lucht vanaf. Niet echt lekker.

Hoort de smaak zo chemisch te zijn? Heb net ff een test pack opgelost, om misch m'n whey + oats te vervangen. Maar er komt toch een sterke, bijna chemische lucht vanaf. Niet echt lekker.

De smaak is niet chemisch maar dat komt van de Oats:) De nieuwe 2.2kg en 4.4kg hebben een nog veel betere smaak (nieuwe Oats versie). De kwaliteit was al onverslaanbaar, de smaak nu ook zo onderhand.:)

Natuurlijk bestel ik een test pack vlak voordat de smaak veranderd word :headbang:

Wel aparte smaak voor oats dan want de oats die ik nu gebruikt rijken, smaken compleet anders.

Heeft lean gain trouwens geen last van die ''chemische'' oats smaak (komt die dichter bij whey perfection qua smaak)?

Dit is kwa ingredienten veruit de beste gainer verkrijgbaar! Geen rotzooi, gewoon goed! Na een zware training direct aanvulling van koolhydraten en eiwitten!

Natuurlijk bestel ik een test pack vlak voordat de smaak veranderd word :headbang:

Wel aparte smaak voor oats dan want de oats die ik nu gebruikt rijken, smaken compleet anders.

Heeft lean gain trouwens geen last van die ''chemische'' oats smaak (komt die dichter bij whey perfection qua smaak)?

Gainer smaken altijd anders als Whey:) De nieuwe Oats smaken wat milder. De smaak van Mass Perfection is hiermee helemaal top:) Lean Gain smaakt overigens erg goed, krijgen we veel complimenten over:)

---------- Post toegevoegd Sat 1 Dec 2012 om 21:46 ----------

Dit is kwa ingredienten veruit de beste gainer verkrijgbaar! Geen rotzooi, gewoon goed! Na een zware training direct aanvulling van koolhydraten en eiwitten!

Met Mass Perfection hebben we een uniek product neergezet. Het beste product in de (internationale) markt. 100% zuivere complexe koolhydraten uit Oats, Rice Bran en Brown Rice in combinatie met de allerbeste eiwitten verkrijgbaar (Whey en Micellar) Elke slok is puur Superfood voor je spieren:) Dank je, voor het compliment!!:)

Onmisbaar wanneer je puur voor kwaliteit wil gaan. Regelrechte topper zondsr onnodige vulsels als suiker etc.

Helemaal mee eens! Tenminste niet zo slecht voor je tanden. Ik drink hem echt zo weg, geen verschrikkelijk chemische smaak of zo. Heerlijk!

Nu weer bulken met deze lekkere shake

Zeker lekker en makkelijk

Ook ik heb Mass Perfection gekocht. Smaak Chocolate.
Smaak is gewoon goed.

Ik neem het als maaltijdvervanger, dit omdat ik met mijn werk zeker niet altijd mn rijstmaaltijden kan nuttigen. Daarom is een shake erg handig.

Maar wat ik mij afvraag:

Whey Perfection + brinta + lijnzaad voor de gezonde vetten en je hebt in mijn ogen toch ook een redelijke maaltijdvervanger

Zo heb je meer eiwitten en kan je verhoudingsgewijs naar behoefte je koolhydraten en vetten toepassen. Je bent alleen wat duurder uit.

Daarom heb ik Mass Perfection gekocht, om te proberen en relatief wat goedkoper uit te zijn. Dat dieten kost al genoeg ;)

Ook ik heb Mass Perfection gekocht. Smaak Chocolate.
Smaak is gewoon goed.

Ik neem het als maaltijdvervanger, dit omdat ik met mijn werk zeker niet altijd mn rijstmaaltijden kan nuttigen. Daarom is een shake erg handig.

Maar wat ik mij afvraag:

Whey Perfection + brinta + lijnzaad voor de gezonde vetten en je hebt in mijn ogen toch ook een redelijke maaltijdvervanger

Zo heb je meer eiwitten en kan je verhoudingsgewijs naar behoefte je koolhydraten en vetten toepassen. Je bent alleen wat duurder uit.

Daarom heb ik Mass Perfection gekocht, om te proberen en relatief wat goedkoper uit te zijn. Dat dieten kost al genoeg ;)
Mass Perfection is per shake in de meeste gevallen inderdaad goedkoper. Absoluut een goede keus en met de beste koolhydraten, wei eiwitten en micellar casein zit je zeker goed :)

Aanrader :)

Alleen het verschil in eiwitten vergeleken Whey Perfection en Mass Perfection is per 100 gr [uit mn hoofd]:

WP: 78 gr per 100 gr
MP: 32 gr per 100 gr

Dus krijg je in verhouding minder eiwitten per maaltijd binnen.

Het is de afweging die je wilt maken..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven