AndroidHealthClinic

Review Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)

Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg

Mass perfection is altijd handig als ik een lege maag begin te krijgen en ik niet weet wat ik moet nemen :D

Met Mass Perfection pak je puur superfood voor je spieren. Perfect op elk moment van de dag. De beste compleze koolhydraten uit Oats, Brown Rice en Rice Bran in combinatie met de meest zuivere eiwitten uit Whey en Micellar. Een uniek product!:)

Super product voor in je bulk:D Lekker combineren met het superduo!

Jij eigenlijk altijd geschikt voor iedereen. De meeste Gainers bevatten veel suikers. Met Mass Perfection pak je puur complexe carbs (geen suikers dus) in combinatie met de allerbeste eiwitten. Pure kwaliteit! Perfect als superfood voor je spieren op elk moment van de dag!:)

Heb dit product 2 weken geleden aangeschaft en ben er zeer tevreden over!!

Heb de smaak cookies and cream en die is prima te doen!
Het is vooral in de ochtend een prima maaltijd vervanger, ben zelf niet zo'n eter vroeg in de ochtend dus met mass perfection krijg ik toch de juist voeding binnen.
Neem het 2 maal daags in de ochtend en in de avond (2 uur na mijn laatste avondmaal zodat ik wat minder van die snacks afblijf en wat meer gezonde voedingsstoffen binnenkrijg).

Ben in die 2 weken al zeker 2 a 3 kilo aangekomen en dat is amper vet!!

Sowieso een van de betere weightgainers!:lifter:

@Bodyenfitshop Ik had vanochtend wat hardere stukjes tussen mijn MassPerfection hebben jullie enig idee hoe dat kan? Het waren echt kurkdroge stukjes dus aan het shaken lag het niet. Ik sluit de deksel altijd goed af.

Heb dit product 2 weken geleden aangeschaft en ben er zeer tevreden over!!

Heb de smaak cookies and cream en die is prima te doen!
Het is vooral in de ochtend een prima maaltijd vervanger, ben zelf niet zo'n eter vroeg in de ochtend dus met mass perfection krijg ik toch de juist voeding binnen.
Neem het 2 maal daags in de ochtend en in de avond (2 uur na mijn laatste avondmaal zodat ik wat minder van die snacks afblijf en wat meer gezonde voedingsstoffen binnenkrijg).

Ben in die 2 weken al zeker 2 a 3 kilo aangekomen en dat is amper vet!!

Sowieso een van de betere weightgainers!:lifter:

@Bodyenfitshop Ik had vanochtend wat hardere stukjes tussen mijn MassPerfection hebben jullie enig idee hoe dat kan? Het waren echt kurkdroge stukjes dus aan het shaken lag het niet. Ik sluit de deksel altijd goed af.

Mooie complimenten!!:) Met Mass Perfection pak je de beste eiwitten en koolhydraten. SUPERFOOD op elk moment van de dag:)

De oats, brown rice en rice bran bevatten allen veel gezonden vezels, dat is wat je proeft.:)

Mooie complimenten!!:) Met Mass Perfection pak je de beste eiwitten en koolhydraten. SUPERFOOD op elk moment van de dag:)

De oats, brown rice en rice bran bevatten allen veel gezonden vezels, dat is wat je proeft.:)

Ja klopt! De vezels proef je en dat is logisch...dan weet je ook dat het geen geen gainer is gevuld met crappy suikers etc. Dit is een kwaliteits gainer op en top.

beste b&f shop

weet niet precies waar ik deze vraag moet plaatsen dus vraag ik het even aan jullie

Ik ben van plan om na 2 jaar trainen een pauze te nemen van een maand.
In die 2 jaar veel bereikt maar mijn lichaam en mind zeggen nu even dat ik moet stoppen.
Ik neem mas gainer en whey shake dagelijks in mijn voedingsschema.
Moet ik shakes dagelijks blijven gebruiken en zo ja en kan ik dan beter de gainer of de gewone shake blijven nemen ??
Mocht deze vraag in de verkeerde sectie staan dan mijn excuses en waar kan ik m dan wel plaatsen??

M.V.G rob

weet niet precies waar ik deze vraag moet plaatsen dus vraag ik het even aan jullie

Ik ben van plan om na 2 jaar trainen een pauze te nemen van een maand.
In die 2 jaar veel bereikt maar mijn lichaam en mind zeggen nu even dat ik moet stoppen.
Ik neem mas gainer en whey shake dagelijks in mijn voedingsschema.
Moet ik shakes dagelijks blijven gebruiken en zo ja en kan ik dan beter de gainer of de gewone shake blijven nemen ??
Mocht deze vraag in de verkeerde sectie staan dan mijn excuses en waar kan ik m dan wel plaatsen??

M.V.G rob

Helemaal prima hoor om hier de vraag te stellen:) Het antwoord: de rustpauze is dan zeker even een goed idee. Kan nooit kwaad. Qua voeding zou ik gewoon wel netjes blijven even inderdaad. Welke van beide je het best kunt blijven gebruiken is eigenlijk afhankelijk van wat je eet / voedingsschema. Normaliter kun je ervan uitgaan dat het tekort vaak in de eiwitten zit. Wat je zou kunnern doen is in ieder geval 's ochtends nog een eiwitshake nemen. In uitzonderingsgevallen als je overdag geen tijd hebt om een maaltijd te pakken dan kun je dan eventueel nog een shake Mass Perfection nemen.:)

Inderdaad lekker en goed zit standaard in mijn bulk

Ik heb gisteren de mass perfection ontvangen, omg wat een slechte smaak, heb vanille genomen met water, en is echt niet lekker, zeker niet als je dit vergelijkt met lean gainer.
Heb een pot van 4400 gram, dus dit zal eventjes op de tanden bijten zijn voor hem uit te krijgen, maar hopelijk zijn de resultaten er wel heel goed mee en beter dan lean gainer, dan kan het zijn dat ik hem behoud, anders zal mijn keuze snel weer aangepast worden naar lean gainer...

Laatst bewerkt:
Ik heb gisteren de mass perfection ontvangen, omg wat een slechte smaak, heb vanille genomen met water, en is echt niet lekker, zeker niet als je dit vergelijkt met lean gainer.
Heb een pot van 4400 gram, dus dit zal eventjes op de tanden bijten zijn voor hem uit te krijgen, maar hopelijk zijn de resultaten er wel heel goed mee en beter dan lean gainer, dan kan het zijn dat ik hem behoud, anders zal mijn keuze snel weer aangepast worden naar lean gainer...

Waarschijnlijk proef je de vezels! Slechte smaak?:eek:

Gewoon opzuipen, is goed voor je:D Heb zelf ook vanille, maar vind hem zeer goed te doen:cool:

Het is inderdaad even wennen kwa smaak en structuur. Door de complexe koolhydraten, hoogwaardige eiwitten is het lastig om er een goede smaak aan te geven. Wij vinden zelf dat het echt gelukt is. De structuur is vanaf de volgende batch ook iets veranderd, waardoor het nog lekkerder is :zuip:

Ralf

Ben normaliter geen fan van weight gainers, maar de samenstelling in Mass perfection is wel zeer interessant.
Zeer goede khd bronnen en een stuk 'schoner' dan de meeste weight gainers.

Het gemak die een weightgainer brengt is super natuurlijk. Helemaal in de bulk waarbij de extra kcal niet altijd even makkelijk naar binnen gaan.
Een leane aanvulling in een bulk dieet die qua prijs voor vele interessant kan zijn!

Structuur bevalt me juist goed, je merkt dat het een gainer met 'gewicht' is.

Structuur bevalt me juist goed, je merkt dat het een gainer met 'gewicht' is.

Ja, lekker inderdaad. Is goed en vult goed:)

---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 19:44 ----------

Ben normaliter geen fan van weight gainers, maar de samenstelling in Mass perfection is wel zeer interessant.
Zeer goede khd bronnen en een stuk 'schoner' dan de meeste weight gainers.

Het gemak die een weightgainer brengt is super natuurlijk. Helemaal in de bulk waarbij de extra kcal niet altijd even makkelijk naar binnen gaan.
Een leane aanvulling in een bulk dieet die qua prijs voor vele interessant kan zijn!

Mooi compliment! Dank je:)

Ja de ingredienten zijn top! Beste weightgainer!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven